Tinmo 09.04.2003 18:34:10 | |
---|
kun oon nähny kuvia kun äijien hienot kitarat on takaa ihan ruhjeella, kun on vyön solki, niitit yms. yms. kuluttaneet maalipintaa. onko kellään mitään neuvoa? Olen ite yrittänyt työntää paitaa väliin, mutta sitten rupes tulemaan paitoihin ikäviä reikiä, mutta se on paras vaihtoehtoni tähän mennessä. Vinkkejä? Let there be light,
Let there be sound,
Let there be drums,
Let there be guitar,
LET THERE BE ROCK! |
Fortune 09.04.2003 18:35:53 | |
---|
Ottaa vyön pois tai ostaa sopivat housut, niin ei tarvitse vyötä. Tai nostaa/laskee kitaraa niin, ettei se koske vyöhön. Tai kääntää soljen sivulle soittaessa. Maalaisjärkeä! |
Crackis 09.04.2003 18:37:01 | |
---|
Yksinkertainen ja rokuskottavuutta lisäävä tapa olisi laskea se kitara yksinkertasesti niin alas ettei se osu siihen vyön solkeen tai niitteihin. Tosin tämä ei ehkä ole kovin hyvä ratkaisu hoppareille. En minä ainakaan polvista asti osais kitaraa soittaa:D Starat tulee aina vartin myöhässä... Minä tunnin. |
Tinmo 09.04.2003 18:45:57 (muokattu 09.04.2003 18:47:21) | |
---|
Maalaisjärkeä! sä puhut mulle, niinkö? EIHÄN MULLA TOLLASTA OLE!! no ei, asiaan, farkkumiehenä mun farkuissakin on sellaisia "niittejä" tai nappeja vai mitä nää nyt on, niin nekin hankaa hieman, no pitää vaihtaa Suomi-verkkarit... Let there be light,
Let there be sound,
Let there be drums,
Let there be guitar,
LET THERE BE ROCK! |
Gaines 09.04.2003 19:01:11 | |
---|
Vetäset siivun elmukelmua sinne kitaran taakse? Kestäisiköhän...? - Fly High, Free Bird - |
Tinmo 09.04.2003 19:01:58 | |
---|
Vetäset siivun elmukelmua sinne kitaran taakse? Kestäisiköhän...? ei ne myy mulle sitä enää.... Let there be light,
Let there be sound,
Let there be drums,
Let there be guitar,
LET THERE BE ROCK! |
Juntunen 09.04.2003 19:17:06 | |
---|
Yksinkertainen ja rokuskottavuutta lisäävä tapa olisi laskea se kitara yksinkertasesti niin alas ettei se osu siihen vyön solkeen tai niitteihin. Pikkusen asiaa!! NOIN sitä pitää. |
tulus 09.04.2003 19:22:01 | |
---|
Ota housut pois. Korjatkaa jos olen väärässä. |
Tinmo 09.04.2003 19:23:22 | |
---|
Ota housut pois. no sitten hankaa "se toinen" juttu Let there be light,
Let there be sound,
Let there be drums,
Let there be guitar,
LET THERE BE ROCK! |
Juntunen 09.04.2003 19:27:49 | |
---|
no sitten hankaa "se toinen" juttu Siitä ne muuten vasta jäljet jää... |
Fortune 09.04.2003 19:29:15 | |
---|
Siitä ne muuten vasta jäljet jää... No, jos siitä joku alkaa vihjailemaan, niin ainahan voi väittää että kitaran yli on kulkenut tauolla jättiläisetana.
|
Deg 09.04.2003 19:48:15 | |
---|
Ei niin isoa etanaa olekkaan. duzzu |
askomiko 09.04.2003 19:52:55 | |
---|
Jeesusteippiä vyöhön tai kitaraan. |
Tinmo 09.04.2003 20:18:05 | |
---|
Ei niin isoa etanaa olekkaan. ei, sehän onkin lähinnä tommonen boa Let there be light,
Let there be sound,
Let there be drums,
Let there be guitar,
LET THERE BE ROCK! |
Deg 09.04.2003 21:02:42 | |
---|
Boaetana, maailman vaarallisin limajälkiä jättävä kuristajamatelija. duzzu |
Tinmo 09.04.2003 21:04:35 | |
---|
Boaetana, maailman vaarallisin limajälkiä jättävä kuristajamatelija. TOISEKSI vaarallisin! OKei mä en enää lähettele näitä turhuuksia... ...Tähän topicciin!! Let there be light,
Let there be sound,
Let there be drums,
Let there be guitar,
LET THERE BE ROCK! |
Tympee Huttunen 09.04.2003 21:44:09 | |
---|
Vetämällä vanhat sukkahousut farkkujen sekä tietenkin myös vyön päälle vältyt ikäviltä naarmuilta kitarassa! male supremacy |
JR 10.04.2003 00:07:18 | |
---|
Mulle ei ole väliä muutamasta naarmusta. Ostakee henkselit. Jeff |
Reno. 10.04.2003 01:24:59 | |
---|
Mua ärsyttää kans ne naarmut. Yksi syistä miksi ostan kitarat yleensä uutena. Ihme tarve äijillä pitää semmosta helkkarinmoista valurautavyönsolkee jossa on monisarvinen pääkallo, johon voi sitten tökätä kitaran niin ettei tarvitse edes strappia. Ainakin moni keppi näyttää siltä että niin on tehty. Nooh..itse vältän ton niin että pidän (normaalia) vyönsolkea housujen oikealla puolella, suunnilleen kyynärpään kohdalla. Aina.. eikä se haittaa lookkiakaan kun paita on siinä päällä muutenkin. Mitä muihin niitteihin ja piikkeihin tulee.. heittäkää ne **** I've been attacked by storms of disillusions |
absqua 10.04.2003 08:47:54 | |
---|
Ongelman ratkaisuun on tasan kaksi vaihtoehtoa, ellet halua turmella kitaraasi teippi/ym. typerillä suojavirityksillä.: -kitaraa lasketaan niin alas ettei vyönsolki kosketa sitä enää -osta olkaimet! (tästä läpästä menee gramexit Saukille ja pikkuoraville, mutta mitä helvettiä - hehän ovat oikeassa!) Oma linjani soittimien naarmuihin ym käytön jälkiin on se, että niitä tulee matkan varrella väkisin, eivätkä ne haittaa mitään. Päinvaston, ne antavat vain luonnetta soittimelle. Eiväthän vanhenevan ihmisen rypytkään tee kenestäkään sen huonompaa? Kiiltelevä kauneus ehkä katoaa mutta tilalle tulee vanhan valtiomiehen charmia ja uskottavuutta. Taakse jäänet kilometrit saavat näkyä ja sillä siisti. (koska ne näkyvät joka tapauksessa!) Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |