Aihe: Japsistraton ja Tokaistraton hintahaarukkaa
1
Nivel
02.11.2005 22:48:27
Mikähän olis käypä hinta kelpokuntoiselle 80-l puolivälin japsistratolle? Lieneekö joku 5-600 lähellä totuutta?

Entä miten saman ikäinen Tokai goldstar -strato? Näyttäis olevan Huttusella hintaa 690,-, vaan eipä ole kaupaksi mennyt.

Oletus siis että soittimet suht siistejä, ehjiä, mutta normaalisti kuluneita.
tuluppa
02.11.2005 23:08:33

Korkeintaan 500e.
Joees
03.11.2005 01:06:13
Nuo japsit jos ovat hyväkuntoisia niin 600e ei ole kauheasti liikaa... Se on aikalailla ehdoton max hinta. Ainakin itselleni. Mutta parempi aina mitä vähemmän ;)
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Nivel
03.11.2005 20:40:16
Mutta siis suunnilleen samanarvoisia soittimia?
Cujo
03.11.2005 20:56:55
Mutta siis suunnilleen samanarvoisia soittimia?

No jos toinen on Fender ja toinen Tokai, ovat samanikäisiä ja -kuntoisia, niin kyllä mie ainakin Fenderistä vähän enemmän maksaisin.
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15
Dr. Muff
03.11.2005 21:21:07
No jos toinen on Fender ja toinen Tokai, ovat samanikäisiä ja -kuntoisia, niin kyllä mie ainakin Fenderistä vähän enemmän maksaisin.

Ehkä noin. Mutta riippuu Tokaista. Niistä ylemmän sarjan tokaista (ST-65/80 jne) maksaisin ehkä jopa enemmän kuin perus Fenkusta. Mutta riippuu kepistä, väri, mikit, viimeistely, sointi jne.
Tuumasta toiseen.
Ze Kink
04.11.2005 00:15:44
Noissa 80-luvun puolivälin Goldstareissa lienee lehmusrunko, joten maksaisin vähän vähemmän kuin noista aiemmista Springyistä sun muista. Ovat muuten erinomaisia keppejä :)

Joku 500e luulisi olevan sopiva.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Dr. Muff
04.11.2005 09:20:00
Noissa 80-luvun puolivälin Goldstareissa lienee lehmusrunko, joten maksaisin vähän vähemmän kuin noista aiemmista Springyistä sun muista.

Mistäs tämmöstä tietoa olet saanut? Mä olen kyllä aina luullut että leppää olisivat.
Tuumasta toiseen.
p130
04.11.2005 09:40:50

Mistäs tämmöstä tietoa olet saanut? Mä olen kyllä aina luullut että leppää olisivat.

Leppää niissä on yleensä ollut, ainakin kaikissa mitä on tullut tarkastettua.

Taloon tuli saarnibodyisen Tokain kaveriksi vastikään "uusi" 80/90-lukujen taitteen Goldstar Sound, leppää minä sen uskon olevan. Pitääpä tsekata se ja jos lehmusta löytyy niin raportoin.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)