Migo 06.03.2005 14:35:47 | |
---|
Hmm..Näitä kun on lukenut niin tulee väksinkin mieleen, että hyvin monella on kauhea kriisi bädin kesken. Itselläni ei ole pahaa sanottavaa yhdestäkään jäsenestä. Asiallisia poikia ovat.. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
JE 06.03.2005 22:50:22 | |
---|
- Melu taukojen aikana - Kämpällä kukaan ei tunnu yhtään jaksavan/välittävän siivoamisesta kuin minä - Laulaja ei ilmoittele koskaan itsestään, aina saa soitella perään. Kohta kyllä menee käämit lopullisesti minulla. |
Johann Onn 07.03.2005 03:14:14 (muokattu 07.03.2005 03:24:43) | |
---|
Vaikken enää itte soita bändeissä, enkä mihinkään treenikämpälle menis edes kirveellä uhaten, niin tutuilta nää kirjotukset kuulostaa. Voisin itte kirjottaa yhden entisen bändin "johtohahmosta" (itte se kyllä otti sen paikan, mitään meiltä muilta kysymättä) tarinoita. Ei suostunu aluks edes opettelemaan basistin ja rumpalin nimiä ulkoa, mikä vähän hankaloitti ekalla keikalla asioita. Mutt se oli vielä lievää siihen verrattuna, mitä myöhemmin tapahtui. Mutt koska naama punaisena huutaminen ja kiroilu muita kohtaan on kiellettyä (= se mitä tapahtui ja joita selostus olisi täynnä), on siis turhaa kirjottaa sitä. Mielummin siirryn... ...toiseen tapaukseen: Jonkun, samassa treenikämpässä soittavan bändin "johtaja". Sellainen "mun bändin muitten jäsenten, kuuluu soittaa vaan mun kanssa" herra. Yks esimerkki siitä, mitä tapahtuu, jos tätä sääntöä rikotaan: Treenaaminen on hauskaa, varsinkin kun eräs tulee kesken niitä, laittaa kamat päälle ja alkaa virittää skittaansa. Ei suinkaan treenit lopu siihen. En muista enää monta kertaa tää toistu. Multa ainakin innostus lopahti pikkuhiljaa eli sabotööri onnistui aikeissaan. No, eipä ne kaks muutakaan, jotka soitti kyseisen hemmon kanssa siinä toisessa bändissä, jaksanu sitä loppumattomiin. Niin joo, muistaakseni täällä herralla oli omia, bändinsä ulkopuolisia "projekteja", mutt säännöthän on tehty alaisia eikä johtajia varten... |
miscage 07.03.2005 10:40:54 | |
---|
JEEJEE Bändissä ei ole mitään ongelmia, mitä nyt välillä vähän myöhästellään:D Juostessa alasti pallit hakkaa reittä. |
Jööhannes 10.03.2005 12:26:05 (muokattu 11.03.2005 14:44:06) | |
---|
Rämpyttävät soittimiaan sillon kun yritän selittää jotakin. En ole kyllä ikinä sanonut nille mitään siitä mutta kyllä se päähän ottaa. Murr. Kuka sanoi että hevissä pitää olla mustat vaatteet ja paha ilme? |
ToroMonsu 11.03.2005 12:07:36 | |
---|
-Samat 2 äijää siivoo perjantain jälkeen aina kämpän (toinen oon siis mä :) - Basisti, joka ei oo käyny harkoissa 2 kertaa puolen vuoden aikana. :F Tosin hän maksaa vuokraa ja pitää vahvistaan treeeniksellä, joten ei vituta sinäänsä. |
tanjuli 11.03.2005 17:42:11 | |
---|
seuraavassa best of projekteissa joissa ollut mukana: - liika fiilistely (kyllä, se on mahdollista) ja jonkun pikkuasian/kohdan loputon hiominen - kohkaaminen ("mul ei o lappui", "miten tää intro menee", loputtomat välispiikit, treeniaikataulusählääminen ymymym). kiristää hermoja aikas tehokkaasti, varsinkin jos kohkaaja ei tee yhtään mitään kohkaamisensa vähentämiseksi - etenkin jos siitä on useampaan otteeseen sanottu. - "ainiin, eiks me muistettu sanoa sulle?" biisien, kuljetusten, aikataulujen, palkkojen, ties minkä suhteen. paras koskaan (laina-auton avainten hausta kyse): "ainiin, enks mä muistanu sanoa että se auto on vissiin myyty, et emmä voikaan sitä lainata huomenna". - treeniajan käyttäminen sosiaaliseen kanssakäymiseen ("kerroinko jo kun meidän kissa" tai päihteidenkäyttöön ("käyn hakee pari siksaria, kelle muille tuon?"). - hiljaaoleminen vitutuksen iskiessä. purkautuu yleensä raivokohtauksena jonkun mitättömän pikkuasian yhteydessä. - "mä en osaa/mä oon tosi surkee/vitsi te ootte tosi hyviä ilman muakin". hei, haloo. - "ei me voida vetää sitä" juuri ennen keikkaa. no perkeles, miksi sitä biisiä sitten on hullun lailla treenattu? kyllähän sitä kaikenlaista kestää ja kaikenmoiseen syyllistyy itse, mutta pitkäjaksoisina toimintoina käy kyllä nakertamaan tuollaiset. [i hear voices but at least they're on tune] |
mega_deth 14.03.2005 20:33:52 | |
---|
näitä on tuhansia mutta vain valitut palat ovat päässeet jatkoon. -rumapli:edelleenkään ei pääse soittamaan koska se pelaa jotai vitun cs, tai menee sen kaverille leikkii pokemoneilla??haloo 15 vuotias. no kummiski sitte vielä turhauttavat tekosyyt esim. mä kysyn, päästääks soittaa tänää rumpali sanoo ei nyt tänää mun pitää mennnä ostaa uudet sukset taustalla kuuluu äidin ääni ei me mennä mitää suksia ostamaan?? kyllähän ne pojat voi soittamaan tulla, öö nyt tuli paskahätä täytyy mennä????? -basisti: ei oikeastaan mitään ärsyttävää tapaa paitsi jankuttaa että nyt ryyppäämää perjantaina, -minä(solo/komppi kitaristi):olen ihmelapsi, no ei joskus vaan vituttaa harkoissa muiden touhu, joskus innostun myös käyttämään porakonetta! =). -solo/komppi kitaristi:hmm... ei oikestaa mitää muuta ku et aina ku sitä vituttaa on vaa hiljaa ja kapinoi minua vastaan tai hakkaa rumpuja, ja tätä tapahtuu helvetin usesti. fucking fast trash |
Bobana 15.03.2005 08:18:20 | |
---|
-rumapli:edelleenkään ei pääse soittamaan koska se pelaa jotai vitun cs, tai menee sen kaverille leikkii pokemoneilla??haloo 15 vuotias. no kummiski sitte vielä turhauttavat tekosyyt esim. mä kysyn, päästääks soittaa tänää rumpali sanoo ei nyt tänää mun pitää mennnä ostaa uudet sukset taustalla kuuluu äidin ääni ei me mennä mitää suksia ostamaan?? kyllähän ne pojat voi soittamaan tulla, öö nyt tuli paskahätä täytyy mennä????? HHAHHAHHHAABOHAHAA!!!! Ai Maaria että mä repesin!! Onhan se paskahätäkin jonkunlainen este... Hoho! |
Von Härskiburg 15.03.2005 09:13:13 | |
---|
Eiköhän se bändikavereiden ärsyttävin tapa ihan yleisesti ole juuri se moneen kertaan mainittu metelöiminen taukojen aikana, jota on hyvin hankala saada loppumaan. Juuri kun on saanut basistin lopettamaan RATMin passoriffien runkkaamisen, aloittaa rumpali infernaalisen tuplabasarin hakkaamisen. Itsekin tosin olen aika usein syyllinen moiseen touhuun. Life feeds on life. |
srgi 15.03.2005 19:25:45 | |
---|
Meiän toisel kitaristilla on semmone ärsyttävä tapa että se alkaa räpeltää biisin loppuu ain jotai ns. omaa sooloo... Heavy on paskimmillansakkin parasta. |
Spawn 15.03.2005 20:00:24 | |
---|
No tämänhetkisen bändin kanssa sen verran ärsyttävää, että kohta lähden siitä. Suurimpia syitä on, ettei minun näkemyksiäni kuunnella. Ja jos sanon, että jokin biisi on huono niin eihän sitä uskota. Sori pojat, mutta kun c-d-e -hevi on jo niin kulunutta. Kitaristi: Ihan ok jätkä, mutta on luonut itselleen vittuilevan imagon. Tarvii helvetisti lämmittelyaikaa ennen kuin voi soittaa biisin biisiä. Kun tekee biisin niin ei jaksa jalostaa siitä mitään eikä antaa sitä muun bändin käsittelyyn. Kieltäytytynyt useaan kertaan treeneistä koska "ei jaksa". Laulaja: Tän kanssa tulen parhaiten toimeen. Eipä pahemmin ärsyttäviä piirteita. Rumpali: Rummuttaa koko helvetin ajan eikä osaa lopettaa. Kun sanon, että "Älä soita, putsaan tulpat" tai "Älä soita, otan tulpat pois" niin ei saatana, eihän se voi lopettaa! Basisti, minä: Haukun kaikki "meidän" tekemät biisit (todellisuudessa ne tekee kitaristi ja rumpali). Huudan koko ajan kun jätkät eivät osaa lopettaa soittamista. |
Fortune 16.03.2005 14:26:27 | |
---|
Tekevät parempia biisejä kuin minä. "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
RHirvela 17.03.2005 18:16:11 | |
---|
Oikeastaan yksilöinä meillä ei ole ärsyttäviä tapoja, muuta kuin minulla ja rumpalilla, koska olemme bändin pääasialliset piereskelijät. Kokonaisuutena Bändissä ärsyttää se, että olemme ns. herrasmiesbändi, eli kukaan ei oikein uskalla sanoa koskaan mitään poikkipuoleista mistään. Toinen seikka on se, että ollaan liian laiskoja. Eli jos aletaan puhumaan, että pitäisi viedä keikkamyyjälle levyjä tällä viikolla, niin levyt ovat keikkamyyjällä n.2-3 kuukauden päästä. |
luopio 17.03.2005 21:18:24 | |
---|
Piereskely siel vitun pienes ja ahtaassa treenikopiissa, syyllistyn kyllä itekkin. Onneks ens viikol uuteen ja saatanan isoon treenikseen, mahtuu rauhassa vaikka paskomaa housuusa. se "special child" |
Super-Jari 17.03.2005 21:37:02 | |
---|
Piereskely siel vitun pienes ja ahtaassa treenikopiissa, syyllistyn kyllä itekkin. Onneks ens viikol uuteen ja saatanan isoon treenikseen, mahtuu rauhassa vaikka paskomaa housuusa. Eli ns. soitatte poskea? Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E |
luopio 17.03.2005 22:03:42 | |
---|
Eli ns. soitatte poskea? Joo, se jos varsinaiset instrumentit saadaan soimaan lisäks on pelkkää plussaa... se "special child" |
dead head 15.04.2005 21:34:37 (muokattu 15.04.2005 21:39:16) | |
---|
rumpali: ilmoittaa viime hetkellä ettei pääse tulemaan treeneihin basisti"laulaja": Luulee olevansa gootti vaikka on ihan perus baby face. Tietää vähän asioista joista puhuu ja on yleensä väärässä eikä suostu myöntämään sitä. Ei osaa soittaa kunnolla bassoa. Valittaa joka asiasta...tai periaatteessa valittaa kokoajan mun soittamisesta eikä uskalla rumpalille valittaa vaan mulle. Ei osaa laulaa vaikka niin luulee. Nolaa itsensä ja muut hänen ympärillä olevat. Puhuu ja on liian asiallinen. Pilkun nussija....no tos oli muutama |
juici 16.04.2005 12:44:12 | |
---|
Useaan otteeseen on käynyt niin, että kun ollaan päästy bändikämpälle - myöhässä sovitusta ajasta luonnollisesti - niin jonkun pitää lähteä vielä lähikaupasta ostamaan suklaata, limpparia tai muuta syötävää. "Joo, mä en ehtinyt syödä kotona ennen tänne lähtöä..." "Mulla kuivaa kurkkua..." "Tarttee saada tupakkia..." Tuo jos mikä ärsyttää. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Leper Messiah 17.04.2005 16:09:28 | |
---|
tuo runpali ei tunnu koskaan uskovan että kun sanoo ettei mennä soittamaan tänä viikonloppuna niin sitten ei mennä. eilen sanoin sille, ettei voida mennä, kun basistilaulaja (veljeni) ei itsensä mukaan osaa piisejä niin hyvin että siinä on järkeä. no tänään rumpali sitten tulee ' no joko se osaa ne??' sanoin että ei, ja sitäpaitsi sillä on koeviikko ei se muutenkaa pystyis tullemaan. sitten se rumpali on 'ai eikö me sit siis mennäkkää?' onneksi oli messengeröintikeskustelu, meinas mennä hermot. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 |