arehrola 13.07.2004 14:12:58 | |
---|
Kertokaapas minkälaisia efektipedaaleja käytätte Deluxen kanssa. Itseäni kiinnostaisi hankkia säröpedaali ja jonkinlainen chorus. Deluxesta itsestään lähtee kyllä todella mukavat komppisäröt, mutta sooloille haluaisin hieman terästystä. TS-9 olisi varmasti hyvä vaihtoehto, mutta löytyisikö bossilta hieman halvempaa vaihtoehtoa (esim. OD-3 tai BD-1)? Musiikkityyli on rock. |
Jucciz 13.07.2004 14:30:23 | |
---|
OD-3:n kanssa et voi ainakaan mennä vikaan. Erinomainen pedaali etenkin komppityöskentelyyn. Chorus on parhaimmillaan silloin kun soitat kaksi kertaa saman jutun pällekkäin ja vielä panoroit vähän eri puolille stereokuvaa: stereo chorus. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Lynx 13.07.2004 15:22:52 (muokattu 13.07.2004 15:32:44) | |
---|
Mulla on käytössä parhaillaan Bossin BD-2. Boostaan eculla, joten en tällä hetkellä käytä muuta kanavaa kuin Cleaniä. Tosin nää jutut tuntuvat vaihtuvan päivittäin, joten huomenna voi olla jo toiset säädöt. |
McNulty 13.07.2004 15:30:22 | |
---|
Mulla on vahvistimena Peavey Classic 30 ja pedaaleita löytyy sitten enempikin: - MXR M-102 Dyna Comp(ressor) - Boss GE-7 EQ (lainassa kaverilta) - ProCo RAT II - Boss BD-2 Blues Driver - Electro Harmonic Big Muff (Russian) - MXR DD-11 Dime Distortion (lainassa kaverilta, oma on tilattu) - Axis Face (itse tehty germanium-trankku FUZZ) - Electro Harmonix Small Clone Chorus - Electro Harmonix Electric Mistress 70's Flanger - Boss DD-6 Digital Delay - Dunlop JH-1 Jimi Hendrix WahWah Tuollaisista purtiloista revin irti lähinnä kaiken mitä tarvitsen. Blues, Jazz, Rock, Hardrock, Hevi... kaikki lähtee =) Muutama muukin säröstomppi on käynyt pyörähtämässä mutta niistä on luovuttu. T-Bone |
Captain Farrell 13.07.2004 19:09:10 | |
---|
Kertokaapas minkälaisia efektipedaaleja käytätte Deluxen kanssa. Itseäni kiinnostaisi hankkia säröpedaali ja jonkinlainen chorus. Mulla on Deluxen kaverina TS9- ja Fulldrive2 -säröpedaalit sekä Danelectron CoolCat chorus. Säröistä kumpikin toimii varsin mallikkaasti, mutta jos TS9:n hinta on liian kova, niin sitten on myös Fulldriven. CoolCat on halpa ja hyväsaundinen chorus. Suosittelen! |
Härski 13.07.2004 19:48:09 | |
---|
Nyt hyvää soundia tarjolla torilla. Cool Cat 50 €, Voodoo Labin Fuzz 85 €. Halpoja, kannattaa poistaa! |
kupteri 13.07.2004 22:40:47 (muokattu 13.07.2004 22:41:29) | |
---|
Mulla on vahvistimena Peavey Classic 30 ja pedaaleita löytyy sitten enempikin Minkälainen setup sulla noille on (järjestykset ja onko jotain loopissa)? Ja mitä käytät minkäkinlaisessa musiikissa (ja mikä rooli pedaaleilla on, eli onko puhdas boosti tms.)? Ootko SD-1:stä tai DS-2:sta kokeillut Classicin kanssa? |