drummer 1 15.11.2003 22:21:51 (muokattu 15.11.2003 22:23:38) | |
---|
Eli ostin tossa kuukausi sitten Behringerin DSP1000P -multiefektilaitteen hintaan 80e. Laite on kyllä ihan uuden veroinen - ei edes ainuttakaan naarnua ja toimii ihan hyvin. Tosin - se on behringer!! Olin kyllä sitä ostaessani täysin tietoinen että eihän ne Behringerit miään huippuja ole mutta on siinä ihan käyttökelpoisia reverbejä ja jotain delayta..tosin ei siitä laitteesta tarvitse kuin muutamaa. Ihan varmasti sen joskus vaihdan parempaan mutta ihan hyvähän se on lauluille ja vähän kotistudiokäytössä. Mutta siis kysymys kuuluu, että maksoinko mielestänne liikaa( 80 e) kyseisestä masiinasta..itse en koe että olisin hirveästi liikaa maksanut vaikka parempi hinta olisi ollut ehkä 50e tai jotain Aiheeseen liittymättä minulla olisi myynnissä Phonic Powerpod 740- mikserivahvistin. Laite on TÄYSIN UUDENVEROINEN: ei keikkailtu eikä roudattu! 7-kanavainen ja joka kanavassa 3-alue EQ. monitorilähdot ym. ym. ym. kivaa. 2x200 tai 1x400 wattia löytyy raakaa voimaa ja muutenkin monipuoliset liitännät. Hyvä peli lähtisi nyt pahasti tappiolla sillä itse maksettiin siitä vähän yli vuosi sitten 580 euroa. Nyt 350 ja voi YRITTÄÄ tinkiä.. Tsekatkaa: www.phonic.com/pod-pod740.htm Laittakaa pikaviestiä jos/kun kiinnostaa tai e-mail: drummer_amession@hotmail.com |
Ylläri 16.11.2003 00:38:42 (muokattu 16.11.2003 00:39:29) | |
---|
Tavallaan vastasit itse kysymykseesi. Jos kerran vehkeelle on käyttöä löytynyt, niin kauppaa voi pitää onnistuneena. 80 euroa on näissä leikeissä sen verran pieni summa, että kyllä sen käyttökelpoisesta ja toimivasta laitteesta voi hyvällä omatunnolla maksaa, vaikka kyseessä ei olisikaan ns. loppuelämän ostos. Ja onko sillä nyt enää jälkikäteen väliä? Behringereitä ja muita halpiskojeita kovasti haukutaan netissä (ja osin syystäkin), mutta ei niiden hankkimista silti tarvitse anteeksi pyytää... Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Tympee Huttunen 20.11.2003 09:20:41 | |
---|
Ihan ok hinta. Jos vertaat sitä muiden valmistajien vastaaviin vehkeisiin, niin todella edullinen. 80eurolla ei juuri saa mitään muutakaan. Tuo vehje on kuitenkin aika monipuolinen. (Virtualizer taitaa olla kyseessä?) " Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
 25.11.2003 08:51:12 | |
---|
(Virtualizer taitaa olla kyseessä?) Hei tosta tulikin mieleeni ; oliks tossa sellanen efekti jolla saa "vanhan vinyylilevyn" rapinaa aikaseksi... muistelisin että on. Tarttisin sellasta levytysprokkikseen ja saisin varmaan yhen lainaksi jos toi efekti löytyy virtualizeristä?? "Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen |
Tympee Huttunen 25.11.2003 10:10:40 | |
---|
Hei tosta tulikin mieleeni ; oliks tossa sellanen efekti jolla saa "vanhan vinyylilevyn" rapinaa aikaseksi... muistelisin että on. Tarttisin sellasta levytysprokkikseen ja saisin varmaan yhen lainaksi jos toi efekti löytyy virtualizeristä?? Ei minusta ainakaan löydy tuollaista efektiä...musapankeista varmaan löytää rutosti vinyylirahinaa(?). " Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
Dj.Dumbass 25.11.2003 18:39:43 | |
---|
ei löydy sitä efektiä. mulla olis myynnissä kyseinen kapine, tarjouksia saa esittää. Outkast on melkein yhtä hyvä kuin Paisteen 302. |
 27.11.2003 08:25:17 | |
---|
ei löydy sitä efektiä. mulla olis myynnissä kyseinen kapine, tarjouksia saa esittää. Joo asia selvisi: Se efekti löytyykin siitä Modulizer värkistä.... "Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen |
jPekka 28.11.2003 15:18:28 | |
---|
Hei tosta tulikin mieleeni ; oliks tossa sellanen efekti jolla saa "vanhan vinyylilevyn" rapinaa aikaseksi... muistelisin että on. Tarttisin sellasta levytysprokkikseen ja saisin varmaan yhen lainaksi jos toi efekti löytyy virtualizeristä?? Izotopen sivuiltahan löytyisi ilmainen Vinyl-plugini juuri tuohon tarkoitukseen: http://www.izotope.com/products/audio/vinyl/ . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
 01.12.2003 00:19:35 | |
---|
"Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen |
 01.12.2003 12:27:55 | |
---|
Kiitti,, toi oli jees mun tarkoitukseen,,,. Perskeles miten ton saa toimimaan??.... mul ei oo pro toolsia, eikä wawelab suostu aukaseen tota.. tukisko winamp? Apuvaa. nimimerkki: "koko yön asentanut" tumpelo "Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen |