Aihe: The Fabulous Thunderbirds
1 2 3 4 5
RJU
12.03.2024 18:49:57
Fabulous Thunderbirds Tavastia Helsinki Finland July 10, 1984 koko keikka audiona https://www.youtube.com/watch?v=K_xvw61L_gQ
korilla
16.03.2024 04:20:33
Merimaata haastateltiin jossain mediassa vuosia sitten Tavastiasta. Jäi mieleen kun kysyttiin kuka on juonut eniten keikan aikana. Hän sanoi: The Fabulous Thunderbirdsin basisti Keith Ferguson; 8 pitkää. Saattaa olla juuri tämä
doktorkoo
11.08.2024 15:31:19
T-birdseiltä on tullut uusi albumi Struck down, vierailemassa mm. eräs Billy F Gibbons.

Aika mukavaa menoa, paljon parempi kuin edellinen liian soulahtava
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
rheinone
20.08.2025 19:40:50
Mullahan meni koko bändi ohi silloin 80-luvun lopussa, kun se oli suosittu Suomessakin.

Tänään vihdoin kunnon vinyylisoittimen hankkimisen myötä kävin kivijalasta plokkaamassa käytettynä Hot Number -albumin, 1987.

Täähän on pirun kova!
"There's plenty good money to be made; Supplying the army with the tools of the trade."
RJU
20.08.2025 21:11:54
^Kannattaa tsekata T-Birdsien neljä ensimmäistä kokopitkää 1980-luvun alkupuolelta ja ysäriltä Differend Tacos, jossa on kakkosottoja ja keikkavetoja.

Tämän sivun ensimmäisessä viestissä on linkki toinen T-Bridsien Tavastiakeikkaan 1984 heinäkuussa. Tupa oli turvoksissa molempina iltoina. Bändin livekunto käy aika selväksi. Suosittelen.
rheinone
21.08.2025 00:11:15
RJU: ^Kannattaa tsekata T-Birdsien neljä ensimmäistä kokopitkää 1980-luvun alkupuolelta ja ysäriltä Differend Tacos, jossa on kakkosottoja ja keikkavetoja.

Tämän sivun ensimmäisessä viestissä on linkki toinen T-Bridsien Tavastiakeikkaan 1984 heinäkuussa. Tupa oli turvoksissa molempina iltoina. Bändin livekunto käy aika selväksi. Suosittelen.

Kolme ekaa on tuttuja. Mut neljäs 1982 on sekin todella kova.Tänks.
"There's plenty good money to be made; Supplying the army with the tools of the trade."
Rämppy
22.08.2025 14:11:18
rheinone: Kolme ekaa on tuttuja. Mut neljäs 1982 on sekin todella kova.Tänks.

Siis T-Bird Rhythm...mun suosikkilevy fabulousseilta. Nick Lowe oli tuottajana. Levy ei tainnut olla ilmestyessään myyntimenestys, koska Chrysalis tiputti bändin tallistaan. Kaikki neljä ekaa albumia ovat erittäin kovatasoisia.
Tulin, näin, soitin.
Pinewood
22.08.2025 19:39:58
Rämppy: Siis T-Bird Rhythm...mun suosikkilevy fabulousseilta. Nick Lowe oli tuottajana. Levy ei tainnut olla ilmestyessään myyntimenestys, koska Chrysalis tiputti bändin tallistaan. Kaikki neljä ekaa albumia ovat erittäin kovatasoisia.

Musta tuo levy sai ihan kivasti huomiota Suomessa, mutta ehkä sitten suuret markkinat eivät vetäneet tarpeeksi. Itselläkin tuo levy oli, mutta jossain opiskeluaikojen rahapulassa tuli myytyä parin aiemman kanssa pois. Harmittaa. Jimmie sai nostetta uralleen veljensä menestyksen myötä, vaikka olisi toki ollut kova kitaristi ilmankin.
sub zero
23.08.2025 00:28:23
Pitäisiköhän noita myöhempiä levyjä uskaltaa lopultakin kokeilla. Olen studiolevyjen suhteen pysynyt aina neljässä ensimmäisessä, vaikka ne ovat lempilevyjeni joukossa. Taisin aikanaan pelästyä Allmusic Guiden nuivia arvosteluja.
Dralon, Lirel, sekä Triaidon, Lycra, Trisel on Coral verraton / Hyprede, Finleede ja Orlon, ja sitten Coral kyllä näin on
Gaines
24.08.2025 11:14:46
Walk the Walk, Talk the Talk vuodelta 1991 on erinomainen, levyn vikaa biisiä myöden. Yksi kaikkien aikojen lempilevyistäni.

Perjantaina löytyi Jäänsärkijästä Butt Rockin' älpeenä kokoelmaan o/
Sydän lyö ja parta kasvaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)