Tuomas 02.03.2015 09:10:26 | |
---|
18is9: Olen tässä suunnitellut että ensi vuonna voisi olla February Andromeda Wanking Month. Minulla kallis syntetisaattori kerää pölyä kun ei sitä jouda soittamaan :/. Kuulostaa hyvältä. Harkitsen jopa vaivihkaa 50/90 -osallistumista tänä vuonna. Se jos mikä olis maraton. Liian ilkeä hipiksi. |
PJS 02.03.2015 12:45:35 | |
---|
Ihan hyvä fiilis jäi vaikkei maaliin päästykään tänä vuonna. Pari viikkoa meni potiessa olkapäävammaa minkä takii kitaraan koskeminen ei onnistunut ja sit se puuttuvan kuuden biisin kynäily jäi tekemättä ku semmoinen draivi vaan hävis ton saikutuksen aikana ja ei huvita tehdä biisejä vaan "tekemisen" vuoksi. Mut plussana käteen jäi: - kolme hyvää uutta biisiä omalle ykkösbändille, näistä oon kaikista erittäin ylpeä! - Yks ihan jatkotyöstökelpoinen biisi bluegrass-bändille - eka hiphop biisi ikinä, mistä siitäkin tuli mun mielestä aika hyvä, jopa siinä määrin et kyseisen säveltaideteoksen "vakavampi" tuotanto on laitettu käyntiin :D "Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil." |
Jeszse 02.03.2015 14:05:04 | |
---|
Joo, olihan tää ihan hauskaa. Selkeesti tuli uutta kipinää opetella noi koskettimet vähän paremmin ja niitten kans oli kiva säveltääkki, vaikka se nauhalle soitto vähän reisille menikin. Oli myös mielenkiintosta säveltää matskua mukavuusalueen ulkopuoleltaki, ku ei aatellu et täytyy pitää tietyt rajat bändihommien sisällä. Yks biisi on esitelty toisen bändin jannuille, jos vaikka tulis settilistaan mukaan. |
Funkånaut 02.03.2015 14:34:57 | |
---|
Juoppis: Ens vuotta varten pitäis keksiä joku teema. Oon käyttänyt sen verran paljon noiden sovitusten hieromiseen tänä vuonna, että jos ens vuonna tekis Luuta ja nahkaa -henkisesti että joka biisissä on tasan yksi akkariraita ja tasan yksi lauluraita. Silloin sais kyllä biisejä varmaan tehtyä enemmänkin ku ei menis aikaa äänityksiin, niin pitäiskö sit tehdä jenkkiaakkosten mukaan 26 biisiä? Ensimmäinen alkais A:lla, toinen B:llä jne... Ite pitäis kans keksiä ens vuodelle joku yhtenäinen teema, mutta onhan tässä onneksi aikaa miettiä ennen seuraavaa koitosta. :) Toisaalta, jos siitä kolme bongoo ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen kato moi mulla on lääkettä sekoitettuna joukkoon.
Elämän tarkoitus |
jusbb 02.03.2015 16:08:37 | |
---|
Viime vuonna kantava teema oli kuolema, kovin yhteinäistä teosta ei tullut siitä. Tänä vuonna lauleskelin ihmisten ja jumalien valtakamppailusta ja tuli hyvä. Ensi vuodella mietin videopeliteemaa alustavasti. Katsoo nyt :D |
laakeri 02.03.2015 23:41:43 (muokattu 02.03.2015 23:47:56) | |
---|
edit: ei sittenkään mitään, muistin väärin |
laakeri 29.06.2015 19:00:25 (muokattu 29.06.2015 19:02:06) | |
---|
50/90 alkaa taas kohta (4.7). 50 biisiä on taas itselleni liikaa, mutta jospa sitä jotain saisi kuitenkin aikaan. Aiemmista kesistä poiketen alla ei ole kuukausien kuivaa kautta musiikin saralla, joten potentiaalia täydelliseen epäonnistumiseen on hieman vähemmän kuin aiempina vuosina. Tuosta mukaan: http://fiftyninety.fawmers.org/ |
Arkka 29.06.2015 19:18:48 (muokattu 29.06.2015 19:20:16) | |
---|
Meikä on kans mukana rennolla otteella 50/90:ssä. Starttiin en taida keretä, mut jos ens viikolla. Kahtena viime vuonna sellasta kymmentä biisiä per vuosi tän haasteen osalta on tullut, varmaan samaa rataa jatketaan - toki henk. koht. ennätys tähtäimessä tänä vuonna. Suosittelen kyl kaikille, toi on ihan kuin FAWM mut vähemmän porukkaa ja pidempi aika. Paljon samoja tyyppejä. |
jusbb 29.06.2015 19:41:18 | |
---|
Lyriikkameiningillä alustavasti mukana. |
Torniojaws 30.06.2015 07:39:56 (muokattu 30.06.2015 07:40:10) | |
---|
50/90 on hiukan liian tiukkaa kamaa meikälle, kun pitäisi melkein lopettaa kaikki muu toiminta töiden ohessa paitsi biisinteko :D Ei itseä ainakaan nappaa tehdä jotain 10 sek huumoribiisejä akkarilla. Mielummin kunnon biisejä jokainen. |
laakeri 30.06.2015 13:59:51 (muokattu 30.06.2015 14:01:31) | |
---|
Torniojaws: 50/90 on hiukan liian tiukkaa kamaa meikälle, kun pitäisi melkein lopettaa kaikki muu toiminta töiden ohessa paitsi biisinteko :D Ei itseä ainakaan nappaa tehdä jotain 10 sek huumoribiisejä akkarilla. Mielummin kunnon biisejä jokainen. En minä ainakaan ole koskaan yrittänytkään saada 50 biisiä valmiiksi ja paljon on muitakin jotka lähtevät mukaan kevyemmin tavoittein. Jotkut esimerkiksi osallistuvat pelkkään elokuun AAWM (august album writing month)-projektiin tai seuraavan kuun SAWM:iin. Noissa on siis tarkoitus tehdä valmiiksi jossain määrin yhtenäinen levy kuukaudessa, kuten nimestä voi päätellä. |
Rahkoi 30.06.2015 22:30:16 | |
---|
laakeri: En minä ainakaan ole koskaan yrittänytkään saada 50 biisiä valmiiksi ja paljon on muitakin jotka lähtevät mukaan kevyemmin tavoittein. Jotkut esimerkiksi osallistuvat pelkkään elokuun AAWM (august album writing month)-projektiin tai seuraavan kuun SAWM:iin. Noissa on siis tarkoitus tehdä valmiiksi jossain määrin yhtenäinen levy kuukaudessa, kuten nimestä voi päätellä. Itse saatan harkita just jotain AAWMia tai SAWMia kenties. Muuten jää kyllä välistä tämä(kin) varmaan tänä(kin) vuonna. Jotain muutama biisiä olis ehkä intoa väkertää, mutta ei ole aikaa tai innostusta lähteä kunnolla messiin. "What could be more important than your family, Richard?!"
"... Ssssssssssssci-ence?" |
18is9 02.07.2015 13:44:01 (muokattu 02.07.2015 13:44:38) | |
---|
Meikä taas alkoi tekemään täällä edellisen FAWM:in konseptilla uutta levyä. Jos sen jouluksi saisi valmiiksi. Sunnuntaina ajattelin aloitella rumpuraitojen äänitykset. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Ianuarius 01.01.2016 20:25:10 | |
---|
Kuukauden päästä alkaa taas. Moniko messissä? The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Arkka 01.01.2016 20:51:35 | |
---|
Ianuarius: Kuukauden päästä alkaa taas. Moniko messissä? Mukana ollaan, ellei ihmeempiä satu. |
Oan 01.01.2016 21:16:12 | |
---|
Voishan tuota, vaikka onkin samaan syssyyn myös February Funding Application Month. Mutta se sentään päättyy jo 15. päivä, hyvin ehtii. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
Megadethh2 01.01.2016 21:27:40 | |
---|
Itse ainakin yrittän osallistua, sen verran vähän on kumminkin tullut biisejä kirjoitettua nyt viime aikoina. Eli mukana ollaan siis hyvin todennäköisesti, sen verran hyvät fiilikset jäi kumminkin viime vuoden FAWM:sta että pakko se on kai haastaa itsensä toistamiseen osallistumalla tähän. Vihaleipä There is no dark side in the moon, really. Matter of fact, it's all dark. |
Torniojaws 03.01.2016 10:28:08 | |
---|
Varmaan sitä taas. Jos tällä kertaa tekisikin ihan vain "oikeita" biisejä, eikä erikoisia yhdistelmiä (deathmetal drum&bass) viime vuoden malliin. Vortech Industrial Death Metal -- Uusi levy julkaistu 18.9.2015! ...of What Remains |
Zarmo 03.01.2016 15:57:58 | |
---|
Vois kyllä tänä vuonna jotain köppävolinoita vääntää. Ajatuksenjuoksun leimaa-antavin luonteenpiirre on pimeys. |
Tuomas 03.01.2016 21:39:25 | |
---|
Jos ja kun tietokone tulee ajoissa huollosta (emolevy meni vaihtoon) niin tottakai ja tietysti. Tänä vuonna voisi olla ottamatta mitään virallista teemaa ja tekee vain biisejä ekasta mieleen tulevasta asiasta. Liian ilkeä hipiksi. |