ville321 11.12.2020 23:15:43 | |
---|
Voisitteko suositella liikettä Helsingissä, missä olisi suoraan hyllyssä hyvä valikoima erilaisia valmiita kaapeleita kohtuuhintaan. Olen uusimassa järjestelmääni ja tarvitsisin muutamia eri mittaisia XLR --> stereoplugi ym kaapeleita ja adaptereita että saan sen valmiiksi enkä jaksaisi odotella mistään postimyynnnistä enkä kolvailla itse. |
elon arska 12.12.2020 00:01:58 | |
---|
Käy Uraltonella, netistä voinee katella vähän mitä tarjolla on, paikanpäällä kun ei välttämättä kaikkea ole näytillä pienestä liiketilasta johtuen. My friend asked me if I wanted a frozen banana. I said 'No, but I want a regular banana later, so... yes!' -Mitch Hedberg |
ituvirtanen 12.12.2020 13:08:33 | |
---|
Soundtoolsilla ja DLX:llä ja Aron soittimella on yhtä ja toista, suurimmalla osalla kivijalkapajoista on yleensä vähintään pakolliset hyllyssä. Avainsanat: Neutrik ja silikonikaapeli. |
Pauli Lappalainen 12.12.2020 14:48:41 | |
---|
ituvirtanen: Soundtoolsilla ja DLX:llä ja Aron soittimella on yhtä ja toista, suurimmalla osalla kivijalkapajoista on yleensä vähintään pakolliset hyllyssä. Avainsanat: Neutrik ja silikonikaapeli. Varmaan kaikista AV-asennuksia tekevistä yrityksistä löytyy tarvittavat johdot ja jos ei, niin tekevät. Miksi muuten silikonikaapeli? Oma rajallinen kokemus noista on, että ovat erittäin viiltoherkkiä ja kun vaippaan tulee viilto niin halkeavat kuin mätä matikka. Jos kulutusta kestävää haluaa niin voi kokeilla PUR-vaippaisia. |
Arkka 12.12.2020 15:51:52 | |
---|
Pauli Lappalainen: Varmaan kaikista AV-asennuksia tekevistä yrityksistä löytyy tarvittavat johdot ja jos ei, niin tekevät. Mulle on perus soitinliikkeessäkin kauppias kolvannut samantien paikanpäällä juurikin jonkun perus XLR-plugi -piuhan kun ei hyllystä löytynyt. Varmaan monessa liikkeessä ihan arkipäivää. |