Jos sulla on floikka, niin sulla on myös kaulassa viritystappien ja satulan (eli otelaudan yläpään) välissä kielilukko. Mulla on siis Washburn joku, en muista niitä numeroita ulkoo (oisko ollu jotain 150 jotain?), mutta ei siinä kyllä mitään kielilukkoo oo... Siinä kielien "alla" on siinä kaulan yläpäässä satulan yläpuolella semmonen läppä mutta ei se nyt se voi olla? Mä käsitin että sen alta löytys se mutikka mistä voi säätää sitä kaularautaa (en kyllä koske siihen, muuten on koko kitara kohta solmussa...=))...
Mutta siis mun mielestä sitä kampee voi käännellä siitä niinku molempiin suuntiin ja se talla ei ainakaan siis oo mikään kiintee... editoin kohta lisää....
Edit: ku se talla näyttää kooltaan samanlaiselle kun se tän topicin ekasivulla oleva stratotalla, mutta toisaalta se on myös hyvin samanlainen ku floikka, tosin pienempi, ei yhtä "pitkä"...tai jotain... perskules, ota tosta nyt selvä, mutta ei kai se sitten oo floikka ku siinei oo sitä kielilukkoo...
editin edit: ja tuolla toriosastolla on suunnilleen samanlainen washburn myytävänä,
lisäedit:PAITSI ETTÄ: kun tarkistin ni ei se ookkaan samanlainen, siinä on floikka, mun kitaran kuva löytyy tosta, ja siinä ei vissiin oo floikkaa, on hieman erinäkönen ku se toinen:
http://muusikoiden.net/tori/kuva.ph … n%3Dall%26type%3Dall%26offset%3D150 älkää välittäkö ku tää on niin sekava... alottelijan tuinarointia...=D