Aihe: Petri Wallin kitarakamat.
1
opaa
16.01.2006 22:34:03
Tiedättekö millä laitteilla mies soitteli? Mielenkiinnosta vain kyselen kun saundi on mun mielestä aivan upea. Lespan mikit, wahi, vahvistin, muut pedaalit ym kaikki kiinnostaisi tietää:)
Joees
16.01.2006 22:35:35
Tiedättekö millä laitteilla mies soitteli? Mielenkiinnosta vain kyselen kun saundi on mun mielestä aivan upea. Lespan mikit, wahi, vahvistin, muut pedaalit ym kaikki kiinnostaisi tietää:)

Onhan tuosta keskusteltu täällä jo ties kuin paljon. Et testannut hakua?
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
opaa
16.01.2006 22:43:50
enpä älynnyt joo. kyllähän noita nyt tuolta näyttää löytyvänkin.
McNulty
16.01.2006 22:46:28

Tiedetään...
Minä noita selvittelin ja Wallin LP tuli käytyä läpi todella tarkasti. Sain lähes 20 kuvaa siitä soittimesta sen uudelta omistajalta ja hän vastaili kysymyksiini joita minä esitin.

Pääpiirteittäis soundi tuli Gibson Les Paul Deluxesta johon oli minihumbuckerien tilalle vaihdettu täysikokoiset humbuckerit. Kaulamikille on puolitus, tallamikin puolitukselle on miniswitch skeban rungossa kiinni, mutta sitä ei ole kytketty. Kitarassa on Sandwich-tyyppinen runko, virityskoneisto on omituinen "isonappinen" 3+3 luonnollisesti, lapa on ollut joskus poikki, kielisettinä ainakin uuden ostajan mukaan siinä oli kiinni 11-setin kielet...

Vahvistimena oli aika usein vanhempi 100W JMP-100 nuppi ja alla Marshall 4x12" kaappi. Elementeistä minulla ei ole varmuutta...

Pedalboardista löydät enemmänkin asiaa kun kokeilet hakua. Jossain on listattu kaikki oleelliset efektit ja polkimet mitä Petellä kenkien alla kului.
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
Zymnasty
17.01.2006 00:05:19

Noita lespa malleja en aikaisemmin senkumemmin arvostanut, enkä ajatellut että niilllä vois vetää kaikenlaista. Wallin kitaraa sain soittaa kerran vähän pitempään ja mieli muuttui. Ei voi muuta sanoa kuin että soitin oli käsittämättömän hyvä, vireinen sekä soittamaan innostava. Sielukas. Nauhat suht paksut ja mikeistä irtosi joka lähtöön. Soundit "kylmänä" myös maukkaat.
Ois mukava omistaa vastaavanlainen peli.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)