Aihe: Prince
1 2 3 4 5 6 7
Chrissie
01.04.2004 22:39:49
älä huoli, heti kun olet vain yksinkertaisesti hyväksynyt sen tosiasian, että prince on parempi soittaja ja säveltäjä kuin sinä itse, alkaa biisitkin kuulostamaan aivan erilaiselta..

Niin no, mistäs tiedät millainen mestari minä olen :)

Varmasti on olemassa lukemattomia artisteja, joita itse inhoat, mutta jotka ovat sinua parempia. Elämän tosiasia.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
superfly
01.04.2004 22:46:24
Varmasti on olemassa lukemattomia artisteja, joita itse inhoat, mutta jotka ovat sinua parempia. Elämän tosiasia.

Näinhän sen pitää ollakin. Huonosti ovat asiat, jos ei saa artistia/bändiä arvostella ennen kuin on itse parempi soittaja ja biisintekijä.
Harppu on alaston piano
saturnzreturn
13.04.2004 10:20:32
kappas, jokos tuo musicologykin on julkaistu..onko kukaan kuullut lättyä?

on ainakin coveroinut cinnamon girlin...
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
mr_b
13.04.2004 14:31:16

on ainakin coveroinut cinnamon girlin...

Oli muistaakseni ihan herran oma biisi, tosin kuulematta en nyt voi sanoa ihan varmasti. Tarkoittakohan tuo cinnamon girl jotain tiettyä naistyyppiä, hiukan kuten suomessa joku eloveenatyttö tms?

Kuulin radiosta muutamia uusia biisejä pääsiäisenä, oikein hyvältä kuullosti, pitänee tutustua tarkemmin.
Damn right it's better that yours!
Tympee Huttunen
13.04.2004 14:38:00
Kuulin tuon Musicologyn nimibiisin ja kyllä siitä groovea löytyy enemmän mitä N.E.R.D.:ltä koskaan.

Sitten se on kuitenkin neptunus-jannujen tuottama(?:)
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
saturnzreturn
14.04.2004 13:11:17
Kuulin tuon Musicologyn nimibiisin ja kyllä siitä groovea löytyy enemmän mitä N.E.R.D.:ltä koskaan.

hmm..täytyy sanoa että tämä viesti meni lähes kokonaisuudessaan...ohi!
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
saturnzreturn
14.04.2004 13:13:31
Oli muistaakseni ihan herran oma biisi, tosin kuulematta en nyt voi sanoa ihan varmasti. Tarkoittakohan tuo cinnamon girl jotain tiettyä naistyyppiä, hiukan kuten suomessa joku eloveenatyttö tms?

luultavasti, muuten siihen ei saa oikein järkeä..

pitkään on jo vaivannut sekin asia, että olen melkein varma että jenkkilässä on semmonen paikkakin jonka nimi on cinnamon, en vain ole jaksanut ottaa karttakirjaa hyllystä ja tarkistaa..
jPekka
14.04.2004 14:27:58

Oli muistaakseni ihan herran oma biisi, tosin kuulematta en nyt voi sanoa ihan varmasti.

Jep, oma on ja selvästi erilainen kuin NY:n Cinnamon Girl. Mutta ei ole ensi kerta kun on useampi samanniminen biisi.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
Tympee Huttunen
14.04.2004 14:32:49 (muokattu 14.04.2004 14:33:22)
hmm..täytyy sanoa että tämä viesti meni lähes kokonaisuudessaan...ohi!

hmmm sori...siis Neptunus tuottaja/säveltajäduo muodostaa kaksi kolmannesta tuosta N.E.R.D:stä, ellen ole ihan väärässä ja tämä Neptunus nyt on ollut joka toisen levyn krediiteissä tuottajana ja säveltäjänä ja ties minä. Ja tarkoitin, että Prince osaa vieläkin hommat paremmin mitä nykyajan trendituottajat...ja sanottuani tuon, voisikin pilkka iskeä omaan nilkkaan, kun tuonkin biisin takaa löytyisi nämä Neptunus-jannut.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
saturnzreturn
14.04.2004 15:29:05
hmmm sori...siis Neptunus tuottaja/säveltajäduo muodostaa kaksi kolmannesta tuosta N.E.R.D:stä, ellen ole ihan väärässä ja tämä Neptunus nyt on ollut joka toisen levyn krediiteissä tuottajana ja säveltäjänä ja ties minä. Ja tarkoitin, että Prince osaa vieläkin hommat paremmin mitä nykyajan trendituottajat...ja sanottuani tuon, voisikin pilkka iskeä omaan nilkkaan, kun tuonkin biisin takaa löytyisi nämä Neptunus-jannut.

ahaa, just no ny meni perille asti
TiMiTheShiT
15.04.2004 12:34:39
Näinhän sen pitää ollakin. Huonosti ovat asiat, jos ei saa artistia/bändiä arvostella ennen kuin on itse parempi soittaja ja biisintekijä.

ja ei se biisi niistä teknisistä suorituksista parane.
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
Rejoy
18.04.2004 02:23:56

Ei ole. Prince on itse tuottanut ja soittanut myös kaikki soittimet!
Rejoy
18.04.2004 02:43:09
Muistaakseni Chicagossa jollakin pienellä klubilla oli pari vuotta sitten soittanut aika yllättävä kokoonpano. Pianon takana Stewie Wonder, bassossa Larry Graham ja rummuissa Prince. Kaikki oli myös laulanut.
mr_b
18.04.2004 20:33:57

Muistaakseni Chicagossa jollakin pienellä klubilla oli pari vuotta sitten soittanut aika yllättävä kokoonpano. Pianon takana Stewie Wonder, bassossa Larry Graham ja rummuissa Prince. Kaikki oli myös laulanut.

Woah! Bootlegin paikka.
Damn right it's better than yours!
Notefix
18.04.2004 22:40:00

Woah! Bootlegin paikka.

Sanos muuta! Tuolla ku olis ollu paikalla!
My name is Baron, Notefix Baron " Reijoteppo: Ääninäytteesi kuulostaa siltä kuin avo-hoitopotilaat olisi päästetty keikalle ja lääkkeiden otto on unohtunut
Rejoy
19.04.2004 00:15:30
Sanos muuta! Tuolla ku olis ollu paikalla!

Joku paikalla ollut siitä kertoili. En nyt vaan yhtään muista millä sivustolla...
Ne oli soittanut ainakin Wonderin ja Princen biisejä. Ehkä myös Sly & Family Stonea.
saturnzreturn
29.04.2004 10:03:43
on toi prince kyllä sekava kaveri..rave un 2 the joy fantasticilla soittaa symbol, mutta sen on tuottanut prince

princen omien sanojensa mukaan (vanha soundin haastattelu) symbolilla on vielä paljon annettavaa musiikillisesti ja hän saa kaiken kuulostamaan tuoreelta, mutta tuottajan virkaan oli valittava prince, sillä prince saa levyyn sen 80-luvun grooven..

persoonallisuushäiriöinen ihminen puhuu itsestään kolmannessa persoonassa...niinkös se nyt meni
my wallet's fat and so is my head
Tuukka2
29.04.2004 12:04:34
Kova on!Etenkin ensimmäinen sinkku i wanna be your lover
kannattaa tsekata!Myös Controversy,poplife,sexy motherfucker ja monet muut.Ja äijän paluu Musicology!!!
saturnzreturn
29.04.2004 14:09:02
Kova on!Etenkin ensimmäinen sinkku i wanna be your lover
kannattaa tsekata!Myös Controversy,poplife,sexy motherfucker ja monet muut.Ja äijän paluu Musicology!!!

omistatko levyn, kannattaisko hankkia..minkä tyylistä
my wallet's fat and so is my head
TiMiTheShiT
29.04.2004 18:44:21
Sain ton "The Black Album":n ja on kyllä groove menoo etenkin superfunkycalifragsexy on funky!
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)