raskee-2 04.04.2007 17:16:29 | |
---|
Elikkä tarvisin jonkun hyvä kielipaketin Strat squieriin. Soitan rockia suurimmiten, esim. Gary Mooren sooloballadeja, guns'n'Roses, ac/dc ja kyllä metallicaa tulee myös soiteltuu.. Elikkä olisiko kenelläkään ehdostusta että kuinka paksut kielet olisivat parhaat squieriin ja myös merkki(ei pakko)? |
tommiot 04.04.2007 17:17:25 | |
---|
Ethän sä nyt niitä kieliä sen mukaan osta mitkä on Squieriin parhaat, vaan mitkä on sun sormille parhaat? Elixirin kymppisetti kitarapajalta vaikka... |
Krice 04.04.2007 20:18:04 | |
---|
GHS 9-setti. Omassa squikassa ainaskin on niin ohut kaula, että en menisi mitään kovin paksuja kieliä laittamaan. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Karipiirto 04.04.2007 20:25:24 | |
---|
DR 9-setti on itellä kestosuosikkina. Noilla paksummilla tuppaa menemään normivire niin tiukaksi ettei oikein soitto suju. Kymppi vielä menee mutta siitä eteenpäin alkaa olla jo melkoinen pakko laskea virettä. ;) Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |
Muuki 04.04.2007 22:43:32 | |
---|
Kaikilla väärä; Ernie Ballin ysit ja piste ilman hymiötä. "The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him."
-Vanishing Point |
mathias 05.04.2007 18:21:24 | |
---|
Kaikilla väärä; Ernie Ballin ysit ja piste ilman hymiötä. Merkki oikein, mutta paksuus väärin. :) Ernie Ballin Heavy Bottom 10-52-setin olen havainnut erittäin toimivaksi. |
oiva tumpeloinen 05.04.2007 18:24:11 | |
---|
GHS 9-setti. Omassa squikassa ainaskin on niin ohut kaula, että en menisi mitään kovin paksuja kieliä laittamaan. Mitenkäs se kaulan paksuus siihen setin paksuuteen vaikuttaa? Tai siis vääntäähän se kaulaa, mutta sitä varten siellä on se rauta. Ei ole kyllä koskaan tullut kaulan paksuus ongelmaksi kielisettiä valitessa. |
papitsu 05.04.2007 18:37:57 | |
---|
Merkki oikein, mutta paksuus väärin. :) Ernie Ballin Heavy Bottom 10-52-setin olen havainnut erittäin toimivaksi. Tuota pitääkin testata. Ernie Ballin 11-48 -setti löytyy minun kitarastani tällä hetkellä, mutta kovin on silti bassokielet löysiä. Ja yläkielet voisivat hieman ohuemmat olla. Kuulostaa kovin toimivalta paketilta. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |