Aihe: Mikko Löytyn soololevy - totta vai tarua?
1
Veikko
30.05.2003 21:25:25
Jo useammalta taholta olen kuullut, että Mikko Löytty olisi tehnyt soololevyn. Mistään ei kuitenkaan löydy vahvistusta asialle( ei edes Googlesta). Osaako joku sanoa onko tuossa soololevyssä mitään perää vai onko se paskapuhetta?
Suojele Suomen metsiä - tapa tikka.
Le Haba
02.06.2003 00:00:01 (muokattu 02.06.2003 00:02:11)
Totta vai tarua? totta!
Veikko
02.06.2003 19:17:27
Osannetko vielä kertoa minkälainen soittajakaarti ky. levyllä on?
Le Haba
02.06.2003 22:23:54

kuulin sen kerran, en muista mitään varmaa :-)
Veikko
02.06.2003 22:48:39
kuulin sen kerran, en muista mitään varmaa :-)

Noh, ei kai sitä tuollaisia epäoleellisia seikkoja kukaan voi muistaa :-)
jPekka
07.06.2003 21:36:24

Levykannesta lukien: Seppo Rauteva (rummut), Jarkka Rissanen (kitara), Mikko Löytty (basso, laulu) noin peruskokoonpanona. Joillakuilla raidoilla vielä Säde Rissanen, Ykä Putkinen, Jani Auvinen, Into Koponen, Jyrki Alanen, Jaakko Löytty ja Pepe Ahlqvist.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Wekku
22.06.2003 22:06:46
Tuo soittajakaarti vois olla suoraan jostain Jaakko Löytyn levysessiossa mukana olleesta kaartista. Sakari Löyttykin on muuten julkassu levyn.
Mitä sitä tämmösiä...
Rokkariarvid
28.07.2003 17:22:23
Jarkka Rissanen on ollut minun kitaraopettajana! ;)

Olen ollut myös tekemisissä Seppo Rautevan ja Mikko Löytyn kanssa ja olen nähnyt ne keikalla. Ai että oon nyt kova jätkä.

Minulla on tuo Mikko löytyn levy "Tänä iltana" nimmareilla varustettuna. Olen kuunnellut jonkun verran, eniten Sardiini-kappaletta, joka on muuten kova biisi. Opettelin sen soittamaan levyltä( kuuntelin, kuuntelin ja opettelin korvakuulolta, ja onnistui. soolot improna tietysti). Tuota levyltä kuuntelemista ja harjoittelemista korvakuulolta kannattaa opetella, näin on Jarkka Rissanenkin sanonut...
syö jo perse!
Veikko
10.09.2005 13:18:18
Nostan tän nyt ylös varoituksista huolimatta (774 päivää vanha topic). Mistään en ole saanu metsästettyä tätä levyä itselleni. Jos joku voisi auttaaa niin olisin enemmän kuin kiitollinen.
Huumori pois. Mennään pieneläinkrematorioon.
jPekka
13.09.2005 17:58:35

Jos joku voisi auttaaa niin olisin enemmän kuin kiitollinen.

Sen verran vähän tuota on sitten tullut kuunneltua, että voisin kyllä luopua omasta kappaleestani kohtuuhintaan, jos se kerran olisi hyvään käyttöön menossa.
- Mitä on biljoona mikrofonia? - ??? - Yksi megafoni.
goddess
18.09.2005 00:47:59 (muokattu 18.09.2005 00:57:36)
Säde Rissanen tarttui silmääni. Mahtaisikohan olla sama Säde, jonka kanssa joskus nuoruudessa tuli harrastettua musiikkia yhdessä. Osaako kukaan kuvailla neidon ulkonäköä tai miten musiikkia tekee?

Googeli auttoi kyllä. Sama neito taitaa olla kyseessä. Kiitos alkuperäisen keskustelun aloittaneelle. Olen usein miettinyt, mitä Säteelle kuulluu. Nyt tiedän, mistä tavoitan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)