Shuffle and Boogie 26.03.2007 17:38:12 | |
---|
Jesus Just Left Chicago |
Makkari 27.03.2007 13:06:02 | |
---|
Ei oo totta! Vau! Mulla tulee kamalan kallis kesä. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
DoThePop 27.03.2007 13:59:58 | |
---|
En oo uutta Lewisin levyä kuullut.En oo pitkään aikaan kuunnellut kaverin tuotoksia.Eipä taida nykyään edes yhtään levyä hyllystä löytyä. Pikkuisen taas kuitenkin mielenkiinto Lewisia kohtaan heräsi.Kun kuulin Radio Helsingissä Jerryn ja Rory Gallagherin version Johnny B Goodesta.Olipahan älyttömän hienoa versio kuluneesta biisistä.Ymmärsin että tämä oli nauhoitettu joskus 70-luvun alkupuolella.Pitäisi löyty joltain London Sessions tuplalta.On kuulemma muutenkin erittäin tasokas tupla.Saattaa mennä hankintaan pelkästään tuon Johnny B Goode version takia. |
rheinone 06.04.2007 23:21:50 | |
---|
En oo uutta Lewisin levyä kuullut.En oo pitkään aikaan kuunnellut kaverin tuotoksia.Eipä taida nykyään edes yhtään levyä hyllystä löytyä. Pikkuisen taas kuitenkin mielenkiinto Lewisia kohtaan heräsi.Kun kuulin Radio Helsingissä Jerryn ja Rory Gallagherin version Johnny B Goodesta.Olipahan älyttömän hienoa versio kuluneesta biisistä.Ymmärsin että tämä oli nauhoitettu joskus 70-luvun alkupuolella.Pitäisi löyty joltain London Sessions tuplalta.On kuulemma muutenkin erittäin tasokas tupla.Saattaa mennä hankintaan pelkästään tuon Johnny B Goode version takia. Hehkutas täällä sit jos on kova. Mites toi Jerry Leen lavakondis nykyään? Pikkasen on harkinnassa jos vaikka lähtis tsekkaamaan ton vedon kesällä. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
DoThePop 10.04.2007 09:47:48 | |
---|
Hehkutas täällä sit jos on kova. Mites toi Jerry Leen lavakondis nykyään? Pikkasen on harkinnassa jos vaikka lähtis tsekkaamaan ton vedon kesällä. Kyllä mä varmaan laitan tuon levyn tilaukseen jossain välissä.Nyt on vaan vähällä aikaa tullut osteltua kaikenlaista.Ettei ihan heti tule uutta hankittua.Tarttee keretä kuunnella nämä levyt ensin kunnolla läpi.Kuulin jotain huhua että tuo London Sessions tupla olisi julkaistu pelkästään jenkeissä.No importtina sitä toki täältäkin saa. Jerryn nykyinen lavakunto on kuullemma erinomainen.Uusin live dvd on kuulemma älyttömän hyvä.Kotikylän levykaupassa hehkuttivat sitä huolella.Onhan siinä toki erinomaiset vierailijatkin mukana.Mutta Jerrykin on vetreässä lava kondiksessa. Mä harkitsin kanssa tuota suomen keikkaa lähteä katsomaan.Mutta tällä hetkellä se on kuulemma täyteen varattu.Tokihan sinne tiketit saisi vaikka huuto.netistä.Mutta tarttee tuota vielä harkita.Kesällä on tulossa niin älyttömästi hyviä keikkoja.Ettei ihan kaikkeen kerkeä lähtemään. |
Blue Moon 10.04.2007 11:23:56 | |
---|
Mutta tällä hetkellä se on kuulemma täyteen varattu. Ei lähellekkään, ainakaan Lippupalvelun nettisivujen mukaan. |
DoThePop 10.04.2007 15:23:12 | |
---|
Ei lähellekkään, ainakaan Lippupalvelun nettisivujen mukaan. No sitten mä sain väärää infoa lippujen menekistä Jerryn keikalle.Mulle sanottiin että oli loppuunmyyty suomen keikka.Voi toki olla että sain väärää infoa.En oo tosin asiaa tarkastanut Lippupalvelun sivuilta.Kun en oo kuitenkaan tällä hetkellä sinne lähdössä.Mutta kyllä kannattaa kiinnostuneiden kysäistä Lippupalvelusta tän hetken tilanne.Meikäläisellä ei ole asiasta kuin toisen käden tietoa. |
shellraiser 10.04.2007 20:32:26 | |
---|
Kesällä on tulossa niin älyttömästi hyviä keikkoja. Voisitko mainita joitakin? Itse kun en katsele telkkaria, enkä kuuntele radiota ja lehdistäkin luen säännöllisesti vain Aamulehteä, ei tietooni ole mitään kiinostavia keikkoa tullut. |
DoThePop 11.04.2007 07:59:13 | |
---|
Voisitko mainita joitakin? Itse kun en katsele telkkaria, enkä kuuntele radiota ja lehdistäkin luen säännöllisesti vain Aamulehteä, ei tietooni ole mitään kiinostavia keikkoa tullut. -Rolling Stones:Stadion No tuonne on pakko taas lähteä.Eikä 103 euroa ole Rollareista ollenkaan liikaa:).Olisikohan tämä sitten viimeinen kiertue...tuskinpa. -Genesis:Stadion En ole koskaan Genesistä nähnyt livenä.Joten keikkaa odotan oikeasti tosi täpinöissä.Meikäläisen innostusta Collinsin tekemään musiikkiin ei kukaan kyllä ymmärrä. -Ozzy Osbourne:Jäähalli En mä jaksa heavy musiikkia juurikaan kuunnella.Mutta Ozzy oli meikäläisen idoli 80-luvulla.Joten pakko Ozzyn kunto on käydä tarkistamassa. -Toto:Tampere Tänne tulee lähdettyä ihan huvikseen.Oikeastaan emäntä on tästä keikasta enemmän innostunut.No onhan siellä Nylon Beat lämppärinä! -Puistoblues:Järvenpää Todella hieno kattaus tänä vuonna.Johnny Winter,Keb Mo,Billy Boy Arnold ja Karjalainen.Puistobluesiin mulla ei vielä ole tikettejä.Käsittääkseni ovat kyllä kohta tulossa myyntiin.Täällä käydään melkein joka vuosi perheen kanssa.Tänä vuonna yritetään tosin jättää nuorimmainen hoitoon ja ottaa vain kaksi vanhempaa muksua mukaan. Raumablues:Rauma North Mississipi Allstars tulisi Raumalle.Muutenkin Raumalla on aina hyvä kattaus meikäläistä kiinnostavaa musiikkia.Tää on meillä vielä epävarma.Mutta todennäköisesti tuonne lähdetään. Tässä olisi muutama iso konsertti/festari mihin ollaan menossa.Pienempiä keikkoja on vielä harkinnassa.Hellacopters on tulossa kesällä suomeen.Se kiinnostaa aina.Vaikka Hellan olen nähnyt livenä ainakin 10 kertaa.Kaustinen festari kiinnostaisi toki myös.Mutta se menee päällekkäin Rauma Bluesin kanssa.Luultavasti mennään tuonne Raumalle.Roky Erickson olisi Ruisrockissa.Mutta en viitsi Turkuun lähteä sen takia.Toivottavasti Roky vetäisi keikan vielä vaikka Tavastialla.Taitaa olla toive ajattelua:).No joka tapauksessa kesästä tulee uskomattoman monipuolinen keikka rintamalla.No ainakin meikäläisen mielestä. |
Makkari 11.04.2007 12:30:18 | |
---|
Joo, hieno kesä on tosiaankin tulossa. Itse hankinkin jo lipun JLL:n konserttin, permannolta joku rivi 13 muistaakseni. Puistoblues olisi tänä vuonna kyllä tosi kova. Harmittaa vietävästi, kun olen silloin Saksassa pikku Fogerty-reissullani... No, pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. ;) I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
piiska2 11.04.2007 13:08:41 | |
---|
Löytyykö netistä sivuja (tai kirjoja), missä olisi transkriptioita Jerryn soitosta. Siis nuotinnoksia tmv. Onko tämä aikaisemmin keskustelussa mainittu DVD muuten Last Man Standing -kiertueelta ? Olen kiertänyt kaikki Suomen suurimmat konserttilavat, useimmat niistä hyvinkin kaukaa..... |
DoThePop 11.04.2007 16:41:45 | |
---|
Onko tämä aikaisemmin keskustelussa mainittu DVD muuten Last Man Standing -kiertueelta ? Dvd kulkee kanssa Last man standing nimellä.Siitä on ainakin kaksi eri versiota.Toisessa on mukana 8 biisin cd.Dvd:llä on mukana samaa porukkaa kuin uudella levyllä.En ole tosin nähnyt dvd:tä itse.Mutta todella reilut kehut olen siitä kuullut.Varmaan hankinnan arvoinen dvd. |
Makkari 11.04.2007 21:08:03 | |
---|
YouTubessa oli jotakin siltä DVD:ltä kai. En jaksa nyt etsiä, etsikää itse. :) I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
shellraiser 12.04.2007 07:55:25 | |
---|
Tässä olisi muutama iso konsertti/festari mihin ollaan menossa Kyllähän siinä näytti olevan menoa jos jonkin moista. Kiitän informaatiosta. |
rheinone 12.04.2007 21:54:19 | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Blue Moon 13.04.2007 07:44:24 | |
---|
|
Demo Harrison 08.05.2013 12:27:08 | |
---|
Semmoinen vinkki vaan että bongasinpa tänä aamuna ainakin Helsingin Makkaratalon Anttilassa 4 CD:n Jerry Lee Lewis-boxin "Sun Essentials", hintaan 11,95 euroa. Lainasin kerran tuon kirjastosta ja hyväksi paketiksi muistin, joten lähtihän tuo sitten mukaani. "Näitä laulan joita tiiän..." |
rheinone 09.05.2013 21:48:26 (muokattu 10.05.2013 23:19:02) | |
---|
Demo Harrison: Semmoinen vinkki vaan että bongasinpa tänä aamuna ainakin Helsingin Makkaratalon Anttilassa 4 CD:n Jerry Lee Lewis-boxin "Sun Essentials", hintaan 11,95 euroa. Lainasin kerran tuon kirjastosta ja hyväksi paketiksi muistin, joten lähtihän tuo sitten mukaani. Perhana, toi pitää käydä plokkaamassa. Tänks! E: Plokattu! Mainiota kamaa täynnä. Suosittelen muillekin. "Oppi-ikä koko ikä." |
RJU 29.10.2022 16:58:19 | |
---|
Jerry Lee menehtyi eilen 87 vuotiaana. Louisanan Ferridayn piano- ja laulajamestari jätti rock and rolliin sekä countryyn syvän jäljen levyillään, estiintymisillään sekä elämäntyylillään. Viimeinen ensimmäisen polven suurista rock and roll tähdistä lähti. Rock levyjä minulla oli muutama ennen kuin Lontoon reissulla ostin ensimmäiset rock and roll levyt 1975 kypsässä 13 vuoden iässä: ensin Chuck Berryn 16 hits (Philips) Chessin hittejä ja sitten Jerry Lee Lewiksen Collection 2 lp:n (Pickwick) SUN kauden kamaa tavaratalojen alelaareista... Musiikkimaku avartui kummasti juurimusan suuntaan. Jokunen Jerryn levy on tänään pyörinyt ja vielä on ilta edessä. |