Aihe: J&D -kitaroiden laatu?
1
Läpistö
29.09.2005 17:01:21

Onko millaista? Jonkin verran positiivista palautettaa täältä ks. kitaroista olen lukenut. Ainakin tollainen LS-1 olis omaan budjettiin sopiva kitara, jos sellaisesta mihinkään on..kertokaapa kokemuksianne :)
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
quentin
29.09.2005 18:23:31
Onko millaista? Jonkin verran positiivista palautettaa täältä ks. kitaroista olen lukenut. Ainakin tollainen LS-1 olis omaan budjettiin sopiva kitara, jos sellaisesta mihinkään on..kertokaapa kokemuksianne :)

No voin sen verran sanoa, että olen ihan tyytyväinen tuohon kalleimpaan malliin, 288e maksoi. Verrattuna vanhaan strato kopioon. Ihan soittotuntuman kannalta. Tumma saundi sen verran tiedän. Jotain kiinalaisia kitaroita kuitenkin. Nauhat viimeistelty hyvin, ei raavi käsiä, ei ole löytynyt kait mitään vikaa, kaula liimaliitoksessa näkyy kyllä ainoa tympäsevä seikka eli liimaa, toimivuuden kannalta tuo ei ilmeisesti haittaa.
Mutta hinnat on kyllä sen verran alhaisia että en nyt näitä ihan ylistämään lähtisi. Olen kyllä miettinyt että reilu 100e lisää niin oisi saanut jo Epiphonen, mutta soittelen nyt tuolla ja kyllähän se innostusta lisäsi taas..
Joku ammattilainen voi kertoa tarkemman kommentit.. Pistän vaikka kuvan kitarasta omaan kuvaan..
MasK oF SaNiTY
29.09.2005 18:38:27
vaikka en pidä liian paljon Ibanezin kaulasta suosittelisin mieluummin Ibanezon.. Kavereiden J&D:t ovat aivan paskana
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
Wäiski
30.09.2005 07:07:17

Minulla on ollut se JD:n kallein lespa ja ainakin se oli laadultaan ihan hyvä. Merkkikitaroissa (Epi, Iba...) vastaavaan olisi saanut sijoittaa lähes tuplarahan. Olen myös soitellut JD:n stratoilla ja ihan soitettavia pelejä nekin ovat hinnastaan huolimatta.
Läpistö
30.09.2005 12:27:35

Okei, onko kukaan tutustunut siihen halvempaa malliin, LS-1:een?
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)