Aihe: Gotoh-mikrofonit
1
Lilli
13.09.2003 12:56:47
Onko kenelläkään kokemusta Gotoh-mikeistä, lähinnä humpparimuotoisista? Ovat meinaan hinnaltaan melko edullisia, ehkä puolet SD-hinnoista. Mutta onko soundikin vain puoleksi yhtä hyvä?
- Painukaa v***uun lauloi Preeriasusi ja poistui itse paikalta.
Hiku
17.01.2008 15:58:32
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1587 päivää vanhaan ketjuun!

No jopas, oma ennätys...

Mutta asiaan. Onko kukaan päässyt kuuntelemaan Gotohin telemikkejä? SPelektroniikalla niitä olisi myynnissä ja tarkotuksena olisi tulevaan tele-projektiin sellaiset ostaa. Tekeekö niillä mitään?
Ku se lähtee, ni se lähtee.
fox
17.01.2008 19:17:24

Mutta asiaan. Onko kukaan päässyt kuuntelemaan Gotohin telemikkejä? SPelektroniikalla niitä olisi myynnissä ja tarkotuksena olisi tulevaan tele-projektiin sellaiset ostaa. Tekeekö niillä mitään?

Ainakin vanhat Gotoh-mikit oli aivahhyviä, ja hei, eipä tuolla kaukomailla niitä mikinkäämijöitä niin hirveästi liene, siispä voi olla vaikka valmistaja X:n kitaroissakin noita mikkejä...Kyllä itse luottavaisin mielin ehken kokeilisin.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Hiku
17.01.2008 19:25:27
Ainakin vanhat Gotoh-mikit oli aivahhyviä, ja hei, eipä tuolla kaukomailla niitä mikinkäämijöitä niin hirveästi liene, siispä voi olla vaikka valmistaja X:n kitaroissakin noita mikkejä...Kyllä itse luottavaisin mielin ehken kokeilisin.

Joo, hinta-laatu-suhteeltaan varmasti mainioita (50e/pari), joten taidampa laittaa moiset tulemaan.
Ku se lähtee, ni se lähtee.
VFK
17.01.2008 19:49:24
Mulla oli alunperin Caparisonissa Gotohin mikit vakiona ja ne vaihdettiin salamana parempiin. Todella tukkoinen soundi, toimii korkeintaan leadeissä. Yleensä kun ostetaan uusi Caparison, niin uudet mikit on ostettu jo valmiiksi. En tiedä ketään, joka kyseisistä mikeistä olisi tykännyt. Eli Gotohin humppareita ja singlecoileja on tullut soiteltua ja kummatkaan eivät vakuuta. 4:jää Caparisonia olen niillä testannut, en ole muun merkkisissä kitaroissa niitä kokeillut. Niinkuin vanha sanonta kuuluu, halvalla saa hyvää...eiku, menikse nyt noin?
So many assholes... So few bullets.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)