Sertzo-setä 15.12.2022 18:06:20 (muokattu 15.12.2022 18:07:54) | |
---|
Näyttää siltä, kun niin harvoin kirjoitellaan eri otsikoiden alle. Ainakin Tanssimusiikki-palstalla kato on käynyt. |
Mortte 15.12.2022 18:28:51 | |
---|
No, minä ainakaan en ole koskaan facebookiin mennyt enkä aio mennä. Tosin aika vasta olen täällä aloitellut. |
Antti1 15.12.2022 21:00:57 | |
---|
Jengi käyttää pikaviestimiä aika pitkälti. Hömpöttely tapahtuu Facebookissa lähinnä keski-ikäisillä ihmisillä, nuoremmat ovat jo aivan muissa palveluissa. |
shuffle 15.12.2022 21:07:41 | |
---|
Varmaan on, kuten muiltakin foorumeilta, mutta minkäs sille tekee. Itseä ei Face kiinnosta pätkääkään, en ole liittynyt. Se on eri kulttuuri kuin tällainen vanhan koulun foorumi. Eihän tämä musanetti koskaan ole mikään kovin nopeasti räiskyvä paikka ollut, aina ollut vähän sellainen rauhallinen ja pohdiskeleva. |
Henri Henri Olavi 15.12.2022 21:17:47 | |
---|
shuffle: Eihän tämä musanetti koskaan ole mikään kovin nopeasti räiskyvä paikka ollut, aina ollut vähän sellainen rauhallinen ja pohdiskeleva. No tuotam..... CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Epämuusikko 15.12.2022 22:57:02 | |
---|
On vissiin oltu eri musaneteissä. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Alfons Åberg 16.12.2022 05:58:05 | |
---|
Henri Henri Olavi: No tuotam..... Heh juum. Politiikkapalsta tämä ei olekaan paska housuille |
Sertzo-setä 16.12.2022 07:06:57 | |
---|
Itse olen omia laulujani facen kautta saanut joitain kaupaksi aina eri äänitteille asti ja tunnettavuutta lauluntekijänä muutoinkin. M-netin kautta en ollenkaan. |
phiit 16.12.2022 07:55:43 | |
---|
Myspace takas |
basisti1971 16.12.2022 08:18:40 (muokattu 16.12.2022 08:21:10) | |
---|
Moi. Sertzo-setä: Näyttää siltä, kun niin harvoin kirjoitellaan eri otsikoiden alle. Joitain ilahduttavia -vaikkakin vähälukuisia ja valitettavasti osittain jo palstalta kadonneita- poikkeuksia lukuunottamatta joiden ansiosta ainakin itse vielä jaksan täällä luuhata, yhtä hiljainen muusikkovauvat.fi tämä on ollut nämä ~10 vuotta kun itsellä on tunnukset ollut. Kuten edellisetkin ~10 vuotta kun silloin tällöin kävin soittotuttujen hehkutuksen johdosta katselemassa joskos meno olisi edellisestä kerrasta muuttunut. 10 päivän vanhoilla tunnuksilla en välttämättä kovinkaan pitkälle meneviä johtopäätöksiä hiljaisuudesta tai vilkkaasta keskustelusta mnetissä vetäisi ;).
Sertzo-setä: Ainakin Tanssimusiikki-palstalla kato on käynyt. Ei kait 10 päivässä ole muuksi muuttunut, aina tuolla puolella on moderaattoriksi itseään kuvittelevan jorinoita lukuunottamatta pääsääntöisesti hiljaista ollut. Itsellä kun on vain tekniikan puolelta tanssimusakokemusta (täysin tarkoituksella ;)), lopetin palstalla kirjoittelun muutaman ko. "moderaattorin" henkilökohtaisen hyökkäyksen jälkeen. En tiedä, mutta arvaan että myös monet OIKEAT tanssimuusikot ovat ko. jantterin hampaisiin syystä jos toisestakin joutunueet, ja joko lopettaneet kirjoittelun tanssimusiikkipalstalle tai ylipäätään mnettiin. "Kukko se on pienenkin tunkion kukko" :D. T:Samuli |
Kefiiri 16.12.2022 09:52:04 (muokattu 16.12.2022 09:54:31) | |
---|
Ketjun aloittaja on vanha M.net -konkari jolla on (kaikella kunnioituksella) ärsyttävä tapa vaihtaa nimimerkkiä suunnilleen vuosittain. Olen jäänyt kaipaamaan tanssimusapalstalta nimimerkkiä EP, jolla oli asiallinen ja positiivinen tapa kirjoitella. En ole musiikin asiantuntija. |
Sertzo-setä 16.12.2022 10:12:09 | |
---|
Kefiiri: Ketjun aloittaja on vanha M.net -konkari jolla on (kaikella kunnioituksella) ärsyttävä tapa vaihtaa nimimerkkiä suunnilleen vuosittain.
Minkäs koira karvoilleen voi. Pyrin kuitenkin olla loukkaamatta ketään. ;) |
Epämuusikko 16.12.2022 11:48:40 | |
---|
Kefiiri: Olen jäänyt kaipaamaan tanssimusapalstalta nimimerkkiä EP, jolla oli asiallinen ja positiivinen tapa kirjoitella. Erittäin jyrkkä eri. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Kefiiri 16.12.2022 11:53:36 (muokattu 16.12.2022 12:02:27) | |
---|
Epämuusikko: Erittäin jyrkkä eri. Jyrkkä hämmentyminen. Mitäs pahaa hän muka teki? Kehui Kasevaa ja söi Runebergintorttuja. En ole musiikin asiantuntija. |
Epämuusikko 16.12.2022 12:57:21 | |
---|
Kefiiri: Jyrkkä hämmentyminen. Mitäs pahaa hän muka teki? Kehui Kasevaa ja söi Runebergintorttuja. Mitä mä oon kuulopuheista ymmärtäny, niin karkotti useamman oikeasti alan ammattilaisen tältä palstalta pois omilla sympaattisilla lotinoillaan Kritiikkini ei siis ole hänen kirjoituksiaan kohtaan, vaan sitä, mitä niistä puuttui. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Kefiiri 16.12.2022 14:23:47 (muokattu 16.12.2022 14:24:00) | |
---|
No johan on ylikriittistä jos jutuissa pitää olla vielä substanssiakin! Lienee viisainta lopettaa täältä tähän ;) En ole musiikin asiantuntija. |
Mortte 16.12.2022 14:25:26 | |
---|
Epämuusikko: Mitä mä oon kuulopuheista ymmärtäny, niin karkotti useamman oikeasti alan ammattilaisen tältä palstalta pois omilla sympaattisilla lotinoillaan Kritiikkini ei siis ole hänen kirjoituksiaan kohtaan, vaan sitä, mitä niistä puuttui. Tää kertoo hyvin siitä, mikä suomalaisissa, josko sitten mahdollisesti koko nykymaailmassa mättää. Positiivinen "hörhöily" on ihmisten mielestä ärsyttävää, negatiivinen, pelkkiin faktoihin pohjautuva, kylmä asiallisuus taas ihailtavaa. |
basisti1971 16.12.2022 15:29:13 | |
---|
Moi. Kefiiri: Ketjun aloittaja on vanha M.net -konkari jolla on (kaikella kunnioituksella) ärsyttävä tapa vaihtaa nimimerkkiä suunnilleen vuosittain. Ok, kiitos infosta, hivenen ihmettelinkin tuorein tunnuksin suoritettua pohdiskelua keskustelufoorumin hiljaisuudesta. Koska uusin tunnuksin tehtyjä tietyntyyppisiä keskustelunaloituksia (ja nostoja ;)) on viime aikoina taas näkynyt tietänette-kyllä-kaikki-kenen-toimesta, oletin automaattisesti kuuluvan samaan seurakuntaan. Olin siis väärässä, onneksi.
Kefiiri: Olen jäänyt kaipaamaan tanssimusapalstalta nimimerkkiä EP, jolla oli asiallinen ja positiivinen tapa kirjoitella. Tuohan nettimaailmassa, ja etenkin -keskustelupalstoilla valitettavaa onkin, joku tietty yksilö tai pieni ryhmä ajaa osan kirjoittelijoista joko muille alustoille tai kokonaan tietotaitoaan ja mielipiteitään jakamasta. Ja vaikka kuinka hyvältä ja onnistuneelta kukkulan kuvitellusta kuninkaasta tuntuukin, kaikki häviävät niin lyhyessä kuin pitkässäkin juoksussa kun diversiteetti -joka tällaisten keskustelupalstojen ykkösjuttu ainakin mun mielestä on- kapenee tai jopa kutistuu olemattomiin. T:Samuli |
Mortte 16.12.2022 15:57:10 | |
---|
Minulla ei ole mitään käsitystä, ketä herra basisti mahtaa tarkoittaa. Koska olen uusi täällä, tulee mieleen, että se voisin olla ihan hyvin minä. Jokatapauksessa minä en ainakaan ole mikään "taajaan nickiä vaihtava trolli" ja tavoitteenani on vain pelkästään keskustella sellaisesta musiikista, josta pidän. Mutta jos se häiritsee tätä "vuosikymmenien aikana kehittynä hienoa yhteisöä", voin hyvin lakatakin kirjoittamasta. Eipä tuo nyt mikään valtaisa menetys olisi, vaikka on täällä vaikuttanu olevan ainaki muutama varsin mukava immeinen. |
Gary Enfield 16.12.2022 16:13:32 | |
---|
Mortte: Minulla ei ole mitään käsitystä, ketä herra basisti mahtaa tarkoittaa. Koska olen uusi täällä, tulee mieleen, että se voisin olla ihan hyvin minä. Jokatapauksessa minä en ainakaan ole mikään "taajaan nickiä vaihtava trolli" ja tavoitteenani on vain pelkästään keskustella sellaisesta musiikista, josta pidän. Mutta jos se häiritsee tätä "vuosikymmenien aikana kehittynä hienoa yhteisöä", voin hyvin lakatakin kirjoittamasta. Eipä tuo nyt mikään valtaisa menetys olisi, vaikka on täällä vaikuttanu olevan ainaki muutama varsin mukava immeinen. Viitannee ketjun aloittajaan. |