MadMatt 09.11.2006 17:33:52 | |
---|
Calen ja Claptonin yhteis levy "Road To Escondido" on näköjään sitten julkaistu. Pakko hankita tuo tulee joka tapauksessa olemaan. Onkos ketään jo ehtinyt herrojen tuotosta kuuntelemaan. |
jjylli 09.11.2006 18:12:17 | |
---|
Calen ja Claptonin yhteis levy "Road To Escondido" on näköjään sitten julkaistu. Pakko hankita tuo tulee joka tapauksessa olemaan. Onkos ketään jo ehtinyt herrojen tuotosta kuuntelemaan. oho. enpä oo tämmösestä kuullutkaan. kerro miltä kuulostaa, jos on pakkohankinta. |
Demo Harrison 10.11.2006 09:09:25 | |
---|
Olen fanittanut kumpaakin ukkoa. Tuo levy täytyy päästä kuulemaan. Hmm, pitäisiköhän laittaa isänpäivätoivomuksiin, ennen kuin lahjapapereista löytyy dekkarikirja ja Gillette Macht 3-vaihtoteriä... |
weelie 10.11.2006 10:03:29 (muokattu 10.11.2006 11:16:07) | |
---|
EC ei kiinnosta, JJ Cale fani olen. Tuon levyn olen kuullut netissä muutama viikkoa sitten. Ylituotettu, mutta ihan ok, mutta mullehan kaikki JJ Calen tuotanto on parempaa kuin mikään muu. Netissä on myös studiotrailer-video pyörinyt jo jonkin aikaa. Miksei JJ voisi tehdä levyä Knopflerin kanssa, tulisi varmasti huomattavasti tyylikkäämpi tuotos. En valita, mutta silti. ttp:// www.whereseric.com/news/2006/09/gui … -release-the-road-to-escondido.htmlPahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
MadMatt 10.11.2006 17:46:05 (muokattu 10.11.2006 17:48:39) | |
---|
Tuli tuo levy nyt sitten tuoreeltaan hankittua. Ei tämä ensi kuuntelulta miltään maitamullistavalta levyltä vaikuta mutta ihan kelpo tavaraa kuitenkin. Ehkäpä kuitenkin noita herroja kuuntelisi sittenkin mielummin omilla tahoillaan, Tästä levystä kun tulee hiukan sekava fiilis. Useammalla kuuntelulla varmaan koko levy kyllä tästä vielä paranee. Ainakin Calen ystäville kuitenkin ihan suositeltava levy kun mieheltä muutenkin pukkaa levyä niin harvakseltaan ulos. Biisejäkin on Cale tehnyt tähän 11 ja Cläpä vain pari. |
velsa 11.11.2006 20:07:50 | |
---|
joo vaikka Cläbä on asia ukko ni toi sen bändi (niin kova kun onkin) ei klaaraa ihan tota minimalismia samalla tavalla ku Cale sillon ku se on omillaan.......ihme delay skeba soundeja muutamissa biiseissä.....ei se oikeen fudaa tommoseen...... Ihan ookoo lätty mut niinku Mad Matt sanoi.........Cale Calena ja Cläbä Cläbänä. Ugh....olen puhunut..... Kauas on pitkä matka........ |
poppamies 12.11.2006 09:30:07 | |
---|
... mut niinku Mad Matt sanoi.........Cale Calena ja Cläbä Cläbänä. Ugh....olen puhunut..... Noista kaveruksista, tai oikeastaan JJ Calesta tuli dokkari ruotsin tv'stä joitain aikoja sitten. Asiahan on niin että JJ Cale on pitänyt aika matalaa profiilia koko uransa aikana ja keikkailee samojen vanhojen, kuuskymmpisten soittokaverittensa kanssa pikkumestoissaja pienillä festareilla ja kuppiloissa ympäri USA'ta. Erkki oli mukana joillakin festarikeikoilla antamassa ikäänkuin vetoapua JJ Caleille. Erkkiäkin haastateltiin siinä dokkarissa ja sanoi että ihailee suuresti JJ Cale'ia, eli ne on ihan oikeesti hyviä kavereita joten miksiei tuollainen levy olisi odotettavissa. Erkki on, kuten tiedetään levyttänyt JJ Cale'n kappaleita, mm. "Cocaine". Tuosta JJ Cale muuten totesi että levytys oli jalo teko. Cale on nimittäin tienannut huomattavasti enemmän sillä että Erkki levytti sen kappaleen kuin omalla versiollaan. |
weelie 17.11.2006 15:27:17 | |
---|
Huhuiltu keikoista San Diegon suunnalla. Ja minä hullu mietin että lähtisikö sinne sitten yhden vaivaisen keikan takia... Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
weelie 04.12.2006 14:44:49 | |
---|
JJ Calen kiertue DVD tulee aatonaattona teemalta! Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
aikavaikea 04.12.2006 17:21:44 | |
---|
I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
poppamies 04.12.2006 17:27:33 | |
---|
G-strings are for strippers! |
weelie 05.12.2006 08:45:44 (muokattu 05.12.2006 08:48:06) | |
---|
Ei se aivan älyttömän hyvä ole, mutta parasta mitä JJ Calestä on tarjolla! Siinä on juu JJ Calen ja Claptonin yhteissoittoa Crossroad-tapahtumasta (mun mielestä nuo ei ole kovin hyviä luentoja suurista hiteistään, tosin). Mulla on tuo DVD, kuten on se 1979 in studio DVD:kin, ja pari muuta epävirallista. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
RonRoco 05.12.2006 13:10:49 | |
---|
JJ Calen kiertue DVD tulee aatonaattona teemalta! Onneksi tulee uusintana 1.1 samoin kuin Brian Setzerin Live in Japan konsertti I got the Blues... |
pdj 13.12.2006 20:22:47 | |
---|
Joopa joo...eipä ollu hääppönen tekele, Clapton se saa hyvänki jutun kuulostamaan Claptonilta eli aika paskalta. J.J joitaa hommat hienosti, niinku aina. Pitäskö kerätä kolehti niin saatas Gary Moore ja Eric kuuhun keikalle? PdJ |
weelie 13.12.2006 21:45:49 | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Ossi 15.12.2006 00:46:55 | |
---|
Pitäskö kerätä kolehti niin saatas Gary Moore ja Eric kuuhun keikalle? Sinänsä hyvä idea kun Maa on jo hallussa. Lift your other foot up
And fall on your ass
Get back up
Put your teeth in a glass
Aint ever been nothin quite like this
Its a magical thing called the wilbury twist |
pdj 21.12.2006 20:00:07 | |
---|
Jaa-a Kyllä Eicin kohdalla täytyy sanoa, että ei maassa, ei kuussa hänen bluesinsa kosketa...Peter Green ja Johnny Winter kehiin, saa Eric tepastella kirjanpitäjien tahtiin ja hyvin kulkee...but too slow to me. PdJ |
Sir Henri 21.12.2006 20:16:57 | |
---|
Jaa-a Kyllä Eicin kohdalla täytyy sanoa, että ei maassa, ei kuussa hänen bluesinsa kosketa...Peter Green ja Johnny Winter kehiin, saa Eric tepastella kirjanpitäjien tahtiin ja hyvin kulkee...but too slow to me. PdJ Mun älyssä saattaa olla jotain vikaa mutta en ymmärrä mitään mitä tässä viestissä sanotaan.(Hymiö tähän). Mutta Claptonilta kannattaa kuunnella From the Cradle - levy. Siinä toimii blues hyvin. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
Veikko 21.12.2006 22:17:05 (muokattu 21.12.2006 22:17:59) | |
---|
Ei mitn, asiani olikin tuolla alkupäässä jo kerrottu kaasu pohjassa, käsijarru päällä |
Wahi 21.12.2006 22:18:18 | |
---|
Mutta Claptonilta kannattaa kuunnella Bluesbreakers With Eric Clapton- levy. Siinä toimii blues hyvin. Näin. "Kyllä pöyhkeä proge aina rehellisen rock 'n' rollin voittaa!" |