Aihe: KADONNUT : Turkoosi Fender Stratocaster Helsingissä
1
Lalli89
22.01.2009 01:33:20
Hei, kyseessä on siis turkoosin värinen, ruusupuukaulainen Fender Stratocaster, jonka unohdin R-junaan ma 19.1. n. klo 10.36. Juna oli menossa Helsinkiin päin.
Kitarassa on kaulassa kaksikeilainen mikki ja kitaran mukana oli sammakkokuvioinen värikäs hihna. Kitara oli mustassa pehmeässä vanhankossa Warwickin Rockbag-laukussa. Myönnän, omaa huolimattomuuttani ja typeryyttäni minä sen unohdin, mutta minkäs teet, kun maito on jo maassa. Jos kenelläkään on näköhavaintoja, niin olisin todella kiitollinen jos saisin kuulla niistä.
sepisti
22.01.2009 01:55:35
Olet kaiketi ollut jo yhteydessä VR:n asiakaspalveluun? Jos olisi vaikka konduktööri korjannut kepukan talteen.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Tatuo
22.01.2009 09:09:13
Toivotaan, että casteri löytyy :(
Use your hot moves to melt the ice between you and the audience | Kakki muu paitsi HOOSEE on turhaa
Dirty Hero
22.01.2009 11:37:37
Kysy myös löytötavaratoimistosta, mä hävitin joskus lompakon bussiin. Bussifirmassa ei tiedetty siitä mitään mutta joku oli vienyt löytötavaratoimistoon

onhan toi vähän eri homma, mutta koita kuitenkin..
Lalli89
23.01.2009 18:50:31
Joo oon kysyny Helsingin juna-asemalta ja siellä ei ollu. VR:n keskuspuhelimesta käskettiin vaan tylysti ottaa yhteyttä löytötavarapalveluun, mihin oonki tässä viime päivinä soitellu. Vaan ei sitä oo ainakaan vielä tuotu sinne.
lapivil
17.03.2009 11:13:59
Moi!

Harmi. Kun ottaa huomioon kuinka paljon ihmisiä junissa liikkuu niin kitaras on varmasti jo "paremmassa tallessa". Toivon kuitenkin kun tiedän rakkauden tunteen kitaroihin, että kitarasi päätyisi takaisin sinulle. Eivät muuten varmaan kaneissakaan kysele kuitteja tommosista?? itse menisin ehkä käymään läpällä piritorin kanissa jahka joku subukitkunen kaveri tms sen sinne olis vienyt.
hevikukko
17.05.2009 21:07:09
Jos lähtisin kitarani kanssa liikkeelle, se olisi tärkein lompakkoni lisäksi mukana.
Ihmettelen tällaista tapahtumaa.

Toivottavasti löytyy.

HK
Ei tässä ketään! ;D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)