Aihe: Pieni putkicombo
1
Captain Farrell
04.09.2003 08:22:51
Nyt olisi pienelle putkicombolle käyttöä. Tehoa saisi löytyä 15 - 30 wattia ja kanavia kaksi. Mitään hevimetalmyllyä en ole etsimässä, vaan enempi sellasta vintage-vahvistinta. Olen tsekannut jo Peavey Classic 30:n ja Laney VC-30:n. Samoin tuota Traynor YCV20 on tullut katseltua.

Mitä muita saman tyylisiä ja saman hintaluokan vahvistimia löytyy?
samueld
04.09.2003 10:32:53

Nyt olisi pienelle putkicombolle käyttöä. Tehoa saisi löytyä 15 - 30 wattia ja kanavia kaksi. Mitään hevimetalmyllyä en ole etsimässä, vaan enempi sellasta vintage-vahvistinta. Olen tsekannut jo Peavey Classic 30:n ja Laney VC-30:n. Samoin tuota Traynor YCV20 on tullut katseltua.

Mitä muita saman tyylisiä ja saman hintaluokan vahvistimia löytyy?

Fenderin Pro ja Blues juniorit.
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
booster
04.09.2003 11:28:53
Marshallillahan on tuo JTM30, en ole kyllä itse sillä soittanut.
Shoot me again, I ain't dead yet!
Jabe
04.09.2003 15:45:14

Mesan kaksikanavaisia pikkucomboja ovat esim. Subway Reverb Rocket (mulla on se) ja Studio .22 (olen paria testannut, eityisesti eq'lla varustettua voin suositella). Käytettyinä näitä voisi löytää 500 - 750 euron hintaluokassa.

Subway Reverb Rocketin 2. kanava ei kylläkään ole mikään vintage -tyylinen, vaan aika moderni high -gain juttu. Enemmän "vintagea" voisi olla saman sarjan Subway Blues -combo. Niitä en ole kylläkään nähnyt käytettynä liikkeellä.

Tämmöinen pieni Mesa-Boogie katsaus. Tsekkaile nämä, jos vastaan tulee.
Jabe
04.09.2003 15:53:29

Fenderin Pro ja Blues juniorit.

Eikös ne oo yksikanavaisia? Captain Farrel taisi kuitenkin hakea kahta.

Omasta mielestäni voisi kyllä pärjätä ihan hyvin yksikanvaisellakin pikkucombolla, varsinkin jos soundimaaila liikkuu vintage -osastolla. Säröjä ja liidiboosteja voisi sitten hakea vaikkapa yhdestä overdrive- ja yhdestä distortion-spedusta. Itselläni on jotenkin maku muuttunut siihen suuntaan, että yhdellä (hyvällä!) kanavalla pärjää - haen sitten säröjä purkeista. Toisaalta - olen iloinen oman Mesan liidikanvasta, kun soitan esim. Santanaa tahi muuta, missä tarvin paksua, laulavaa säröä.
samueld
04.09.2003 16:17:28

Eikös ne oo yksikanavaisia? Captain Farrel taisi kuitenkin hakea kahta.

Omasta mielestäni voisi kyllä pärjätä ihan hyvin yksikanvaisellakin pikkucombolla, varsinkin jos soundimaaila liikkuu vintage -osastolla. Säröjä ja liidiboosteja voisi sitten hakea vaikkapa yhdestä overdrive- ja yhdestä distortion-spedusta. Itselläni on jotenkin maku muuttunut siihen suuntaan, että yhdellä (hyvällä!) kanavalla pärjää - haen sitten säröjä purkeista. Toisaalta - olen iloinen oman Mesan liidikanvasta, kun soitan esim. Santanaa tahi muuta, missä tarvin paksua, laulavaa säröä.

Juu, näin on. Blues juniorissa on muistaakseni joku "fat"-kytkin, jolla saa kai lisää lämpöö koppiin. Tuota pedaalihässäkkää minäkin kai ajattelin ehdottaessani.
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
Kitarasankari
04.09.2003 16:43:57
Enemmän "vintagea" voisi olla saman sarjan Subway Blues -combo. Niitä en ole kylläkään nähnyt käytettynä liikkeellä.
.

savonlinnan soitinkulmassa on yks. ja hintakin on kohdallaan.
Märät muusikot haisee ihan perseelle!
Jabe
04.09.2003 17:28:44

savonlinnan soitinkulmassa on yks. ja hintakin on kohdallaan.

Kappas vaan. Paljonko on pyynti?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)