Aihe: Marsun Valvestate-nupissa vikaa.
1
novo
17.04.2005 16:48:37 (muokattu 17.04.2005 17:06:09)
eli vähän apua kaipailisin..kolauksen seurauksena esiintyy tällainen vika: laite toimii alkuun moitteettomasti, mutta sitten kun se lämpenee(etuasteputki vai mikä lie, en tiedä) tapahtuu seuraavaa. Volumetaso alenee hieman ja saundiin tulee ns Ring-modulator, eli kuulostaa periaatteessa siltä kuin tulisi oktaavi kaveriksi, jonka sävel on vinossa. Tämä siis niin clean-kanassa ja molemmissa särökanavissa ja myöskin silloin kun käytän GT6:sta välissä.
Olisi mainiota jos joku osaisi hieman näillä tiedoilla paikallistaa vikaa, ei nimittäin innostaisi lähteä heti ensimmäisenä alan liikkeeseen laitattamaan sitä jos kyseessä on pikkuvika.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
novo
18.04.2005 17:12:40
taidan nostaa, että saisin paremmin vastausta näinki oleelliseen kysymykseen
phiit
18.04.2005 17:19:05
Vaihdapa se etuasteputki?
Would You? www.below-me.com
Penasol
18.04.2005 18:35:22

Minulla on säröpedaalissa rikkinäinen putki. Siitä tulee juurikin tuollainen mieto ring modulator soundi hetken lämmittelyn jälkeen.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
Mustafa
18.04.2005 20:42:06 (muokattu 18.04.2005 20:42:51)

Mun Valvestatesta (8040 Stereo Chorus combo) aikanaan irtosi yksi konkka tai trankku (en muista kumpi eikä sähkötyöt ole muutenkaan mun alaa) tärinän voimasta piirilevystä. Laite toimi, mutta jonkinlainen lisäpörinä siihen tuli ääneen. Tuttu sähkäri juotti takaisin kiinni ja taas pelas.

Ei ole välttämättä sun Valvessa tämä vika, mutta tällaistakin noissa on ollut.
"Mä tiedän ton tahtilajin! Se on neljä kokonaista ja yks viispuolikas."
novo
18.04.2005 20:45:15
Minulla on säröpedaalissa rikkinäinen putki. Siitä tulee juurikin tuollainen mieto ring modulator soundi hetken lämmittelyn jälkeen.

kiitosta tästä tiedosta, toisessa thredissä samaa vikaa epäiltiin myös samoin perustein joten putken ostoon lähden ma huomen suorilta ja toivon parasta.sit jos ei laite sen kuppasemmin pelaa niin tiedän vian sitten löytyvän aivan jostain muualta jolloin tie vie suorilta huollattamaan.eipä olis toisaalta ihme jos sieltä oiskin irti jtn pikkusälää ym, aika näyttää.
AER
19.04.2005 20:37:30
Mulla on taas vikana, omassa Valvestate 8080 combossa, että kun soitan, ihan sama millä kanavalla, niin kuuluu jotain ihme rätinää siitä kaiuttimesta. Ekan kerran kun tämä ilmeni, niin se rätinä katosi parin minuutin soitin jälkeen, mutta nyt se ei lähde pois. Tämä vika tuli esiin viime viikolla.

Tietääkö kukaan mikä vois olla vikana ja mikä vois auttaa?
No Armor Snoogans
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)