Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 526 27 28 29 3065 66 67 68 69
Shabby
28.07.2007 16:43:36

Nyt kun on balettiharrastus ja poliiseilta piileskely nähty, niin kitaristi tarjoili vielä uskomattomamman syyn tuossa alkuviikosta. Viestiä pukkasi: "treenit peruttu, sain viinakrampin, pääsen sairaalasta ehkä ylihuomenna". Ikävä juttu, mutta ehkä hieman koominen. Eka keikka vasta tulossa, mutta rock'n'roll -lifestyle hanskassa.

Meillä taas eräs rumpali tekstasi muistaakseni maanantaina, kun treenit olisi ollut sunnuntaina, olleensa niin "alkoholin pauloissa", ettei treeneihin tulo onnistunut. Outoa vain, ettei se ilmoittaminenkaan onnistunut :/ Siellä me toiset sitten venailtiin...
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
möyssy
28.07.2007 20:54:31
Ihme vikisyä koko threadi täynnä. Antakaa jamppojen skipata treenejä, jos ei soittaminen kyseisessä yhtyeessä miellytä.
''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen.''
Epämuusikko
29.07.2007 02:24:16
Ihme vikisyä koko threadi täynnä. Antakaa jamppojen skipata treenejä, jos ei soittaminen kyseisessä yhtyeessä miellytä.

Jos ilmoittamatta jättää tahallaan tulematta treeneihin, niin turha sitä on tulla ollenkaan. ei oikein afrikkalainen aikakäsitys ja reggaemiehen motivaatio nappaa soittotovereissa. jotain rotia pitää olla.

+ jos myöhästytään, niin siitä kännykkäaikana on kohteliasta ilmoittaa. joku syy myöhästymiseen olisi kans kiva kuulla. itsehän näin teen. tietenkin kiva olisi, jos ei myöhästyisi, mutta nobody's human.
"Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir. Bustard #1
Shabby
29.07.2007 16:45:19

Jos ilmoittamatta jättää tahallaan tulematta treeneihin, niin turha sitä on tulla ollenkaan. ei oikein afrikkalainen aikakäsitys ja reggaemiehen motivaatio nappaa soittotovereissa. jotain rotia pitää olla.

+ jos myöhästytään, niin siitä kännykkäaikana on kohteliasta ilmoittaa. joku syy myöhästymiseen olisi kans kiva kuulla. itsehän näin teen. tietenkin kiva olisi, jos ei myöhästyisi, mutta nobody's human.

Aikalailla samaa mieltä tässä. On itsekästä ja epäkohteliasta antaa toisten matkustaa turhaan treenikämpille pyörittelemään peukaloitaan. Tulee tunne, ettei se ilmoittamaton bändikaveri arvosta bändikavereitaan ihmisinä lainkaan! Myöhästely ei mielestäni kuitenkaan läheskään niin vaarallista kuin totaalinen paikalle saapumattomuus.

Eräs rumpali kerran saapui treeneihin sekä hirveessä juubassa että myöhässä, silti treenit olivat vallan mainiot. Kai se vähän riippuu soittajan tasostakin... Jotkut vaan osaa.
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
propaganda
31.07.2007 14:56:17
vois tehdä myös keskustelun "naurettavimmat syyt olla treeneissä" :)
IJarro
01.08.2007 00:30:10
Viime juhannuksen jälkee sunnuntaina yks pasuunisti laitto ennen reenejä tekstarin, et ei oo oikeen varma missä on. Kyllä sitä on jälkeenkin päin naurettu ja paljon.
Let's do some living after we die...
L4t3
07.08.2007 19:59:37
"Ei viittis mennä hikoilemaan."
Hevarit tappaa räpärit.
haggi goira
08.08.2007 00:12:11
no yleisimmät meiän toisella kitarisilla on: en jaksa pitää ajaa mopolla, ei pysty asennan minivilkkuja mopoo, ei nyt kerkee ku oon keskustass ajamassa mopolla.. hmm treenikämppä on keskustassa;P ja siell on kamatkii valmiina
Maiden01
08.08.2007 00:29:45

Meikän mentaliteetilla jos soittaminen ei kiinnosta, voi vaihtaa samantien yhtyettä, tai lopettaa harrastuksen. Tuo kuluttaa vaan molemmilta osapuolilta aikaa ja voimia. Kahdelle entiselle jäsenelle on joutunut sanomaan, että homma ei nyt sun kohdalla oikein etene, joten jotain pitäisi tehdä. Molemmat ovat myöntäneet, että kyseinen musiikki ei enää iske, ja ollaan erottu kavereina ihan. Niin se mun mielestä pitäisikin aina pyrkiä hoitamaan. Ei siinä yleensä sen suuremmasta asiasta ole kyse kuin eri mielenkiinnon kohteesta, tai siitä kuinka paljon on valmis bändille antamaan.
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
losalvaros
09.08.2007 14:37:46
Rumpali sai mopokortin toukokuun puolessavälissä eikä miestä ole sen jälkeen treeneissä näkynyt.

Kitaristi (kohta 15 v.) lähti mieluummin Kuninkuusraveihin mummoporukan kanssa kuin tuli soittamaan.

Itse olen yrittänyt kovasti olla treenailemassa, mutta kerran piti jättäytyä Mnet-dadailun takia jättäytyä pois.
"Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua"
oiva tumpeloinen
09.08.2007 15:07:13
Rumpali sai mopokortin toukokuun puolessavälissä eikä miestä ole sen jälkeen treeneissä näkynyt.

Kitaristi (kohta 15 v.) lähti mieluummin Kuninkuusraveihin mummoporukan kanssa kuin tuli soittamaan.

Itse olen yrittänyt kovasti olla treenailemassa, mutta kerran piti jättäytyä Mnet-dadailun takia jättäytyä pois.

Miksi musta kuitenkin tuo viimeisin tekosyy on kaikista huonoin?

Joka tapauksessa mun mielestä syy on ihan sama mikä se on. Jos joku jaksaa keksiä tekosyyn, niin ei sitä huvita silloin tulla. Ja silloin on ihan turha tulla, koska se pilaa kuitnekin muidenkin treenit. Ei siitä tuu muuta kuin nenänkaivamista ja v*ttuilua puolin ja toisin. Tuosta ilmoittamisesta muuten olen Epämuusikon ja Shabbyn kanssa samaa mieltä. Se, että juoksutetaan toisia jonnekin turhaan, eikä itse vaivauduta ilmoittamaan muista menoista, saa näkemään punaista.

Myöhästely silloin tällöin on semmosita, mitä tapahtuu kaikille. Jatkuvasti......no se vaatii hommien järkkäämistä vähän eri tapaan. Meillä on yks jannu, kun myöhästyy melkein joka kerta. Sille ilmoitetaan treenien alku ½ tuntia aiemmaksi kuin muille. Se tulee siis enään vartin myöhässä, minkä voi ihan hyvin käyttää kamojen laittamiseen ja p*skanjauhantaan.

Kaikista eniten mä luulen (tai siis tiedän) eriasteisten ilmoittautumisten ja treenausintojen olevan aika paljon ikäsidonnaista. Nuorilla tulee aika paljon uusia viehätyksiä, mitä haluaa milloinkin seurata, kun taas vanhemmat sedät ja tädit on sen verran rutinoituneita käymään tiettyyn aikaan ja olemaan paikalla treeneissä, jos niin on sovittu.....ja onhan se yksi tekosyy olla välillä poissa kotoa. =)
Van Hannes
09.08.2007 15:13:05

Ei saasta :DD
"There Can Be Only One Hannes"
möyssy
11.08.2007 21:38:35
Meikän mentaliteetilla jos soittaminen ei kiinnosta, voi vaihtaa samantien yhtyettä, tai lopettaa harrastuksen. Tuo kuluttaa vaan molemmilta osapuolilta aikaa ja voimia. Kahdelle entiselle jäsenelle on joutunut sanomaan, että homma ei nyt sun kohdalla oikein etene, joten jotain pitäisi tehdä. Molemmat ovat myöntäneet, että kyseinen musiikki ei enää iske, ja ollaan erottu kavereina ihan. Niin se mun mielestä pitäisikin aina pyrkiä hoitamaan. Ei siinä yleensä sen suuremmasta asiasta ole kyse kuin eri mielenkiinnon kohteesta, tai siitä kuinka paljon on valmis bändille antamaan.

Jeah, näin hommat varmaan parhaassa tapauksessa hoidetaan.
''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen.''
Arpakuutio
14.08.2007 11:41:48

Meidän basisti ei oo tullu treeneihin varmaa 4kk.. Se on joku ihmeen sukeltaja.. Jotenki tuntuu et se tyyppi on viettäny puolet elämästään veden alla.. Ehkä olis syytä vaihtaa basisti..
Rölölölölölö.. :D
shovi
14.08.2007 15:53:43
Meidän basisti ei oo tullu treeneihin varmaa 4kk.. Se on joku ihmeen sukeltaja.. Jotenki tuntuu et se tyyppi on viettäny puolet elämästään veden alla.. Ehkä olis syytä vaihtaa basisti..

Kyllä todellakin, jos muut on aktiivisesti vaivautunu treenikselle 4kk.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Chemo
14.08.2007 16:19:58

On itsekästä ja epäkohteliasta antaa toisten matkustaa turhaan treenikämpille pyörittelemään peukaloitaan. Tulee tunne, ettei se ilmoittamaton bändikaveri arvosta bändikavereitaan ihmisinä lainkaan!

Ainakaan ne eivät arvosta kanssaihmistensä aikaa tai bändinsä tasoa lainkaan. Todella törkeäähän tuommoinen on. Nää tyypit jotka tota tekee ovat niitä jotka viimeistään eivät enää oo mukana kuvioissa siinä seuraavassa bändissä.

Mua muuten sylettää myös treenien peruminen aivan viimetinkaan ilman force majeure-tason syytä: siinä mitätöidään treenit organisoineen kaverin duuni, bändi jää edistymättä ja lisäksi kaikki muut ovat pitäneet ajankohtaa kalenterissaan varattuna, ehkä turhaan jos treenit perutaan kokonaan.

Mutta, silloin kun on hyvät heebot kehissä, ja voi luottaa että sovituista asioista poiketaan vain erityisen painavista, ymmärrettävistä ja harvinaisista syistä, ei tartte stressata asian kanssa. Onneksi...
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Arpakuutio
15.08.2007 07:01:21

Tässä basisti jutussa on kans se ongelma et uutta ei vaan löydy mistään.. Aktiivisesti ollaan etitty basisteja ja tuo nykyinen laiskottelija löytyi jostain kitaristin avulla... Muute potkisin heti tuon basistin jos sais vaan uuden tilalle.. Aikast tuskallinen tilanne sinänsä ku biisejä on kertynyt ja jotenkin veikkaan että tuo basistimme ei varmasti osaa soittaa ku sen yhden biisi joka on helpommasta päästä.. Alkaa ottamaan nuppiin tämmönen!
IhmeHeebo
15.08.2007 13:53:08
Sama homma, homma jumissa koska ei löydy basistia eikä laulajaa. Rumpalikin on ihan paska koska ei treenaa. Hoho, vituttaa
Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin. -Bonecrusher ...And justice for All
sartzan
19.08.2007 22:00:00
Tässä basisti jutussa on kans se ongelma et uutta ei vaan löydy mistään.. Aktiivisesti ollaan etitty basisteja ja tuo nykyinen laiskottelija löytyi jostain kitaristin avulla... Muute potkisin heti tuon basistin jos sais vaan uuden tilalle.. Aikast tuskallinen tilanne sinänsä ku biisejä on kertynyt ja jotenkin veikkaan että tuo basistimme ei varmasti osaa soittaa ku sen yhden biisi joka on helpommasta päästä.. Alkaa ottamaan nuppiin tämmönen!

Umm... Kuulostaa siltä, että käytännössähän teillä ei ole basistia nytkään. Pohdittava kyssäri on, että miksi pitää "muodollisesti" riveissä tyyppiä, joka ei ole näyttäytynyt moneen kuukauteen. Eikö olisi sama olla virallisesti ilman basistia, ja aloittaa aktiivinen innokkaamman nelikielistin haku? Jos ei heti löydy, niin bändinne tilanne ei ilmeisesti kuitenkaan pahene entisestään? Ja ennen monon kuvaa persuksessa tietty vääntää tilanteesta ratakiskomallinnus nykyiselle basistille, ja kysyä että kiinnostaako homma ylipäänsä, sekä tehtävä ymmärretyksi, että meiningin tarvii muuttua, jos mukana olo kiinnostaa. Joskin luulen, että olisitte huomanneet 4 kk:n aikana, jos kiinnostaisi...
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Arpakuutio
20.08.2007 12:47:38

Toi on kyl totta mut basisteja ei Turussa oikeen löydy sit taas.. Niitä on yritetty löytää mut kaikki on hävinny jonnekki maan alle. Kyllä se bsisti kenkää tulee saamaan jollei ilmesty seuraaviin treeneihin!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)