jjnews 19.01.2006 10:39:39 | |
---|
Terve vaan! Kyseinen vahvistin kiinnostaisi hommata kotivingutusta varten. Onko kokemuksia? Jos on, niin millaisella kattauksella ( 6v6 / 6L6, 10" / 2x 8" ). Etukäteen kiittäen.. Jarkko |
TexasFlood 19.01.2006 12:33:34 | |
---|
Hyväsoundinen laite, jota voi luukuttaa himassakin. Toi torilla oleva on siis mun laite ja siinä on tällä hetkellä 6v6 päättärinä ja 5751 etuasteessa. Speciaalia on kytkin, jolla voi tasasuuntauksen valita putken ja diodin välillä. Diode-asetuksessa soundi on terävämpi ja puskevampi, kun taas Tube-asetuksessa soundi on pyöreämpi ja pehmeämpi ja soundissa on enemmän sustainia. Ja 2x8" on se ainoa oikea versio tästä koneesta. Erilaiset etuasteputket muuttavat konetta huomattavasti ja omaani olen testaillut monilla erimerkkisillä putkilla ja palaan aina takaisin noihin NOS-putkiin. Tasurina ja päättärinä on tällä hetkellä RCA:n kynttilät ja 5751 on Sylvanian valmistama. Mikään särökone laite ei tietenkään ole, vaan enemmänkin tuollainen Fender-tyyppiseen äänimaailmaan soveltuva perinnehenkinen laitos. |
dfloreno 19.01.2006 13:24:36 | |
---|
Terve vaan! Kyseinen vahvistin kiinnostaisi hommata kotivingutusta varten. Onko kokemuksia? Jos on, niin millaisella kattauksella ( 6v6 / 6L6, 10" / 2x 8" ). Etukäteen kiittäen.. Jarkko Mulla itselläni on Monsterin El Matador, ja ehdottomasti tulee treenikämpälle tuo La Mesera jossain välissä. Ja nimenomaan tuolla 2x8":lla. En ole itse vielä(kään) kokeillut vehjettä, mutta olen muutamat aika vakuuttavat nauhoitukset kuullut, jossa tuo on käytössä. Tervetuloa kerhoon? :). God made me funky |
jjnews 19.01.2006 13:40:12 | |
---|
Mulla itselläni on Monsterin El Matador, ja ehdottomasti tulee treenikämpälle tuo La Mesera jossain välissä. Ja nimenomaan tuolla 2x8":lla. En ole itse vielä(kään) kokeillut vehjettä, mutta olen muutamat aika vakuuttavat nauhoitukset kuullut, jossa tuo on käytössä. Tervetuloa kerhoon? :). Joo, pitääpä alkaa soittelemaan Forssan suuntaan ja sopimaan speksejä..Onneksi ei ole pitkä matka Åbosta Forssaan. Peace ja Ugh!! |
Mäci 19.01.2006 16:18:11 | |
---|
Forssasta päivää! Vuoden verran La Meseran omistaneena,en voi kuin suositella mitä lämpimimmin! Omani 10",6v6/GT 12ax7.Speciaalina tehon puolitus 2w:in.Säröä löytyy näin hieman aiemmin(tosin hienoisen brummin kustannuksella)Siltikin kerrostalossa häätö lähellä,jos volat kääntää säröihin asti! Noutaessa testasin laitetta Monsterfactoryssa täpöillä/5w ja mim Stratolla.soundi oli taivaita hipovan rouhea ja rok!Tervetuloa Forssaan vaan! Sydän sois,vaan kun ei saa pelistä irti.-Johnny Winter- |