Tinde-95 15.04.2009 14:33:35 | |
---|
Uutta skebaa oon hankkimassa ja tollanen löyty Thomannilta. Ihan hyvältä musta vaikuttaa. Osaisko joku kertoa tosta skitasta vähän lisää ja että onko kannattava hankinta. Muitakin voi toki ehdottaa, hintakatto siinä 600-700 euroo. Oon soittanu kitaraa kohta 2 vuotta ja soitan enimmäksee rockia ja metallia että sen näkönen skeba pitäis olla. Tossa linkki: http://www.thomann.de/fi/epiphone_les_paul_custom.htm Kiitos! |
epi2 18.04.2009 11:35:37 | |
---|
Itellä on epiphonen LP Standard, ja varsin tyytyväinen oon ollu. Muutamaa oon kaupassakin kokeillu, ja kaikki on ihan hyviltä vaikuttanu. Suosittelen. |
Remove 13.06.2009 00:07:57 | |
---|
Varmaankin kannattaa tuolta Kitarat : Kitarakamat osioista kokeilla, jos sieltä irtoais vähän enemmän kokemuksiin perustuvia arvioita... =) Äidinkielen tunnilla kuultua:
"Tää on tää kirjottelu tämmöstä arkelogin työtä. Tämmöstä rapsuttelua."
Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. |
ravensoul 13.06.2009 00:36:26 (muokattu 13.06.2009 00:39:27) | |
---|
Nykyiset Epiluurit vaikuttaa olevan melko laadukkaita pelejä. Paljon on kehuttu ja oma firebirdikin on varsin hyvää tekoa. Tuossa hintaluokassa vois kyllä kokeilla metsästää käytettyä Tokaitakin. LC-85 tai vastaava. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein |
Haluisosata 13.06.2009 13:26:54 | |
---|
Itse haluan aina tarkistaa kitaran ja vähän limputellakkin sillä ennekuin teen kaupat joten ostin paikallisesta musiikkiliikkestä Tokai ALS-48-sin, hyvin soi, nauhanpäät ok. ja muutenkin mielestäni hinta/laatu suhde kohdallaan, oston yhteydessä tinkasin kaupanpäälle Elixir anti-rust kielisarjan metalliallergian vuoksi ( pinnoitetut teräskielet ) .010-.046 Hinta n. 500,- |