Aihe: Korvakuulokkeet vahvistimeen?
1
RistoKorhonen
21.03.2006 16:16:47
Mulla on Fenderin Blues Junior vahvistin ja vaimo alkaa kypsyä jokailtaiseen kitaran rämpytykseen. Olen antanut itseni ymmärtää, että tähän vahvistimeen ei saa kuulokkeita kiinni. Onko näin vai voiko siihen rakentaa jonkin virityksen kuulokkeita varten?

Kiitos!
Fin_Rocker
21.03.2006 19:36:42
Joku keinokuorma kaappimallinnuksella varmaankin. uraltone myy semmoista ku lineout box entiä pystyiskö sen kautta kytkee kuulokkeet?
t-mies
17.04.2006 23:38:58
Mitä jos ostaisit hyvän efektilaitteen ja käytät sitä soitellessasi ilman vahvistinta? Kitara efektiin kiinni, efektilaitteeseen virta ja kuulokkeet kiinni efektilaitteeseen. Käytössäsi on hirveä määrä efektejä (laitteesta riippuen), vahvistimesi ei kulu ja vaimo on onnellinen.
wavelength
18.04.2006 00:28:19

Korg Toneworks Pandora on näppärän kokoinen ja hintainen laitos, jossa on liuta käypiä efektejä. Sopii harjoitteluun kuin nyrkki nenään.
En tiedä mistä puhun.
oiva tumpeloinen
18.04.2006 17:15:33
Korg Toneworks Pandora on näppärän kokoinen ja hintainen laitos, jossa on liuta käypiä efektejä. Sopii harjoitteluun kuin nyrkki nenään.

Tämä on siis ilmeisesti Pandora's Box? Siis se mitä Vai, Satriani ja Petrucci mainostavat EM Nordicin mainoskirjasessa.

Jos on, niin kaverilla on tuollainen. Mun mielestä se oli aika ufo....siis soundit. Kaikkea jännää space-efektiä tuntu irtoavan, mutta ei mielestäni juurikaan mitään järkevän kuuloista. Mun mielestä ihan pienellä panostuksella saisi jo paremman vekottimen.
Carpenter
18.04.2006 18:45:17
Mitä jos ostaisit hyvän efektilaitteen ja käytät sitä soitellessasi ilman vahvistinta? Kitara efektiin kiinni, efektilaitteeseen virta ja kuulokkeet kiinni efektilaitteeseen. Käytössäsi on hirveä määrä efektejä (laitteesta riippuen), vahvistimesi ei kulu ja vaimo on onnellinen.

Tälläistä minäkin suosittelisin. Osta vaikka Line 6 pod tai joku muu vastaava. Saat samalla myös hyvän apuvälineen kotinauhoituksiin.
Petrukki
18.04.2006 19:08:20
Ja Behkun V-Amp -sarjaa kannattaa tiirailla. Jos vaikka haluaa säästää kunnon kuulokkeisiin. :)
NO SORI!
Kukkis 77
18.04.2006 19:16:09

Höh, ei vaimon saa antaa häiritä soittoharrastusta. Ei mitään kuulokkeita, vaan hommaat jonkun Marsun tuplastäkin tuplana joka huoneeseen ja parvekkeelle ja annat palaa!
Mihi est propositum in taberna mori. Hmph.
jarkk0-
18.04.2006 21:13:27
Höh, ei vaimon saa antaa häiritä soittoharrastusta. Ei mitään kuulokkeita, vaan hommaat jonkun Marsun tuplastäkin tuplana joka huoneeseen ja parvekkeelle ja annat palaa!

sit vedät täysil jotai paranoidia melkein oikein
Rock'n Roll
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)