Aihe: Legendaarisin/hauskin hetki bändisi kanssa?
1 2
Metalmilitia
25.05.2005 22:16:13
Niin, kertokaa hauskin tai legendaarisin hetki bändinne kanssa! Mulla on sellanen, et rumapli on tulos myöhäs treeneihin(ylläri), ja sit se tulee sinne hengästyyneenä ja innostuneena ja huutaa: "Hei, jätkät! Mä tiiän, kuka se Airon Män on! Se on se kelta, puna, oranssi ukko siin Paranoid levyn kannessa!" Siinä sitten basistin ja toisen kitaristin kanssa naurettiin makeasti, noin 45min.. :D
D´uh
jhoik
26.05.2005 02:02:30

Yksi hauskimpia oli kun mennään ulos tupakalle treeneissä ja kitaristi tulee muitten perässä. Vähän aikaa kaikkien oltua hiljaa kitaristi toteaa hämmentyneen pelonsekaiseen sävyyn "mun oikea korva on varmaan kuuroutunut". Kaikki kääntyy kattomaan kitaristia pieni pelko naamalla samalla kun kitaristi koettaa sormella korvaansa "eiku mulla oliki tää korvatulppa vielä päässä", sitä tulee vieläkin naurettua. Sama kaveri on saanut esim. naamansa ruvelle koetettuaan humalassa saada hikkaa pois seisomalla päällään.
Vapaata tilaa myytävänä.
Jackson Dinky
26.05.2005 08:41:03
Meillä viime kesänä treeneissä Basisti/laulajamme siirsi mikrofoonitelinettä vahvistimeen päin (johtohan löystyy silloin). Hän vain mietti että riittääköhän johto. HOHO!
Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin.
kuollut_marsu
26.05.2005 10:57:53 (muokattu 26.05.2005 11:00:12)
hmm... Sille jaksaa aina nauraa, kun on just reeneissä alkanu soittaa seuraavan biisin introa ja rumpali vaa lähtee kävelemään ulos kämpältä paskalle tms (Mies siis tekee tätä ihan jatkuvasti)... Sit ootellaan kiltisti, kun se palaa ja soitellaan vaikka sitte jotain siinä välissä... tulee vähän sellanen wtf olo....
My god drinks maguar. Pastilli?
Metalmilitia
26.05.2005 14:36:34
Yksi hauskimpia oli kun mennään ulos tupakalle treeneissä ja kitaristi tulee muitten perässä. Vähän aikaa kaikkien oltua hiljaa kitaristi toteaa hämmentyneen pelonsekaiseen sävyyn "mun oikea korva on varmaan kuuroutunut". Kaikki kääntyy kattomaan kitaristia pieni pelko naamalla samalla kun kitaristi koettaa sormella korvaansa "eiku mulla oliki tää korvatulppa vielä päässä", sitä tulee vieläkin naurettua. Sama kaveri on saanut esim. naamansa ruvelle koetettuaan humalassa saada hikkaa pois seisomalla päällään.

Njoo:D On meilläkin joskus käyny niin, et unohtaa tulppansa korvaan, ja sit on kauhee ettiminen, et missä helvetissä se on...
D´uh
hoffe
26.05.2005 22:32:58
En tiiä hauskuudesta, mutta olimme demottamassa kämpillä ja tuli kiipparistin vuoro. Iskin hänelle yhden piuhan molemmat plugit kouraan. Alkoi ihmetys: "Mitä? Miksi me vedetään stereona?" Noin pari viikoa myöhemmin reeneissä piti kytkeä kiipparit PA:han. Kiipparisti selitti kovasti, että nyt hän katsoo tarkasti, että piuhat menevät oikein: laittoi ensimmäisen piuhan koneen oikeaan ja vasempaa ulostuloon ja toisen piuhan mikserin vasempaan ja oikeaan sisäänmenoon. Ei ääntä. Alkaa kiroilu "jaahas, hajos sitten nää kiipparit!"
"Musta on paras väri, kunnes löytyy jotain tummempaa."
Niskamies
26.05.2005 23:30:02
En tiiä hauskuudesta, mutta olimme demottamassa kämpillä ja tuli kiipparistin vuoro. Iskin hänelle yhden piuhan molemmat plugit kouraan. Alkoi ihmetys: "Mitä? Miksi me vedetään stereona?" Noin pari viikoa myöhemmin reeneissä piti kytkeä kiipparit PA:han. Kiipparisti selitti kovasti, että nyt hän katsoo tarkasti, että piuhat menevät oikein: laittoi ensimmäisen piuhan koneen oikeaan ja vasempaa ulostuloon ja toisen piuhan mikserin vasempaan ja oikeaan sisäänmenoon. Ei ääntä. Alkaa kiroilu "jaahas, hajos sitten nää kiipparit!"

Hoho!!!!
Virallisesti semi-pro!
Numbie
27.05.2005 01:15:13

No tänään ollaan meidän omaan materiaalin keskittyneen rokkibändin kanssa menossa soittamaan keikkaa kahden päivän varoitusajalla johonkin motoristien pippaloihin, 20 coverbiisiä treenattu noiden kahden päivän aikana. Voi tulla erittäin legendaarinen hetki tuosta keikasta.
Poppamies #2
tommi_899
27.05.2005 07:46:58

näytin eräälle kitaristille(ei omasta bändistä) itse tekemäämme piuhaa (sellanen pieni mikä tulee efektien väliin), hän sitten katseli sitä vähän aikaa ja sitten sanoi "tää on koottu!!!", jokin siinä oli että se vain nauratti mahottomasti, samalta kaverilta kuultuja: "olisit laittanu 100€ lisää niin olisit saanu thomanilta telecasterin" (olin ostunut puoliakustisen käytettynä juuri), "me ei millään pikkukeikoilla soiteta" (tähän en muista että mistä se taas tuli)

niin ja rumpali yritti kerran soittaa mun kamoilla, no ihmetteli miksei ääntä kuulunut. ruuvasi kitarasta volumet täysille, ja yritti säätää pedaaleita. lopulta jätti kitaran siihen sanoen "paskat laitteet". menen sitten sinne ja kysyin että haluaakohan hän tietää mikä siinä sitten oli?. halusihän joten napsautin virran vahvariin.

näitä olisi vaikka kuinka paljon,, toinen kitaristimme sanoi kerran että Metallica ja Gun's n' roseskin vetää soolonsa improna aina.
...And Justice For All
27.05.2005 09:14:06
Yks nolo oli kun olin pari vuotta vanhemman kaverin kanssa meidän autotallissa soittelemassa. Virittelin siinä kitaraa ja lykkäsi piuhan vahvariin kiinni. Ajatukset oli muualla joten tuli piuha laitettua tietenkin väärään inputtiin, phones/outputtiin.
Kirosin siinä vartin notta miks ei tule ääntä, sitten tää kaveri tulee nolona siihen selittään että "jos nyt ottaisit pois ton piuhan phones-tulosta"

Loistavaa minua jälleen kerran.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
32788
03.06.2005 12:49:49
väärään inputtiin, phones/outputtiin.

Täh? Mikä input se output on ?
Tiluman
Lennu
03.06.2005 19:44:00

Täh? Mikä input se output on ?

Seksuaalivähemmistö-output on myös input.
Digital -> dig it all = kaikki diggaa. Analogue -> anal vogue = kukaan ei diggaa.
Da Make
03.06.2005 23:03:24 (muokattu 03.06.2005 23:03:54)
"Vetäkää tätä (=E5 C5 D5) niin mä sooloilen".

-luuletteko loppubändin suostuneen toisen kitaristin ehdotukseen? Hoho, tälle on naureskeltu monesti.
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
mega_deth
03.06.2005 23:13:53
tää on paras hahahah meiän rumpali on vähä sellane et pokemoneil leikkiminen ja tietsikal pelaaminen menee niikust kaiken muun edelle.. no kummiski tässä yks päivä sitten mentii reenikselle ja sitte alettiin väsää sanoja uutee kipaleesee ja yhtäkkiä mä huomaan ku tää alkaa nostamaa jotai vitun nappia ja leikkii sillä(teki ampumis ääniä piuf piuf) ja on iha omissa maailmoissa :D sitte kolautan kitaristia harteille ja se näkee sen ei vittu me alettii nauraa ja rumpali oli iha tulipunane :D...... no on sitte näitäki et pitää lopettaa jo aikaseen ku muka ne menee ostaa uusia suksia ja sitte oon kuullu kaverilt et se oliki leikkimäs niillä sen pikkuveljen kaa :D....... tää tapahtu just se sano et sen faijal on tapaaminen tasan 7 no lähettiin sitte sillo, kerranki oli keksiny hyvän ni eiköhä faija tuu just iha hikisenä lenkiltä samaa aikaa ja tervehtii meit mukavasti. menisitteks te asiakkaan luo hikisenä?? :D näit on tuhansii mut kummiski.....
fucking fast thrash saatana mulle tullu noin tuhat juttua tästä prkl.... no kummiski toivottavasti kaikki on tyytyväisiä!!!!!
Lennu
03.06.2005 23:27:09

tää on paras hahahah meiän rumpali... ... mukavasti. menisitteks te asiakkaan luo hikisenä?? :D näit on tuhansii mut kummiski.....

Voi kiesus...
Digital -> dig it all = kaikki diggaa. Analogue -> anal vogue = kukaan ei diggaa.
mr_b
04.06.2005 00:02:36

Nämä legendaariset/hauskat hetket ovat todella legendaarisia.
We're gonna lose this place just like we lost Atlantis
mega_deth
04.06.2005 08:25:32
Voi kiesus...

niipä ja tyyppi kummiski koht jo 16 :D??
fucking fast thrash saatana mulle tullu noin tuhat juttua tästä prkl.... no kummiski toivottavasti kaikki on tyytyväisiä!!!!!
juici
04.06.2005 10:14:14

Kaikkein legendaarisin hetki taitaa olla se kun nauhoitimme Tervettä Joulua -EP:tämme. Biisit ja videokameralla kuvattu nauha todistaa ettei järkeä ollut paljon päässä, mutta hauskaa oli.
"Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu!
mr_b
04.06.2005 12:43:55

niipä ja tyyppi kummiski koht jo 16 :D??

Puhutko nyt itsestäsi vai rumpalistanne...?
We're gonna lose this place just like we lost Atlantis
Jaristoteles
04.06.2005 14:30:21
Putosin aika totaalisesti kun MrQ:lla roikkui ihan jumalaton räkäpotti nenästä. Jotenkin koomista se vaan oli kun äiä paukuttaa bassoaan boger roikkumassa nenästöstä.

Piti mennä polvilleen.

Entisen bändini kanssa hajottiin liiankin monesti. Eräs kerta jäi mieleen kun kesken biisin kitaran hihnatappi lensi huis vittuun ja rumpali odotti laulusuoritustani. Kummastus oli suuri kun soitin polvillani mikkitelineen alla ja nauroin naama punaisena.
14 000 taloutta elää ilman Kähköstä! [v a l t a v a] - Ylistyslaulun musavideo Tästä. Uutta Kuningas Asperiinia!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)