Aihe: Jälleen V-Ampista
1
Noidan Nuoli
24.05.2003 22:40:55
Nyt on tilattu v-amp2 thomannilta ja tulevaisuutta ajatellen kysyin yhtä asiaa.

Ensisijaisesti ostin sen kotikäyttöön(äänitykset, harjoittelu..). Mutta jos innostun käyttään sitä bändikäytössä niin minkälaisia mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja siihen olisi.

Olisiko pääteaste + kaappi hyvä yhdistelmä vai suoraan PA:n läpi? Kertooka hyvät ihmiset te?

Kiitos!
"En se minä ollut..."
-K-
25.05.2003 00:14:47
Olisiko pääteaste + kaappi hyvä yhdistelmä vai suoraan PA:n läpi? Kertooka hyvät ihmiset te?

Kiitos!

Kummallakin tavalla kytken treeneissä ja jopa keikalla, riippuu ihan siitä kuinka laiska olen. Taih no yleensä vedän sen nupin efektilenkin paluuseen mutta lasketaan varmaan tuohon pääte+kaappi-sarjaan. Yleensä otan pääte+kaappi-yhdistelmään kytkettäessä kaappimallinnukset pois L2 ja jos laitan suoraan PA-han niin laitan L1 asetukset päälle.
Ei suotta elämys.
vilzi
26.05.2003 15:15:01
Parhas soundi (omasta mielestäni) tulee, kun pistää vampin suoraan PA:han kiinni. Vampissahan on kaikki (mallinnettuna) mitä soundiin tarvitaan. Mikserin säädöt kannattaa pitää aika neutraalina, ja säätää soundi kohdalleen itse vampista.
Noidan Nuoli
26.05.2003 15:21:08
Parhas soundi (omasta mielestäni) tulee, kun pistää vampin suoraan PA:han kiinni. Vampissahan on kaikki (mallinnettuna) mitä soundiin tarvitaan. Mikserin säädöt kannattaa pitää aika neutraalina, ja säätää soundi kohdalleen itse vampista.

Eli kitarat tulisi samoista kajareista ulos kuin laulu/synat?
"En se minä ollut..."
Kore
26.05.2003 17:55:17

Eli kitarat tulisi samoista kajareista ulos kuin laulu/synat?

Jep.
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys.
Jaz
27.05.2003 13:15:10

Kummallakin tavalla kytken treeneissä ja jopa keikalla, riippuu ihan siitä kuinka laiska olen. Taih no yleensä vedän sen nupin efektilenkin paluuseen mutta lasketaan varmaan tuohon pääte+kaappi-sarjaan. Yleensä otan pääte+kaappi-yhdistelmään kytkettäessä kaappimallinnukset pois L2 ja jos laitan suoraan PA-han niin laitan L1 asetukset päälle.

Sä siis käytät tuota keikallakin? Käytätkö vampin mukana tullutta pedaalia vai ostitko sen 16 euron midipedaalin?
superfly
27.05.2003 13:38:56
16 euron midipedaalin? Mikä?
Harppu on alaston piano
Jaz
27.05.2003 14:38:15

16 euron midipedaalin? Mikä?

Kerpele jäi nolla pois, eli vähän yli 160 euroa tais olla thomannilla sellainen missä on kymmenisen switchiä ja kaks expressiopedaalia
Kimble
27.05.2003 14:41:40

Kerpele jäi nolla pois, eli vähän yli 160 euroa tais olla thomannilla sellainen missä on kymmenisen switchiä ja kaks expressiopedaalia

149€

http://www.stpaulssound.fi/soittimet.htm
Te olette muuli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)