Aihe: MM4 ja expression-pedaali
1
JMP71
08.10.2003 17:52:40
Hankin MM4:sen jokunen kuukaus sitten ja tyytyväinen olen ollu, ja nyt tarvis saada se expression(vaimikäsenyoli..) -pedaali. Kiinnostaa tietää toimiiko saako purkin kanssa toimimaan jonkun muun kuin tämän alkuperäsen Line6:sen pedaalin?? Ja jos niin minkä?

Säästöähän tässä haetaan.. (85e on kyllä ihan sikamainen hinta!)
Danilo haltiakumppaneineen viipyi iloisessa lutkassa iltatunnit ja osan yötä. -Elaine Cunningham, Haltialaulu- ;-)
Fortune
08.10.2003 19:21:48
Käsittääkseni kyseessä on ihan normaali ekspressiopedaali, joten sen kuin ostat vaikka jonkin kolmenkympin Bespecon, laatukin on todnäk. sama. Tiedä vaikka Linekuutos-leimalla olevat exp.pedaalit tulevat samojen lapsityöläisten käsistä.

85 eurollahan saa melkein Ernie Ballin ekspressiopedaalin tai volapedaalin, joka y-piuhan kanssa on valjastettavissa ko. tehtävään!
tuluppa
08.10.2003 21:00:05 (muokattu 08.10.2003 21:06:17)

Korjatkaa jos olen väärässä mutta muistaakseni noiden kanssa ei käy mikä tahansa kaasutin.

Tekisi myös mieli expression-pedaalia tuon DL-4:n kanssa niin saisi koneen sekoamaan lennossa. :)
Turkiksia, pihviä ja timantti.
Fortune
08.10.2003 21:43:05
Korjatkaa jos olen väärässä mutta muistaakseni noiden kanssa ei käy mikä tahansa kaasutin.

Tekisi myös mieli expression-pedaalia tuon DL-4:n kanssa niin saisi koneen sekoamaan lennossa. :)

No jos se Linen ekspressiopedaali käy muiden vehkeiden kanssa, niin luulisi toimivan toisinpäinkin. Ei siinä mitään ihmeellistä voi olla.
Dumb
08.10.2003 23:06:26

Kyllä minullakin on sellainen käsitys, että mikä tahansa expression pedaali hoitaa homman ihan hyvin. Minä suosin silti Line6:sen EX-1:stä.

Ja kyllä, DL-4:sen kanssa tuo exp. pedaali on varsin mielenkiintoinen kun voi tosiaan säätää esim. delayn aikaa lennosta. Suosittelen!
JMP71
13.10.2003 16:56:01
Kiitosta.
Danilo haltiakumppaneineen viipyi iloisessa lutkassa iltatunnit ja osan yötä. -Elaine Cunningham, Haltialaulu- ;-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)