Aihe: Line6 DM4
1
g1player
25.02.2007 22:43:31

Onko kokemuksia kyseisestä keltaisesta särö boxista.. löytyykö käyttö kelpoisia säröjä..
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
saastara
25.02.2007 22:47:25
Onko kokemuksia kyseisestä keltaisesta särö boxista.. löytyykö käyttö kelpoisia säröjä..

Pikatestissä ei oikein minulle uponnut aikoinaan.. Lisäksi myyjäkin jopa sanoi suoraan, että älä tätä osta, tää on huono. :) Muutenkin on haukkuja melko paljon saanut tuo sarja. Muista ei ole itsellä kokemuksia.
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
tommijk
25.02.2007 22:55:21
Mulla oli tuo joskus. Jotenkin outo nasaali soundi oli kaikissa mallinnuksissa, josta kyllä varmaankin jollain eq:lla pääsee eroon. Mallinnukset kuulostivat nimenomaan pedaalisäröiltä eikä vahvistimen ts. eivät olleet ollenkaan luonnollisen kuuloisia. Tuosta sarjasta ainakin delay mallinnin on loistava, sekin tuli joskus tyhmyyksissään myytyä.
"Phfft! Facts. You can use them to prove anything." - Homer Simpson
Flaser_Phanger
26.02.2007 09:57:58

se on kohtuullinen todella rankoille kihinäsäröille, mitään käyttökelpoista overdrive tyyppistä säröä en purkista saanut.
ei se siitä!!
g1player
26.02.2007 10:10:45

Jep, thanks inffosta
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
oksentaja
26.02.2007 17:55:28

Minä tykkään. Riittävät soundit ja käyttömukavuus ennen kaikkea. Eri mallinnusten taso tietenkin vaihtelee eli jokainen ei kuulosta yhtä hyvältä kuin alkuperäinen. heh. Olen bändissäni laulaja/kitaristi ja DMnelosen käyttöominaisuudet ovat parasta mitä olen keksinyt -> yhden polkaisun päässä on käytettävissä neljä erilaista soundia. Mulla ei olis ainakaan aikaa lavalla polkea ensin toinen särö pois päältä ja heti perään toinen päälle. Ja lopuksi: Jos kelpaa edgelle niin kyllähän se mullekkin kelpaa.
sori.
Ziggy Bubba
26.02.2007 18:12:42 (muokattu 26.02.2007 18:12:58)

Voisin kuvitella että noissa on samaa mallinnustekniikkaa käytössä kuin Pod XT:issä... Eli ihan päteviä soundejahan nuo on, vaikkeivat aina oikein alkuperäisille pärjää - tämähän on luonnollista. Esim. Line 6:n tubescreamer-mallinnus ei pehmeytensä osalta ole ihan oikeiden purkkien tasoa, mutta ajaa kyllä sekin tarvittaessa asiansa oikein mukavasti.
Myspace.com/Crookmachine
saastara
26.02.2007 23:13:01 (muokattu 26.02.2007 23:13:11)
Voisin kuvitella että noissa on samaa mallinnustekniikkaa käytössä kuin Pod XT:issä...

Tuo DM4 sarjahan on huomattavasti vanhempi kuin Pod Xt.. Ainakin omasta mielestä. Joskus muistan tuota DM4:sta himotelleeni ala-asteella..?
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)