Clansman 02.08.2004 13:09:51 | |
---|
Niin, ostin tänään podin xt:n ja kytkin sen koneeseen usb:n kautta. asensin kaikki ajurit ja härvelit mitkä cd:ltä löytyi, mutta en saa ääntä tulemaan kajareista. Kone kyllä tunnistaa laitteen kun siihen kytkee virran. Mikä avuksi? "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus" |
Kapane 02.08.2004 13:31:43 | |
---|
hmm... vaikeaksi menee. Noiden plug andpray laitteiden kanssa on aina tommosta... Toimiiko Pod muuten normaalisti.... |
mrk 02.08.2004 14:32:01 | |
---|
Niin, ostin tänään podin xt:n ja kytkin sen koneeseen usb:n kautta. asensin kaikki ajurit ja härvelit mitkä cd:ltä löytyi, mutta en saa ääntä tulemaan kajareista. Kone kyllä tunnistaa laitteen kun siihen kytkee virran. Mikä avuksi? Idea on se, että Pod toimii ikäänkuin äänikorttina... eli oikean äänikortin kautta et kuule POD:n ääntä vaikka USB olisi kytkettynä. Laita kaiuttimet tai kuulokkeet PODiin kiinni niin sieltä kuuluu sekä tietokoneen äänet että kitara. |
sihvoh 02.08.2004 15:28:16 | |
---|
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
MacGyver 02.08.2004 16:35:42 (muokattu 02.08.2004 16:37:07) | |
---|
Kuten mrk totesikin, ei ole tarkoituskaan, että PODxt kuuluisi äänikortin läpi. Kaiuttimista kuuluvaa ääntä ei soita nimittäin PODxt vaan tietokoneen oma äänikortti. Voit monitoroida PODxt:tä vaikka normaaleilla kuulokkeilla, tai sitten voit yrittää jollain softalla ristiinkytkeä PODxt:n sisääntulon äänikortille yhdeksi playback-kanavaksi, mutten itse ole tuota kokeillut. PODxt:n USB-liitäntää ei ole tarkoitettu käytettäväksi monitorointia varten, vaan se toimii ainoastaan recording devicena. -MacGyver PS: minä olen kytkenyt PODxt:n kuulokeulostulon äänikorttini line iniin, jotta voin monitoroida soittoa tietokoneen kautta. |
Clansman 02.08.2004 19:18:22 | |
---|
joo, kiitos vastauksista... Ainoa ongelma näyttää olevan vielä se miten saan äänitettyä usb:n kautta. En tiedä mitä säätöä tietokoneeseen tulisi tehdä. Saan kyllä äänitettyä line innin kautta podia, mutta mitä valitaan äänityslähteeksi kun nauhottaa usb:n kautta? "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus" |
Exhausted 03.08.2004 00:35:03 | |
---|
äänitysohjelman laitelistassa pitäis näkyä POD Xt ja se pitää valita käyttöön. |