Mitenhän ahkera tuo mp-picks on noiden tilausten kanssa? Hivenen kusetettu olo kun 30.6. maksoin tuon tilauksen ja sen jälkeen en ole saanut vastauksia mailiin, eikä puheluihin vastata. Sivuilla on maininta toimitus n. 3 viikkoa, kauankohan tässä vielä pitäisi odottaa ennenkuin ryhdyn toimenpiteisiin... -alppu e:typoja |
fumble 27.07.2006 14:39:47 | |
---|
M-P Picks ei ole luotettava yritys! Olen tehnyt tilauksen viisi viikkoa sitten. Toimitusaika piti olla kolme viikkoa, mutta määräajan kuluttua loppuun ei herra M-P Picks:iin saa puhelimitse yhteyttä. Kommentoikaa, onko muillakin kokemusta tästä firmasta. |
ilopertti 27.07.2006 15:24:44 | |
---|
Jahas, odottelen mielenkiinnolla mitä tapahtuu. Sain itse tänään vastauksen sähköpostilla: "Selvittelin eilen tehtaan kanssa sun plekutilannetta ja sanoivat postittaneensa sen 9 muun tilauksen kanssa jo reilu viikko sitten. Otin eilen yhteyttä postiin ja he lupasivat selvittää mihin paketti on kadonnu ja ilmoittavat sitten minulle. Ilmoittelen heti kun kuulen sieltä jotain!" -alppu |
fumble 27.07.2006 19:40:09 | |
---|
Tänään tuli minullekin s-postia: Morjens, sori viive. Yks plekuerä (11 tilausta) on kadonnut postiin matkalla Saksasta Suomeen. Posti selvittelee asiaa ja ilmoittelee minulle asiasta heti kun tietävät. Jos plekuja ei ensi viikon loppuun mennessä ole tullut palautan rahat. -M-P Picks Miksiköhän minulla on kärsivällisyyttä odottaa vielä yksi viikko, kun saan vasta nyt kuulla, että tilaukseni on ollut kateissa jo kolmatta viikkoa... Kommentoikaa te muut yhdeksän tai yksitoista plektrojen tilaajaa, oletteko kenties yhtä pitkäjänteisiä. |
fumble 04.08.2006 10:01:31 | |
---|
Okei. Logolla varustetut plektrat saapuivat postilaatikosta. M-P Picks:in plektrat ovat ihan hyvälaatuisia. Toimitusaika on luvatusta kolmesta viikosta vain hieman pidempi, kohdallani siis kuusi viikkoa. |
ilopertti 11.09.2006 19:54:22 | |
---|
Jepjep, 30.6 tehty tilaus, ensimmäinen erä väärällä painatusvärillä vaikka puhe oli että musta ei näy, tilattu uudelleen 1.8. oikealla painatusvärillä, ei näy ei kuulu... -alppu |
ilopertti 24.10.2006 14:25:38 | |
---|
|
karateadonis 05.11.2006 17:31:08 (muokattu 05.11.2006 17:34:27) | |
---|
Itse tilasin erän noita standardeja Perusheavylehdyköitä (valkosia, omalla logolla) MP:ltä...Ja ihan asiallisesti on toiminu soittaessa... Aika kovaa muovia eli ei edes kovin nopee kulu kärki piloille. Olisin kanssa odottanu ku laitoin tilauksen vetämään että ois tullu joku vahvistus, mutta eipä kuulunu.. laitoin sitte sähköpostia ni parin päivän päästä tuli vastaus. Plekut tuli, vaikkakin viikon myöhässä, eli ei voi ny pahaa sanaa sanoa. Muutaman vuoden soitteloo ilosesti noilla.. Kävipä kerrankin hyvä viuhka sen suhteen että sain vastinetta kun nyt näkyy olevan konkassa pirulainen... "pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" tai jotain.... |