Muusikoiden.net
26.09.2022

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Karttakaa Harley Bentonia
1
mattixi
14.07.2022 13:35:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin toista kertaa HB:n tuotteen vaikka yksi entinen työkaveri piti laatua kurana, toinen ei. Näköjään ensin mainittu on oikeassa. Tilasin muutama vuosi sitten Short Scale kitaran SC-200VS. Pitää vireensä erinomaisesti, mutta ylä-E kieli jäi aina välillä nalkkiin nauhan päähän joten piti viedä paikalliseen liikkeeseen viimeisteltäväksi kun en mikään remonttireiska ole. Tällä viikolla mulle saapui PowerPlant ISO-2 Pro johon ajattelin kytkeä pedaalini. Sisääntulon virtavalo välkkyy, ja ulostulot ovat pimeänä. Ei toimi.

Antti1
14.07.2022 14:52:03

Mulla on ollut kymmeniä Harley Benton -tuotteita eri tuoteryhmistä ja on oikeastaan edelleen. Missään niistä ei ole mitään vikaa, osa on jopa erinomaisen hyviä.
KaRa
17.07.2022 21:24:53

Harley Benton vaatii toimiakseen käyttäjältään nahkaliivejä.
Harley Benton -maailma on sellainen missä mikään ei toimi, mutta kaikki järjestyy.

Henri Henri Olavi
17.07.2022 21:33:34

Mulla on Harley Bentonin nauhaton basso. Oikein hyvä peli. Ei mitään pahaa sanottavaa.

Aum Trayambakam Yajamahe Sugandhim Pushtivardhanam Urva Rukamiva Bandhanaan Mrityor Mokshiye Maamritat
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2022, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti