Aihe: Paketti ehkä kadonnut Saksasta tullessaan
1
hanipai
09.04.2005 09:31:38
Onko kellään käynyt, niin että olisi hommannut yksityiseltä Saksasta jotain eikä olisikaan saanut sitä ajallaan tai ei ollenkaan. Mun paketti laitettiin postiin 22.3. Saksassa eikä oo vielä näkynyt. Siinä on olevinaan jokin seurantakoodi 12-numeroinen, mutta en ole sillä mitään löytänyt. Miten tälläisissä tapauksissa tehdään, jos pakettia ei löydy. Menetänkö rahat mitkä olen maksanut. Prrkl..
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
JuniperThree
09.04.2005 10:02:12
Onko kellään käynyt, niin että olisi hommannut yksityiseltä Saksasta jotain eikä olisikaan saanut sitä ajallaan tai ei ollenkaan. Mun paketti laitettiin postiin 22.3. Saksassa eikä oo vielä näkynyt. Siinä on olevinaan jokin seurantakoodi 12-numeroinen, mutta en ole sillä mitään löytänyt. Miten tälläisissä tapauksissa tehdään, jos pakettia ei löydy. Menetänkö rahat mitkä olen maksanut. Prrkl..

Ota yhteyttä henkilöön, jolta tavaran ostit. Lähettikö hän sen paketin _oikeasti_? Veikkaan, että kyseessä on yksilön epärehellisyys. Toivottavasti olen väärässä... Onhan kyllä mahdollista, että paketti on vielä matkalla jossain, kontti jonottaa Rotterdamin satamassa tai jotain...?
hanipai
09.04.2005 11:08:35 (muokattu 09.04.2005 11:09:30)
No sain häneltä kuvan kuitista, missä oli maksettu 22e postimaksut laitteesta ja osoitteet olivat oikeat. Ihmettelen kyllä, ettei sillä numerokoodilla mikä siinä lapussa oli, niin ei löydy seurannasta mitään. Koodina oli 39.100 alkuinen 12-numeroinen koodi.
Ilmeisesti tuo on se koodi millä seurataan pakettia? Voihan olla, että joku on vetänyt jossain vaiheessa tuon paketin välistä, mutta sen näkee sitten...
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
projekti
09.04.2005 13:33:07
Ei muuta kuin ota yhteyttä sinne Saksan postiin mistä se paketti on lähteny liikkeelle.
Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu...
hanipai
09.04.2005 13:36:40
Ihmeiden aika ei ole ohitse: Se on saapunut eilen Suomeen. Aika pitkään kyllä kesti, ehdin jo viikon odotella. Economy-pakettina tuli, mutta silti. Hyvä näin. Hermot alkoikin jo pettää :)
McNulty
09.04.2005 18:56:37
Itse olen jonkun verran tilaillut ulkomailta tavaraa ja toimitusajoissa on suuriakin eroja. Parista päivästä reiluun kuukauteen... Jännää että New Yorkista tuli paketti 5:ssä arkipäivässä kun Pohjois-Norjasta pikkukylästä kesti tulla 14 arkipäivää :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Leikari
11.04.2005 15:05:21
saksan postilla on lähetysseuranta - kotomaahan odotellessa voi malttamattomana seurata sieltä
hörhö
11.04.2005 16:42:22 (muokattu 11.04.2005 16:44:04)

Eräällä yrittäjällä oli melkoiset puheet ripeästä palvelusta siihen asti kunnes maksoin tilauksen, mutta toista teot. Katsellaan, näenkö sitä pakettia ikinä vai puolen vuoden päästä. Piti lähteä postiin heti maksettuani. Kaksi viikkoa maksun jälkeen pommitan viikon ajan maileilla, kunnes vastaa jotakin, että ei sun tilausta olla unohdettu ja ilmoitellaan, kun saadaan tavaraa, jne. Kaiken hyvän lisäksi säästin tilaamalla saksasta vain noin 40-50€. Rasittavaa. Puhumattakaan siitä, että nettisivujen mukaan toimittavat ulkomaille, joka on muuten hyvä, mutta voisivat opetella puhumaan englanti. Sposteissa joka toinen sana on kirjoitusvirhe ja jotkut lauseet todella epäymmärrettäviä.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara, myy mulle halpa av-etunen
baron
11.04.2005 17:32:55

Katselin tänään huvikseni Thomannin hinnastoa ja kaksi viimeistä kiippariani oon Suomesta ostanut halvemmalla kuin Thomannin listahinta.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
MyssyE
30.04.2005 11:49:04
Itse olen jonkun verran tilaillut ulkomailta tavaraa ja toimitusajoissa on suuriakin eroja. Parista päivästä reiluun kuukauteen... Jännää että New Yorkista tuli paketti 5:ssä arkipäivässä kun Pohjois-Norjasta pikkukylästä kesti tulla 14 arkipäivää :)

totta, Thomanilta kestää yleensä 2:sta (erittäin harvinaista) jopa 4:n viikkoon.

kärsivällisyyttä, maistuuhan soittokin paremmin kun varrottu on :o
phiit
06.05.2005 12:01:29
totta, Thomanilta kestää yleensä 2:sta (erittäin harvinaista) jopa 4:n viikkoon.

kärsivällisyyttä, maistuuhan soittokin paremmin kun varrottu on :o

Viimeksi kolmisen viikkoa sitten tuli paketti Thomannilta 5 arkipäivässä, melkein pelästyin :)
Would You? www.below-me.com
omarklah
06.05.2005 12:20:56

Kyllä toimitusajoissa on rankasti eroja.
Tilasin lisäkaapin bassolle Musik-Produktiv:lta saksasta - tilaus lähti maanantaina, paketti kotiovella torstaina (UPS).
Basso Musik Meizinger:lta saksasta - toimitus kesti 17 vrk(posti).
Nuottikirja jenkeistä - economy postilla 9 viikkoa.
Bassotalla jenkeistä lentopostina 6 vrk.

Ja kuitenkaan toimituskuluissa ei monenkaan euron eroja ole....
Tää sit sanois tälleen...
thrashmetallisti
07.05.2005 18:16:59

Eräällä yrittäjällä oli melkoiset puheet ripeästä palvelusta siihen asti kunnes maksoin tilauksen, mutta toista teot. Katsellaan, näenkö sitä pakettia ikinä vai puolen vuoden päästä. Piti lähteä postiin heti maksettuani. Kaksi viikkoa maksun jälkeen pommitan viikon ajan maileilla, kunnes vastaa jotakin, että ei sun tilausta olla unohdettu ja ilmoitellaan, kun saadaan tavaraa, jne. Kaiken hyvän lisäksi säästin tilaamalla saksasta vain noin 40-50€. Rasittavaa. Puhumattakaan siitä, että nettisivujen mukaan toimittavat ulkomaille, joka on muuten hyvä, mutta voisivat opetella puhumaan englanti. Sposteissa joka toinen sana on kirjoitusvirhe ja jotkut lauseet todella epäymmärrettäviä.

Taidat puhua **** musiikista vai?
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Wolffie
07.05.2005 18:24:44
Keskiviikkona lähti Ruotsista tavaraa tänne päin, jostain Göteborgin läheltä.. Katselin että eilen on merkitty joskus 21.20 lähteväksi ulkomaille jo.. Mutta Suomen postista ei löydy vieläkään merkintää seurannassa (posten.se:n sivuilta oon seuraillut mutta ne sivut on nyt tiltissä näemmä). Koskakohan tuota pakettia voisi odotella? Kaiken järjen mukaan se on Suomessa kuitenkin kun on Tukholmasta lähtenyt eilen illalla (mikäli verbi lämna tarkoittaa lähteä)...
Mitäköhän tästäkin taas tulee...
Ziissi
07.05.2005 23:29:46
(mikäli verbi lämna tarkoittaa lähteä)...

Onhan se lähteä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)