hanipai 03.05.2006 17:43:51 | |
---|
Talvella oon soitellu kuulokkeet päässä V-ampilla, mutta nyt kytkin sen 2.1 tietsikkakajareihin ja ääni on sen mukainen. Antakaas vinkkiä pitäiskö kenties hommata vahvari kotisoittoon vai mitä? Mulla on mikeri ja haluisinkin, että tuo skitan ääni miksautuu tietsikasta tulevan äänen kanssa, joten en ajatellut ainakaan suoraan vahvarista soittaa. Rahaa ei ole paljon käytettävissä. Tiestysti V-ampin myynnillä sitäkin sais. Kertokaas mitä kantsis tehdä? Hannu I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
GAS on Saatanasta :) |
Petrukki 03.05.2006 17:47:03 | |
---|
Perusvastaus: Rolandin Micro Cube. Ei paljoa maksa. ENGL - muita ei tueta.
"Seuraava keppini on varmaan joku Exolorer, mutta ei todellakaan James Hammetin takia." -Petrukki |
hanipai 03.05.2006 17:47:57 | |
---|
Perusvastaus: Rolandin Micro Cube. Ei paljoa maksa. Meinaakko, että V-ampin kaveriks? Oon sitä hiukan miettinytkin. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Petrukki 03.05.2006 17:48:59 | |
---|
Meinaakko, että V-ampin kaveriks? Oon sitä hiukan miettinytkin. No vaikka. ENGL - muita ei tueta.
"Seuraava keppini on varmaan joku Exolorer, mutta ei todellakaan James Hammetin takia." -Petrukki |
oiva tumpeloinen 03.05.2006 17:49:39 | |
---|
Olethan sä kunnolla (luetaan KUNNOLLA) vääntänyt niitä parametrejä? Kyllä siitä pitäis ihan kuunneltavaa möykkää kotioloihin lähteä hifi-sarjan kautta. |
hanipai 03.05.2006 17:50:38 (muokattu 03.05.2006 17:51:57) | |
---|
Olethan sä kunnolla (luetaan KUNNOLLA) vääntänyt niitä parametrejä? Kyllä siitä pitäis ihan kuunneltavaa möykkää kotioloihin lähteä hifi-sarjan kautta. No mulla on tietsikkakajarit ei hifikajareita:) Saatta tietty olla, että oon liian vaativa:) Ehkä pitää vielä yrittää. Tai sit vois ostaa paremmat tietsikkakajarit :) I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Marsumies 03.05.2006 18:24:53 | |
---|
Tai sit vois ostaa paremmat tietsikkakajarit :) Tähän mennessä kokeilemani tietokonekaiuttimet ovat soveltuneet lähinnä verkonpainoiksi. Käytettynä saa perus 2 kajarin ja vahvarin/cd-soittimen yhdistelmiä melko halvalla, semmoset kiinni tietokoneeseen niin kitaransoittokin sujuu ihan passelisti. |
apip 03.05.2006 18:56:09 | |
---|
Tähän mennessä kokeilemani tietokonekaiuttimet ovat soveltuneet lähinnä verkonpainoiksi. Käytettynä saa perus 2 kajarin ja vahvarin/cd-soittimen yhdistelmiä melko halvalla, semmoset kiinni tietokoneeseen niin kitaransoittokin sujuu ihan passelisti. Itse ostin jonkin aikaa sitten Creative Gigaworks T20 2.0 -tietokonekaiuttimet, hinta about 100e. Toimii mun käyttööni hyvin, ainakin kun vertaa "tavallisiin" tietokonekaiuttimeen. Mutta eihän nää tietenkään pärjää oikeille hifi-kauttimille. |
Aki 03.05.2006 20:38:53 | |
---|
Etköhän sä tartte ihan kunnon kaiuttimet, jos Vamppi on kerta kuulokkeilla hyvä. |