Aihe: Mikä olisi hyvä äänitys ohjelma?
1
-Sammy-
22.06.2006 11:15:23
Mä tein sävellyksen FL studiolla ja haluisin siihen laulun nyt päälle.. onko siin FL studiossa jonkinlainen mil voi nauhottaa myös laulun vai löytyiskö netistä hyvää äänitys ohjelmaa..?
Mä en puhu, vaan mun musa
andex
22.06.2006 12:30:41
http://www.kreatives.org/kristal/

siinä on hyvä ohjelma.
-ande-
Miikathebest
22.06.2006 17:04:57 (muokattu 22.06.2006 17:05:19)

http://audacity.sourceforge.net/
tätä ovat myös jotkut kehuneet
!!! ilmainen !!!
Hei sinä!
-Sammy-
23.06.2006 12:01:25
Toi audacity onks toi koko versio kun mä kerran latasin ton mut se tais olla demo kun sil ei pystyny tallentaa :)
Mä en puhu, vaan mun musa
OsQu
23.06.2006 12:09:33
toi audacity pitäis ainakin olla ilmanen.. Tai ite ainakin käyttäny ilmaista kokoversiota
Mitä vähemmän säröä, sitä parempi soittaja..
Tietysti Pauligin
23.06.2006 13:34:02
Toi audacity onks toi koko versio kun mä kerran latasin ton mut se tais olla demo kun sil ei pystyny tallentaa :)

Täysin ilmainen softa on, en tiedä mistä hitotsa olet jonkun demon löytänyt.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Janus
23.06.2006 14:16:55
Täysin ilmainen softa on, en tiedä mistä hitotsa olet jonkun demon löytänyt.

Tuskin se demo on ollutkaan. "Tallenna" tai "Save" -toimintoa varsinaiselle äänitiedostolle ei löydy (projektille kylläkin), mutta Tiedosto-valikosta löytyy "Vie valinta wav-tiedostoon..." tms. toiminto, joka on käytännössä sama kuin tallentaminen.
Tietysti Pauligin
24.06.2006 11:56:21
Tuskin se demo on ollutkaan. "Tallenna" tai "Save" -toimintoa varsinaiselle äänitiedostolle ei löydy (projektille kylläkin), mutta Tiedosto-valikosta löytyy "Vie valinta wav-tiedostoon..." tms. toiminto, joka on käytännössä sama kuin tallentaminen.

Niin, totta.
Avuttomuus vain kyseessä siis. Btw, ilmaiseksi softaksi on erittäin jees, helppokäyttöinen.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
orpopiru
25.06.2006 19:24:36
Mä tein sävellyksen FL studiolla ja haluisin siihen laulun nyt päälle.. onko siin FL studiossa jonkinlainen mil voi nauhottaa myös laulun vai löytyiskö netistä hyvää äänitys ohjelmaa..?

N-Track Studio on myös sellanen softa jolla voit tallentaa "raidan" kerrallaan..
Itse olen tullut N-Trackin kanssa toimeen hyvin.
Is that the stars in the sky, or is it rain fallin down?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)