Hei En ole tänne koskaan kirjoittanut enkä varmaan nyt kirjoita oikein tai oikeaan osioon, mutta musiikki oli isälleni kaikkein tärkein asia, ehkä se yhdistää meitä kaikkia. Isäni opetti minut laulamaan ja soittamaan kitaraa, ennen kun itse osasin soittaa, iskä aina säesti. Me soitettiin aina Nylon Beatin Jos biisiä, mutta iskä aina soitti. Taisi ne soinnutkin oppia korvakuulolta. Haluaisin soittaa sen hautajaisissa, mutta ei ole löytänyt siihen sointuja. Osaako kukaan kertoa, mistä niitä voisi lähteä etsimään? En löytänyt edes biisin kirjoittajaa, olen valmis ihan keneltä vaan kysymään, jos teistä joku osaisi sanoa mitään, edes jonkun pisteen mistä lähteä liikkeelle? Biisi taitaa olla jo ysäriltä. Nylon Beat - Jos , on siis biisi. Jos ei ole mitään kaunista sanottavaa niin älä pliis sano mitään. Mun isä oli yksi teistä, se rakasti kitaraa koko sydämestään, ja se on se rakkain muisto mitä mulla on. Kiitos |
Netistä voi olla vaikea löytää suomalaisten artistien soinnutuksia, mutta kirjasto yleensä auttaa. Eli kirjaston musiikkiosastolta nuottikirjoja katselemaan. Pikagooglauksen perusteella löytyi ainakin 40 klassikkoa -niminen nuottikirja, josta kyseinen biisi löytyy. Eli ei muuta kuin kirjaston pakeille vain, eiköhän lähettyviltä ainakin yksi nide löydy. Master of TeräsKäsi 2017 |
Pantse: Netistä voi olla vaikea löytää suomalaisten artistien soinnutuksia, mutta kirjasto yleensä auttaa. Eli kirjaston musiikkiosastolta nuottikirjoja katselemaan. Pikagooglauksen perusteella löytyi ainakin 40 klassikkoa -niminen nuottikirja, josta kyseinen biisi löytyy. Eli ei muuta kuin kirjaston pakeille vain, eiköhän lähettyviltä ainakin yksi nide löydy. Tuhannet kiitokset |
Mirkkunen, olin niin liikuttunut kirjoituksestasi, että minäkin yritin etsiä kyseisen kappaleen sointuja ultimate guitar.comista, mutta eipä valitettavasti löytynyt. Ei kuulostanut nimensäkään perusteella tutulta, mutta onpa kauniit lyriikat. Pitääpä kuunnella itsekin spotifysta. Tuollaisen muistotilaisuuden minäkin haluaisin itselleni aikanaan! Toivottavasti ehdit saamaan soinnut hyvissä ajoin, elleivät tosiaan olleetkin jo tuossa edellä. Krooninen sävelkorvan tulehdus ja ajoittainen rytmitajuttomuustila |