Aihe: Jackson Randy Rhoads
1
se olen minä
01.06.2009 22:23:50
Tarvitsisin Jackson Randy Rhoads kitaramallin pituuden, jotta tietäisin mahtuisiko tietty kantolaukku minun kitaralleni.
Kantolaukku: http://www.thomann.de/fi/jackson_std_gig_bag_kvrrkewr.htm
Kitara: http://www.thomann.de/fi/kramer_guitarsvanguard_s440s_rm.htm

Eli jos jollakin henkilöllä olisi kyseinen kitara niin olisiko yhtään mahdollista, että saisin ne mitat? Olen tekemässä tilauksen mahdollisimman pian. "..S-440S RM RR-Style Electric Guitar."
Kramerin tuoteselostuksessa lukee noin, mutta haluan varmistaa etten maksa turhaan postikuluja (yht. 40 euroa).
Kiitos.
"Turha mennä kursailemaan, MINÄ sen tein!"
ballfish
01.06.2009 22:26:43
Postikulut on 20 euroa Thomannilta..
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Tatuo
01.06.2009 22:32:41
Kyllä ton kaiken järjen mukaan pitäs mahtua.
LISÄÄ FUZZIA!
Mandarax
01.06.2009 22:37:48
se olen minä: Tarvitsisin Jackson Randy Rhoads kitaramallin pituuden...

RR1 pidemmästä sakarasta lavan kärkeen (siis pisin mitta) n. 120,5cm.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
se olen minä
01.06.2009 22:46:47
kyllä ne postikulut on yhteensä 40€ jos tilaa ja täytyy palauttaa, ja kiitos paljon harvey666 ;) taidan tehdä tilauksen huomenna jahka kerkiän...
Mandarax
01.06.2009 23:23:42
se olen minä: kiitos paljon harvey666 ;)

Eipä kestä! Oli niin sopivasti tuossa käden ulottuvilla..!
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
LosJormas
02.06.2009 08:54:09
Aika jännäl taval heitetty noi mikit tohon krameriin. Toi etummainen humppari on melkeempä keskipositiossa.
Styrkkarin paskuus masentaa.
Sawez
02.06.2009 09:24:42

se olen minä: kyllä ne postikulut on yhteensä 40€ jos tilaa ja täytyy palauttaa, ja kiitos paljon harvey666 ;) taidan tehdä tilauksen huomenna jahka kerkiän...

Ei tartte maksaa mitään silloin kun tuotteen palauttaa Thomannille. Tämä nyt on fakta. Parisen viikkoa sitten palauttelin tavaraa saksaan.
se olen minä
02.06.2009 21:57:40 (muokattu 02.06.2009 22:00:56)
Sawez: Ei tartte maksaa mitään silloin kun tuotteen palauttaa Thomannille.

Eikö? Minäkun luulin niin :D no sittenhän tämä onkin mainio uutinen, että ei tarvi maksaa itseään kipeäksi postikuluilla! En ole kovinkaan paljoa asioinut Thomannilla, mitä nyt kavereiden kanssa jotain tilannu. Mutta kiitos sinullekin :D Tosi tarpeellista tietoa.

LosJormas: Aika jännäl taval heitetty noi mikit tohon krameriin. Toi etummainen humppari on melkeempä keskipositiossa."

Ei se silti paljoa eroa se ääni siitä, ja mitä nyt minun budjetilla, miellyttävin valinta ;) Piti päästä siitä vanhasta Harley Bentonista eroon kuitenkin...
Sawez
03.06.2009 09:25:56

se olen minä: Eikö? Minäkun luulin niin :D no sittenhän tämä onkin mainio uutinen, että ei tarvi maksaa itseään kipeäksi postikuluilla! En ole kovinkaan paljoa asioinut Thomannilla, mitä nyt kavereiden kanssa jotain tilannu. Mutta kiitos sinullekin :D Tosi tarpeellista tietoa.

Ei se silti paljoa eroa se ääni siitä, ja mitä nyt minun budjetilla, miellyttävin valinta ;) Piti päästä siitä vanhasta Harley Bentonista eroon kuitenkin...

Joo, ei tarvii palauttaessa maksaa mitään. Jos haluaa palauttaa tuotteen, laittaa sähköpostia thomannille. Ne lähettää sitten sun sähköpostiin UPS osoitetarran jonka liimaat palautettavan paketin päälle. Soitat UPS:ille, ja sovit ajan jolloin he hakevat paketin. Helppo homma!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)