arthurr 24.06.2003 14:19:36 | |
---|
Niin eli aikomukseni olisi ostaa Hughes& Kettnerin nuppi ja kaappi VORTEX VAHVISTINSETTI 100 W/412 HUGHES & KETTNER Half Stack-vahvistinsetti kitarcombon hinnalla. - Vahvisin 80W - Clean ja Lead-kanavat, Lead-kanavassa Voicing-säädöt - 4kpl Celestion RockDriver-kaiutinta, 200W - Reverbi Onko mielipiteitä? |
efunkelist 25.06.2003 01:13:03 (muokattu 25.06.2003 01:13:34) | |
---|
ei juuri tuosta kyseisestä ole mutta mulla on huttuketun täysputkicombo johon olen ee-rittäin tyyty-väinen. muita h&k:n tuotteita mitä olen kuullut ja koplannut niin hyviltä tuntuu. hinta-laatusuhde on ainakin erittäin kuluttajaystävällinen mielestäni. sen vähän pohjalta mitä h&k:ta tunnen ja kaikkia muita merkkejä, niin suosittelen h&k:ta jos ei ole varaa hienompiin merkkeihin. |
HB 25.06.2003 07:36:33 | |
---|
Eiks toi vortex oo ikään kuin H&K:n valvestate? Eli trankku on tai hybridi. Joskus sitä kokeilin ja muistan säröjen olleen aika rankat. Mitään rokki cruncheja siitä ei oikeen saanut. Eli sopii jonkun asteen mättöön (eikös sitä markkinoidakin pomppu-hevi vahvistimena). |
arthurr 25.06.2003 10:44:24 (muokattu 25.06.2003 10:48:53) | |
---|
(eikös sitä markkinoidakin pomppu-hevi vahvistimena). ei kai? =) Mitään rokki cruncheja siitä ei oikeen saanut. Siis eikö oikeasti saa sellaista perus rokkijuttua siihen soundiin? Eihän se ole metallinen, siis soundi, tarkoitan tyylillisesti =)? Minkähän mallinen Halmkronalla on? |
Gandalf 25.06.2003 11:57:44 (muokattu 25.06.2003 11:58:06) | |
---|
Aikaisemmin ainakin markkinoitiin tota Vortexia Heavymättösoittoon. Mutta nyt on H&K:ltä tullut toi Warp7 sarja joka on vielä heavympi kuin Vortex... Itelläni on H&K:n täysputkicombo johon olen enemmän kuin tyytyväinen. Irtoo sekä lämpimät cleani soundit ja rockki/blues särö revitykset. Ja en tiedä mitä efunkelist tarkoittaa kuluttajaystävällisillä hinnoilla kun katotaan jonkun Triampin, Duotonen tai puretonen hintoja... ihan maailmanluokan vahvistimista on kyse. Ja laatukin on korkea ja arvostettu. Että ainakin omasta mielestäni kyllä Hughes&Kettner voidaan laskea aika kovaksi "Merkki"-merkiksi. En tiedä mitä sitten pidät Hienompina merkkeinä. Et kyl toi jonkun marsun kanssa kilpailee aika samalla viivalla. No tietysti joku Ashdown nyt on sitten eri asia... ainakin hinnassa. |
_Petri_ 25.06.2003 13:29:01 | |
---|
Minkähän mallinen Halmkronalla on? TriAmp 100. "koska 'halusin sellasen jyräsaundin, ja siinä on kolme vahvistinta samassa, mä tarviin 3 erillistä saundia aina keikoilla - oon tottunu siihen. Ja se on kaunis'." - http://njet.net/cmx/arkisto/laitelista.phtml |
efunkelist 25.06.2003 23:21:15 (muokattu 25.06.2003 23:22:45) | |
---|
en tiedä mitä efunkelist tarkoittaa kuluttajaystävällisillä hinnoilla ... Sorry, täsmennän, tarkoitan juuri noita h&k:n edullisempia pelejä. Esimerkiksi zenterahan on kalliimpi kuin line6:n tai minkään muun vastaavat, eikö? Ja duotonet ja ne muut top-class-kamathan on juuri joo huippua ja ihan rinnastettavissa kyllä marsuihin ja muihin. Ja arvaa vain kuinka paljon olenkin kuolannut duotonen perään! :d.. ja kai siitä vorteksista luulisi saavan kevyempiä rokkisoundeja namiskoita pyörittelemällä..? ainakin studio84-comboni(täysputki, siis) antaa kaiken kristallin kirkkaan puhtaasta heviinmättöön ja sille välille. edit: no siihen ihan kaikkein rankimpaan mättöön kyllä tarvii ylimääräistä EQ:ta jotta middlejä saa tiputettua sopivalla tavalla mutta gainit on kyllä riittäny - vaikka voihan niitäkin kevyesti buustata ilman että menee ihan pilalle... |
-K- 26.06.2003 00:09:17 | |
---|
(eikös sitä markkinoidakin pomppu-hevi vahvistimena). Se taisi olla warp7 tai vast. se malli. btw. Coal Chamberin meegs käytti triamppia joskus ainakin. Ei suotta elämys. |
Dumb 26.06.2003 00:31:24 | |
---|
|
H K 26.06.2003 00:48:52 | |
---|
Itse omistan Tour Reverb 100-trankkustackin. Loistovehje. Sopii täydellisesti yleisvahvistimeksi ja hinta/laatu on paremmin kohdallaan kuin missään muussa tietämässäni vehkeessä. \\\"Tiedän ma: rauha mulle on mullassa suotu.
Etsijän tielle ei lepo lempeä luotu,
pohjoinen puhuu, myrskyhyn aurinko vaipuu
jää punajuova: kauneuden voimaton kaipuu.\\\" |
arthurr 26.06.2003 08:40:03 | |
---|
Entä kuinkahan H&Kt toimivat efektilaitteiden kanssa? Esim. Tourreverb stackki. |
Dumb 27.06.2003 17:16:44 | |
---|
kokemusta on= paska mikä paska.... Ja perusteluja, kiitos! |