Gaines 05.10.2004 23:20:24 (muokattu 05.10.2004 23:21:21) | |
---|
Tästä mainiosta pumpusta ei ole jostain syystä otsikkoa, joten avataanpa sellainen. Olen tiedostanut WBB:n olemassaolon pitkään, mutta vasta syksyn mittaan olen paikannut tätä puutetta musiikillisessa kokemuskirjastossani mm. levyn Chitlin`Circuitin muodossa. Myyty mies olen tämän edessä, ei kahta sanaa. Varmastikin huima livebändi, sen kuulee jo levyiltäkin. Eipä ole heikkoa lenkkiä millään osa-alueella mielestäni, erinomainen bändi. http://www.wentusbluesband.com/- Call me the Breeze - |
reijoteppo 05.10.2004 23:51:57 | |
---|
Jep. Kokkolan miesten orkesteri on kehittynyt huimaa vauhtia soittaessaan Amerikan "originaalien" bluesgubbejen taustaorkesterina. |
Blue Moon 07.10.2004 14:47:37 (muokattu 07.10.2004 16:11:25) | |
---|
Aina silloin tällöin on Wentuksen uusinta "Family Albumia " tullut soittimessa pyöriteltyä. Mukavan monipuolinen soppa, eikä vähiten kiintoisan ja sangen nimekkäänkin vierailijakaartinsa ansiosta. Heppujen livekunto tuli viimeksi tarkistettua Louisiana Redin ja Carey Bellin taustalla ja homma toimi kivasti silläkin osa-alueella. - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
groovy mike 10.10.2004 21:58:59 | |
---|
Tosiaan mainio bändi on kysymyksessä ja eritoten olen diggaillut uuden solistin Juho Kinaretin energistä lavameininkiä. Lisäksi pitää muistaa, että bändin basisti Robban Hagnäs tekee kerrassaan uraauurtavaa työtä ulkomaisten alan nimien saamiseksi Suomeen joko Wentuksen vierailijoina tai myös omilla bändeillään. |
poppamies 10.10.2004 22:08:59 (muokattu 10.10.2004 22:14:57) | |
---|
Jep. Kokkolan miesten orkesteri on kehittynyt huimaa vauhtia ... No onhan ne soittaneet kenties parikymmentä vuotta jo ;) Kokkolassa on toinenkin vanha bluesbändi "Lena Maate" joka varmasti omalta osaltaan on vaikuttanut että blues on suosittua Kokkolanseudulla. Olin itse aikoinaan perustamassa tätä bändiä. Robban on tosiaan kova puuhamies. On ollut järjestämässä "Blues Party" jo kahdennentoista kerran Kokkolaan. http://www.kokkolanet.com/BLUESPARTY/ "G-strings are for strippers" |
reijoteppo 11.10.2004 19:33:25 | |
---|
No onhan ne soittaneet kenties parikymmentä vuotta jo ;) Kokkolassa on toinenkin vanha bluesbändi "Lena Maate" joka varmasti omalta osaltaan on vaikuttanut että blues on suosittua Kokkolanseudulla. Olin itse aikoinaan perustamassa tätä bändiä. Robban on tosiaan kova puuhamies. On ollut järjestämässä "Blues Party" jo kahdennentoista kerran Kokkolaan. http://www.kokkolanet.com/BLUESPARTY/ Jepulis. Robbanin festivaali on ollut jo pitkään laadukas tapahtuma. |
PekKampela 18.10.2004 18:10:34 | |
---|
Tosiaan mainio bändi on kysymyksessä ja eritoten olen diggaillut uuden solistin Juho Kinaretin energistä lavameininkiä. En oo juur kyseisen orkesterin kanssa Juhoa koskaan nähnyt, mutta on vaikuttanut aina todella "energikolta". Showmies, saman kylän poikia. Muutkin äijät lienee mukavaa sakkia. Family Albumin olen levyistä kuunnellut. Toimii. Livenä varmasti parhaimmillaan. Osta: Ibanez S540 |