Johnny99 21.01.2009 22:50:43 (muokattu 21.01.2009 23:02:28) | |
---|
Onko mistään löytynyt vertailua bluetooth:lla varustetuista soittimista? Vai tekeeköhän tuolla langattomuudella mitään? Edit: Haussa olisi siis bluetooth:lla ja radiolla varustettu min. 8gb mp3-soitin. Fyysisesti mahdollisimman pienikokoinen. Ehdotuksia? Elämän ohje:
"Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..." |
ode47 22.01.2009 00:12:29 (muokattu 22.01.2009 00:13:08) | |
---|
Haussa olisi siis bluetooth:lla ja radiolla varustettu min. 8gb mp3-soitin. Fyysisesti mahdollisimman pienikokoinen. Ehdotuksia? Nyt pistit pahan.. Yleensä jos laite toimii Bluetoothilla, sen koko lisääntyy, ja jos on tilaa vielä 8 GB, voit olla melko varma ettei laite tule olemaan pieni sanan kirjaimellisessa merkityksessä. Suoranaisia ehdotuksia mulla ei ole. Applen soittimista en tiedä, mutta luulisin että niihin saa ostettua lisävarusteena jonkun pulikan jolla saat siihen langattomat kuulokkeet. Usein kyseinen pulikka/palikka tulee kuulokkeiden mukana, eli tarvitsee vain ostaa mikä tahansa soitin, ja sitten Bluetoothilla toimivat kuulokkeet. Nämä kannattaa ehdottomasti tarkastaa eikä rynnätä kauppaan, koska nuo on vaan mutu-tuntumalla ja muististya vedettyjä juttuja. Mutta luulisin että näin on asiat. Voi olla toki, että kaupoissa on nykyään itse soittimissa jo Bluetooth-värkki, mutta siitä en tiedä mitään. |
laulaja tyttö 22.01.2009 15:31:42 | |
---|
Miten olis I-phone? Mun käsityksen mukaan niissä pitäis ainakin ollu tilaa, ja ne on sillai aika helppoja ladata (eli ei tartte koneen kautta ruveta latailemaan...) ja jos nyt niissä ei vielä ole bluetoothia, niin se on varmasti hyvää palautetta valmistajille, et ne vois kehittää I-phoneen sellasen. |
Trendkeel 22.01.2009 18:04:55 | |
---|
Langattomuuden edut ovat tietääkseni melko pieniä, saattaa olla ettet tarvitse johtoa soittimen ja koneen välille sekä langattomat kuulokkeet saattavat pelittää ilman adaptereita. Mutta itse en ole vielä bluetoothilla varustettuun mp3-soittimeen törmännyt, ehkä juuri vähäisten etujen vuoksi. Puhelin, johon saa 8 GB:n muistikortin (tai laitteessa itsessään on tämän verran muistia) bluetoothilla varustettuna varmaan toimisi, radio tietenkin mukana. Tai sitten jätät yksinkertaisesti bluetoothin pois jolloin vaihtoehdot kasvavat huomattavasti. "Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/ |
Jokapaikanapina 22.01.2009 22:14:46 | |
---|
Apuva. Mullon 80 GB iPod ja jotkut Bosen mikkihiiri-kuulokkeet. Nykyään kun Bosen kuulokkeiden piuha on tietyssä asennossa iPodiin nähden, niin oikeesta kuulokkeesta katoaa kitara kokonaan. Aika jännä juttu oikeestaan, vaikka vähän joskus rasittaakin. Mistä tässä on kyse? Eihän siinä se raita varmastikaan minnekään häviä, enemmänkin varmaan just ne kitarataajuudet. Vai mitämiks? |
laulaja tyttö 24.01.2009 15:21:21 | |
---|
Apuva. Mullon 80 GB iPod ja jotkut Bosen mikkihiiri-kuulokkeet. Nykyään kun Bosen kuulokkeiden piuha on tietyssä asennossa iPodiin nähden, niin oikeesta kuulokkeesta katoaa kitara kokonaan. Aika jännä juttu oikeestaan, vaikka vähän joskus rasittaakin. Mistä tässä on kyse? Eihän siinä se raita varmastikaan minnekään häviä, enemmänkin varmaan just ne kitarataajuudet. Vai mitämiks? Mulla on käyny sasma juttu mun tavallisen 2GB mp3:n kanssa. kokeile vaihtaa kuulokkeita. Kuulokkeiden johto on voinut kärsiä käytössä. (Ainakin mulla, kun laitan nappikuulokkeet aina taskuun, tai rullaan kuulokkeiden johdon mp3:n ympärille...) |
Ozzyneito 24.01.2009 18:32:56 | |
---|
Apuva. Mullon 80 GB iPod ja jotkut Bosen mikkihiiri-kuulokkeet. Nykyään kun Bosen kuulokkeiden piuha on tietyssä asennossa iPodiin nähden, niin oikeesta kuulokkeesta katoaa kitara kokonaan. Aika jännä juttu oikeestaan, vaikka vähän joskus rasittaakin. Mistä tässä on kyse? Eihän siinä se raita varmastikaan minnekään häviä, enemmänkin varmaan just ne kitarataajuudet. Vai mitämiks? Toinen vaihtoehto on sitten, että vika on podin "reiässä." Mun entinen 30-gigainen hajosi tuohon, tosin sain puhuttua Applen vaihtamaan sen uuteen käyttämällä taikasanaa kuluttajasuoja. Takuu oli siis loppunut 2kk ennen hajoamista. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
tuluppa 24.01.2009 19:21:49 (muokattu 24.01.2009 19:23:27) | |
---|
Kuulokkeiden johto on voinut kärsiä käytössä. (Ainakin mulla, kun laitan nappikuulokkeet aina taskuun, tai rullaan kuulokkeiden johdon mp3:n ympärille...) Tuota rullaamista kannattaa tosiaan vältellä, luultavasti juuri tuon takia minun lukuisat nappini ovat aina hajonneet. Spark plugit tosin tuntui hajoavan pelkästä katseesta. Nykyiset noin 40 euron AKG-napit on kyllä kestänyt kohta kunnioitettavat vuoden päivät. Fak yeah! muumiii |
Jaqqi1991 25.01.2009 01:15:19 | |
---|
Tuli ostettua 120GB Ipod classic. Pitääkö kaikki videot aina ensin muuntaa mpeg muotoon ja sitten vasta ipodiin? Avi tiedostoja tuo ei näyttänyt tunnistavan. Tuo jokakertainen muuttaminen on vähän vaikeaa/ärsyttävää hommaa.. We may be humans, but we're still animals |
ode47 25.01.2009 04:23:07 | |
---|
Miten olis I-phone? Mun käsityksen mukaan niissä pitäis ainakin ollu tilaa, ja ne on sillai aika helppoja ladata (eli ei tartte koneen kautta ruveta latailemaan...) ja jos nyt niissä ei vielä ole bluetoothia, niin se on varmasti hyvää palautetta valmistajille, et ne vois kehittää I-phoneen sellasen. Käsittääkseni iPhonea ei myydä Suomessa? Eipä sitä Amerikastakaan yksistään saa, vaan puhelinoperaattorin kytkyllä, liittymän kanssa. Olettaisin muissa maissa olevan sama ongelma. Suomessa en ole tosin pitkään aikaan ollut, onko iPhone 3-G myynnissä siellä? iPod Touchia jos tarkoitit, niin ongelma saattaisi ratketa. En tosin usko että edes siinä uudessa mallissakaan on Bluetoothia. Applelle voisi kyllä laittaa vihjeen että jos saisi ipodeihin ja iPhoneen Bluetoothin, tietojen siirto helpottuisi vielä paljon muiden Bluetoothilaisten kanssa. Plussaa. Itse ostaisin juuri ne langalliset kuulokkeet, paitsi jos se on ihan välttämättömyys. |
Sälski 25.01.2009 05:18:08 | |
---|
Kyllä minäpuhelinta on soomessa. EI mulla muuta. Jatkakaa! Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
jPekka 25.01.2009 14:06:48 | |
---|
Tuli ostettua 120GB Ipod classic. Pitääkö kaikki videot aina ensin muuntaa mpeg muotoon ja sitten vasta ipodiin? Avi tiedostoja tuo ei näyttänyt tunnistavan. Tuo jokakertainen muuttaminen on vähän vaikeaa/ärsyttävää hommaa.. En ole yhtään videota ko. kapineeseen siirtänyt, mutta kuvittelisin että nekin pitää viedä iTunesin kautta, joka muuntanee ne oikeaan formaattiin. "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |
Jaqqi1991 25.01.2009 14:29:57 (muokattu 25.01.2009 14:30:44) | |
---|
En ole yhtään videota ko. kapineeseen siirtänyt, mutta kuvittelisin että nekin pitää viedä iTunesin kautta, joka muuntanee ne oikeaan formaattiin. iTunes herjaa, että Ipod ei tue kyseistä muotoa. Avi, .flv, .mpg tiedostoja oon koittanu, mutta mikään ei ole toiminut suoraan. We may be humans, but we're still animals |
Borlag 25.01.2009 14:51:45 | |
---|
|
Bongowing 25.01.2009 15:25:31 | |
---|
Mikähän ois walkmaneihin passeli ilmainen videomuunnin? There is no ought from is. |
Jaqqi1991 25.01.2009 21:38:24 | |
---|
Kokeile vaikka tätä: http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/ Tuo toimii. Harmittaa vaan, kun a) se muuntaa ne pirun hitaasti b) pitää käsitellä jokainen tiedosto erikseen eikä voi valita suoraan niitä about 120 tiedostoa joille tuon käsittelyn haluaisin tehdä. Muita ohjelmia? We may be humans, but we're still animals |
Marzi 26.01.2009 14:56:35 | |
---|
Liikaa on tarpeeksi. |
G-mies 26.01.2009 19:29:50 | |
---|
Myös HandBrake toimii hyvin muuntohommissa ja löytyy Macille, Windowsille ja Linuxille. http://handbrake.fr/For great justice. |
Quru 27.01.2009 22:17:08 | |
---|
Onko muilla kokemuksia tällaisesta ratkaisusta kuin korvata Kossin Sparkplugien omat vaahtomuovitutit kuusitulpilla? Ainakin omista Eareistani lähti tuo itse tulppaosa nätisti irti ja se sopii täydellisesti noihin kuulokkeisiin. Äänenlaatuun tuo vaihto ei tuntunut vaikuttavan ja nämä tuntuvat jopa kevyemmiltä päässä kun on tottunut bänditouhuissa ja keikoilla näihin tulppiin. Tuntuvat vaimentavankin enemmän. Saas nähdä jäävätkö nämä minulle ihan käyttöön, pitäisi tosin ostaa toinen pari korvatulppia sitten, ettei tarvitsisi aina vaihtaa napeista irti kun menee keikalle tai bänditreeneihin. Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D |
Lag 28.01.2009 14:06:37 | |
---|
Onko muilla kokemuksia tällaisesta ratkaisusta kuin korvata Kossin Sparkplugien omat vaahtomuovitutit kuusitulpilla... Näinkö: http://www.thesoulgirl.com/KossPlug2.jpg Vois melkein kokeilla... rumpuja soittaessa vois olla ehkä paremmat jos vaimentasivat vähän enemmän. Kiitti vinkistä. :D Jos nyt ees noin sen teit. |