Aihe: Kent Armstrong mikit
1
Jemppa
15.09.2003 13:44:42
Terppa!

Olisiko kellään kokemusta em. humbuckereista kun ajatuksena on ollut vaihtaa RG:n mikit (V7 & V8) vähän toisenlaisiin. Olen ihastunut DiMarzion Paf Pro:n soundeihin lähinnä kaulassa mutta mielestäni tallamikissä saisi olla vähän enemmän hönkyä mitä Paf Pro tarjoaa (eli DiMarzioista lähinnä haettua voisi olla Breed tai Tone Zone). Olen katsellut arvosteluja Kent Armstrong-mikeistä, ja olen ajatellut kokeilla.. Hintakin vaikuttaa sen verran houkuttavalta, ettei hirveästi harmita jos 50 € menisi hukkaan.
Mitä tästä napista tapahtuu? Oho...
Antti1
15.09.2003 14:01:12
Ha. Mäkin vaihdan RG:n mikit, joten hyväksikäytän nyt tätä. Mistä päin maailmaa mahtaisi saada ilman kauheeta odottamisia erittäin kirkkaan punaisia/oransseja DiMarzion mikkejä? Siis suoraan hyllystä. Kun edes T-kaupalla ei ole. Omat mikkini vaihdan ainakin Tone Zoneen ja Air Nortoniin. Ykskelanen saa jäädä vaihtamatta, se on ihan ok.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Jemppa
15.09.2003 14:34:25
Joo, mulla oli kans alkuperäinen ajatus vaihtaa Tone Zone ja Air Norton (tai sitten se PAF Pro). Ehkäpä myös Breedit voisi olla OK. Lähinnä tuo K.A:n mikkien hinta kiehtoo. Vilén kun halvalla saa...
p130
15.09.2003 16:07:02

Laatumikkejä nuo Armstrongit ovat, Duncanien jaDiMarzioiden tasoa muuten paitsi hinnaltaan.

Lähinnä homma on kai siitä kiinni miellyttävätkö mikit muuten, eli sopiiko siihen haettuun juttuun. Seitsemänkielisiin tarkoitetuista Kent Armstrongeista ei kyllä ole kokemuksia...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
-K-
15.09.2003 18:08:21 (muokattu 15.09.2003 18:08:33)
Minulta löytyy K.A:n distortion, erottelee hyvin ja potkua löytyy. Soundillisesti lähinnä SD:n customia ja distortionia. Kannattaa huomioida muuten se että kaikki malleja mitä K.A:n sivuilla on ei millbrook tuo suomeen. Kaulamikiksi tosiaan K.A:n paf voisi olla kova mutta hintaakin oli muistaakseni jo 70e, joka ei paljon jää dimarziosta.
Ei suotta elämys.
Jemppa
15.09.2003 21:38:01
No joo, ei mulla tarkoitus olekaan tehdä tuosta kitarasta hirveetä hevihirmua (vaikkakin kasari rules!). Ja olen ajatellut tallamikiksi tuota HRO-1:stä eli Rockeria ja kaulaan ehkäpä tuota PAFia. Kiva kuitenkin huomata, että ihmisillä on jonkin verran kokemusta K.A:n mikeistä... Ja toisaalta, niinkuin aiemmin sanoin jos soundi ei miellytä, voihan ne aina vaihtaa, hinta ei kuitenkaan ole kauhian paha.
sihvoh
16.09.2003 22:03:16
...Kannattaa huomioida muuten se että kaikki malleja mitä K.A:n sivuilla on ei millbrook tuo suomeen. Kaulamikiksi tosiaan K.A:n paf voisi olla kova mutta hintaakin oli muistaakseni jo 70e, joka ei paljon jää dimarziosta.

Onkos nuo Millbrookin mikit aitoja Kent Amstrongeja ? Itse ostin sieltä n. 7 kk sitten Designed by Kent Amstrong mikin joka on merkiltään Sky. PAF-mikki ja toimii hyvin kaulassa.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
-K-
16.09.2003 22:06:12
Onkos nuo Millbrookin mikit aitoja Kent Amstrongeja ? Itse ostin sieltä n. 7 kk sitten Designed by Kent Amstrong mikin joka on merkiltään Sky. PAF-mikki ja toimii hyvin kaulassa.

Joo samaaa tavaraa taitavat olla, minunkin kenttini tuli sky-boxissa myös
Ei suotta elämys.
Jemppa
18.09.2003 17:43:13
No niin. Nyt tuli tallamikki vaihdettua, ja mallihan oli HRO-1 eli Rocker. Mullakin luki laatikossa tuo designed by... sekä Sky, mutta mallinumero viittaisi suoraan K.A.:n mikkiin. Ja täytyypä sanoa, että mahonkirunkoinen RG rupesi kuulostamaan aika murakalta kun tuon V8:n heitti mäkeen. Pitää nyt kuulostella jos vaihtaisi tuon rockerin kaulaan ja ostaisi tuohon tallaan K.A.:n Distortionin. Yleisarvosanana ihan jees mikki yhden illan soittelun perusteella, ja ennenkaikkea hintansa väärti!
samueld
18.09.2003 19:00:56

Onko kukaan tunkenut stratoonsa kolmea kentin sinkkua? Onko niistä minnekään?
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
samueld
23.09.2003 12:52:16

Onko kukaan tunkenut stratoonsa kolmea kentin sinkkua? Onko niistä minnekään?

Kysytäänpä uudestaan. Onko kokemuksia kentin yksikelaisista?
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)