Aihe: Gibson Les Paul limited studio vs. Epiphone Zakk Wylde Les Paul?
1
Putte Vasara
29.05.2008 19:19:02
Sanokaahan kumpaan näistä vaihtoehdoista kannattaisi investoida? Soitan pääasiassa raskaampaa alternative rockia ja metallia. Myös hieman perinteisempää rock-musiikkia. Jonkinmoinen halpis Les Paul kopio itteltä löytyy, mutta se alkaa olla tiensä päässä ja uutta pitäisi hankkia. Polttava kysymys. Kumpi näistä kepeistä?
PuNkKi
29.05.2008 19:27:14
Gibson. Gibsonin mikeillä taittuu rock ja metalli ja kaikki muukin..

ja onpahan muutenkin laadukkaampi (puut + metalliosat)

oma ehdotus ois Gibson zakk wylden (emg 81/85) mikeillä.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
s8na
29.05.2008 21:41:34

Yhdyn edelliseen.

Ostin just ite ton gibsonin ja tyytyväinen olen ollu. Mikeistä lähtee perinnerokit ja kunnon vahvarilla ja pedaaleilla saa kyllä heviä paukutettua niin että lepattaa. Mahtava soundi, tömisee, römisee ja kirkuu.

Noissa Epiphoneissa on emg:n HZ mikit joista ei vissii hirveen hyvää sanottavaa ole kellään. Mulla yhessä kepissä HZ H1, uudet mallit on kuulemma parempia mutta halpiskitaroihin niitä laitetaan, ne ei siis ole aktiivit eli ne oikeat EMG:t. Epit on tehty jossain koreassa, Gibson jenkeissä. Gibsonin puut pitäis olla kunnossa.

Vaikka nyt epi näyttää makeemmalta ja hevimmältä niin luulisin et 5 vuoden päästä mietit tätä kysymystä niin ottaisit varmasti Gibsonin. Jos osaat puuhastella, ja vielä haluat jostain syystä vaihtaa mikit, saat varmasti suunnilleen päikseen jonku kanssa vaihettuu ne ehdotetut EMG aktiivit noihi gibsonin mikkeihi.
pekurides
29.05.2008 21:51:02

Karvalakkimalli mersu vai tuunattu ja pimpattu lada... kummalla loppujen lopuksi haluaisit ajella? _=)
Tunteella päin vittua.
firemoon223
30.05.2008 21:39:37
Gibson vaan
Haista sinä...
haggi goira
30.05.2008 21:47:34
Karvalakkimalli mersu vai tuunattu ja pimpattu lada... kummalla loppujen lopuksi haluaisit ajella? _=)

ladalla! ......
Icy-Sun
30.05.2008 22:11:16
Minusta on hassua, että noin erottuvat singaturet ovat yleensäkkin haluttuja. Jos itse vetelee keikalla niin ei ensimäisenä haluasi näyttää joltakin toiselta
There ain't noway out tonight
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)