ilopertti 26.07.2006 17:03:43 | |
---|
|
zeme 26.07.2006 20:22:18 | |
---|
Aika ikävää jos noin on käynyt, koska itse olen ajatellut josko tilaisin myös sieltä erän plekuja... No problem. |
janik 26.07.2006 20:48:12 | |
---|
Yhteen mailiin vastasivat mulle, loppuihin ei tullut enää mitään. |
ilopertti 26.07.2006 20:59:49 | |
---|
Tosiaan, edes mitään kuittausta siitä että "tuotanto lähtee käyntiin nyt" tai että rahat olisivat tilillä ei tullut. Henk. koht. asiakaspalvelutyössä on tullut opittua että HYVÄ asiakaspalvelu on kaiken a ja o. Onneksi tässä tapauksessa on suomalainen "firma" jonka takana on todennäköisesti OY jolle löytyy ytj:stä y-tunnus yms. Sähköpostia / puhelinsoittoa odotellessa... -alppu |
lukeman 26.07.2006 21:08:13 | |
---|
Muutama vuosi sitten tilasin tuolta plekuja. Jonkin verran sai odotella vastauksia kyselyihin, mutta loppujen lopuksi plekut tuli kyllä postissa perille. Kiireitä taisi olla jonkin verran tuolla firmalla, taitaa olla edelleen. Plekut on kyllä kaikin puolin laadukkaita. |
ilopertti 26.07.2006 21:52:31 | |
---|
Muutama vuosi sitten tilasin tuolta plekuja. Jonkin verran sai odotella vastauksia kyselyihin, mutta loppujen lopuksi plekut tuli kyllä postissa perille. Kiireitä taisi olla jonkin verran tuolla firmalla, taitaa olla edelleen. Plekut on kyllä kaikin puolin laadukkaita. Kauanko kesti toimitus? -alppu |
SURf 26.07.2006 22:19:23 | |
---|
Toivottavasti kyse on vaan kesälomien pitämisestä ja asioiden hunningolle jättämisestä siksi aikaa eikä mistään rahatpois-meiningistä... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
ilopertti 27.07.2006 10:49:18 | |
---|
Sain vastauksen, näemmä avautuminen auttaa. Ovat kuulemma lähteneet viikko sitten tehtaalta postitse, odotellaan vielä. -alppu |
McNulty 27.07.2006 15:04:54 | |
---|
Minä lähetin sähköpostitse tiedustelun. En saanut koskaan vastausta. Olisin kenties tilannut useita (siis satoja) plektroja jos olisivat testerin haluamastani mallista lähettänyt ja vastannut sähköpostiini. Ei sitten, kun ei näytä kiinnostavan. Minä en ainakaan meinaa tukea sellaista lafkaa joka ei palvele asiakastaan. Jim Dunlop ja Levytukku palvelevat minua enemmän kuin hyvin. Pitäydyn niissä kun muilla tuntuu olevan niin helevatan nihkeää. Way to do business!!! El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
lukeman 28.07.2006 10:49:47 | |
---|
Kauanko kesti toimitus? -alppu Toimitusaika taisi olla 1-2 kk siitä kun olin maksanut plekut. Kyllähän niitä odotella sai, mutta itse olin kyllä tyytyväinen, mm. tekstipainatus oli laadukas. |
maple 28.07.2006 11:23:41 | |
---|
Yritin minäkin olla yhteydessä tuonne mp-picksiin sekä puhelimella että sähköpostein, muttei vastausta koskaan kuulunut kummallakaan tavalla. Haluaisin nimittäin plektroja ilman mitn painatusta. Mistäs sellaisia sitten löytäis? "Life's a grave, dig it." |
McNulty 28.07.2006 11:30:06 | |
---|
Yritin minäkin olla yhteydessä tuonne mp-picksiin sekä puhelimella että sähköpostein, muttei vastausta koskaan kuulunut kummallakaan tavalla. Haluaisin nimittäin plektroja ilman mitn painatusta. Mistäs sellaisia sitten löytäis? Dunlopeista kuluu se painatus nopeasti pois :) El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
saha 28.07.2006 12:40:32 | |
---|
Minä lähetin sähköpostitse tiedustelun. En saanut koskaan vastausta. Olisin kenties tilannut useita (siis satoja) plektroja jos olisivat testerin haluamastani mallista lähettänyt ja vastannut sähköpostiini. Ei sitten, kun ei näytä kiinnostavan. Täysin samat kokemukset. Ei helvetti, jos ei poikia kiinnosta pisneksiään hoitaa, niin jätetään sitten pisnekset muiden firmojen kanssa tehtäviksi. |
BenGlenton 28.07.2006 15:10:36 | |
---|
http://www.pickfactory.com/ Tilattiin tuolta plektroja, ja homma toimi mainiosti. Ensin valitaan minkälaista sorttia halutaan ja monta kappaletta jne. Sitten maksu netin kautta, ainakin luottokortti ja paypal toimivat. Tilauksen tekemisen jälkeen tulee vahvistusmeili, johon vastataan ja liitetään haluttu painatus plektraan. Tämän jälkeen tuli sikäläiseltä kaverilta vahvistus, että kuvatiedosto tuli perille ja on ok. Toimituksessa kesti n. 3-4 viikkoa, eli about se aika, mitä lupasivatkin. 100 plektralle tuli hintaa postien kanssa n. 50e, eli ei tarvinnut mitään tulleja/alvejakaan maksaa. Printtijälki todella hyvä ja tarkka. Lafka sijaitsee siis Norjassa. www.supremecourtband.fi |
ilopertti 28.07.2006 15:21:34 | |
---|
Ei auta nyt muut linkit kun rahat makaa mp-picksin taskussa (vaiko maksassa). -alppu |
ilopertti 31.07.2006 13:18:24 | |
---|
Nostetaas, ei mitään uutta, puhelimeen ei edelleenkän vastausta. -alppu |
ilopertti 11.09.2006 19:57:11 | |
---|
Jepjep, 30.6 tehty tilaus, ensimmäinen erä väärällä painatusvärillä vaikka puhe oli että musta ei näy (nämä kuitenkin lähetettiin minulle ja luvattiin uusi erä), tilattu uudelleen 1.8. oikealla painatusvärillä, ei näy ei kuulu... -alppu |
superfly 11.09.2006 20:18:18 | |
---|
Eikös kohta olisi jo hyvä soitella viranomaisille tuosta touhusta? "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
ilopertti 11.09.2006 20:31:39 | |
---|
Saas nähdä, jos muita vaihtoehtoja ei ole niin sitten. -alppu |
Veikko 11.09.2006 21:49:53 | |
---|
Eikös kohta olisi jo hyvä soitella viranomaisille tuosta touhusta? Jeps, ei kannata olla liiian kiltti. Jos asiakas ei saa sitä mitä tilaa, niin tuo lafkan pitää saada se mitä se tilaa. M.netissä kun lähtee viidakkorumpu jytäjään niiin voi mennä monet kaupat sivuun. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |