Aihe: UMK 2015
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
sormunen
01.03.2015 19:42:53
Kuulin eilen ekaa kertaa kaikki finaalibiisit. Sen perusteella voin sanoa, että PKN:n voitto oli nimenomaan musiikillinen voitto. Sen laatuista geneeristä humppaa kaikki muut olivat, no ehkä tota kuubaheppua lukuunottamatta, mutta olihan sekin tehty jo noin 1234 kertaa viimeisen kolmen vuoden aikana.
evo
01.03.2015 20:04:46
Käykääpä kattomassa PKN:n facebookissa mitä voi suvaitsevaisuuden alta paljastua, se twitter-linkki.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion man.
jukkajylli
01.03.2015 20:30:22 (muokattu 01.03.2015 20:30:53)
Suomen kaikkien aikojen kovin bändi menee euroviisuihin.. Aika siistii. Ja aika siistii on myös, että niin monet huonolla itsetunnolla varustetut, rasistiset kaiken mahdollisen erilaisen pelkääjät kärvistelevät tämän tuloksen takia. Maailmalla on vielä toivoa. Eläköön Stadin Kallio ja PERTTI KURIKAN NIMIPÄIVÄT! Roskapankissa nähdään Kari! Jos ens kerralla muistais pyytää nimmarinkin!
And it's just a waste of time..
HaloOfFlies
01.03.2015 20:48:52

evo: Käykääpä kattomassa PKN:n facebookissa mitä voi suvaitsevaisuuden alta paljastua, se twitter-linkki.

Jos PKN voittaa niin Salla on sitten ihan varmasti ensimmäisten joukossa tuulettamassa, että me voitettiin.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Tympee Huttunen
01.03.2015 21:06:05
Salla on kommenttien perusteella 16-vuotias tyttö. Onneksi ei ollut hashtageja, kun olin saman ikäinen. Mutta PKN:n laariin sataa kaikki haukut, onneksi.
sellisti
01.03.2015 21:14:38
Lastinen: Salla on kommenttien perusteella 16-vuotias tyttö.

Paras on noiden lukuisten SAATANAN PASKA -viestien jälkeen kirjoitettu "Normaalisti mäki oon ihan suvaitsevainen ihminen kaikkii kohtaa" :O
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
reaper666
02.03.2015 00:36:26
Mä oon aina luullu että kaikki suomalainen punk on vammaisten soittamaa. Siltä se ainakin kuulostaa.

No, ei vais. Oikea bändi voitti ja myönnän, että odotan finaalia jo. Harmi vaan kun ei itellä tv näy ni pitää päästä johonkin seuraan.
Jag
02.03.2015 03:51:15 (muokattu 02.03.2015 03:54:02)

Lastinen: Salla on kommenttien perusteella 16-vuotias tyttö. Onneksi ei ollut hashtageja, kun olin saman ikäinen. Mutta PKN:n laariin sataa kaikki haukut, onneksi.

Taisi olla vielä toisen ennakkosuosikin kova fani ja purki pettymystään (helvetin typerästi ja epäkunnioittavasti) sit noin. Onhan sillä tytöllä aikaa vielä järkiintyä ja varmaan toi episodi tulee opettamaan melko paljon. Internet on ajoittain raadollinen moneen suuntaan ja vaikka tavallaan on hienoa, että typeryyksistä rangaistaan niin kuitenkin lasten kohdalla on hieman kyseenalaista kuinka pitkälle tuon suo menevän. Esim. vuosien takainen ämirk juttu.

Hieno juttu, että PKN pääsi kisoihin. Sopivan epäsovinnainen valinta noihin karkeloihin, mikä hyvinkin voi tuoda menestystä. Sinällään sijoitus euroviisuissa on minulle henkilökohtaisesti lähes täysin merkitysketön asia, mutta tänä vuonna varmaan tulee seurailtua kisameininkiä hieman tarkemmin. Jo pelkkä Suomen karsintojen voitto on tuonut noille erityisryhmille lisähuomiota ja varmasti suurin osa on vasta tulossa.
http://www.iltasanomat.fi/euroviisut/art-1425184743725.html?pos=ok-nln

PKN edustaa minun mielikuvissani musiikin tekoa rehellisimmillään. Positiivinen säväys viimesen päälle tuotetun ja laskelmoidussa pop skenessä.

reaper666: Oikea bändi voitti ja myönnän, että odotan finaalia jo. Harmi vaan kun ei itellä tv näy ni pitää päästä johonkin seuraan.

Ylen tv kanavat ovat vapaasti katseltavissa netissä. En osaa sanoa joudutaanko jotain sisältöä, kuten euroviisuja, rajoittamaan levitysoikeuksien riittämättömyyden takia.
http://areena.yle.fi/tv/suora
jukkajylli
02.03.2015 04:17:08
reaper666: Mä oon aina luullu että kaikki suomalainen punk on vammaisten soittamaa. Siltä se ainakin kuulostaa.

No, ei vais. Oikea bändi voitti ja myönnän, että odotan finaalia jo. Harmi vaan kun ei itellä tv näy ni pitää päästä johonkin seuraan.

Punk on paskimmillaankin parempaa ku metalli.
sub zero
02.03.2015 08:45:32
Itselleni tuli kappaleesta tunne, että se on omassa genressäänkin kehno ja pelkään, että maailmalla monien reaktio on, että vammaiset eivät osaa tehdä musiikkia. Sinänsä tietysti hauskaa, että jotain erilaista Euroviisuissa.
Vehkeet on levällään, sen kanssa eletään, sen kanssa edetään
jukkajylli
02.03.2015 13:59:29
sub zero: Itselleni tuli kappaleesta tunne, että se on omassa genressäänkin kehno ja pelkään, että maailmalla monien reaktio on, että vammaiset eivät osaa tehdä musiikkia. Sinänsä tietysti hauskaa, että jotain erilaista Euroviisuissa.

Toisten elämä perustuu kaikenlaiseen pelkäämiseen. Suomalaiset ovat erikoistuneita toisten reaktioiden pelkäämiseen. Mun mielestä biisi on rautaa ja samoin esitys.
HaloOfFlies
02.03.2015 14:27:35 (muokattu 02.03.2015 14:39:47)

Myös Englannin musiikkimedia on noteerannut Pertti Kurikan euroviisupaikan.

http://gigwise.com/news/98541/finni … isabilities-selected-for-eurovision
http://www.theguardian.com/tv-and-r … unk-band-take-punt-eurovision-title

Jutusta selviää, että tällä hetkellä PKN on Italian ja Viron jälkeen kisan kolmas ennakkosuosikki ja voittomahdollisuudet ovat 5:1. Toki onhan näitä Suomen kohdalla nähty ennenkin.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Herrasmiekkoinen
02.03.2015 15:36:50
Kyllähän PKN Euroviisut voittanee. Kuten tässäkin ketjussa on useampikin jo lausunut, erilaisuudella tai vähemmistöydellä siellä pärjätään, ei musiikillisilla saavutuksilla. PKN on tässä asiassa siitä erilainen, että heidän erilaisuutensa myös vaikuttaa musiikkiin; tekevät sitä sydämestään, aidosti, eikä teollisesti jonkun hittikaavan mukaan. Se, onko esiintyjä partainen nainen vai mikä lie tai onko hänellä hirviöasu, ei vaikuta musiikkiin mitenkään. Se on vain ylimääräistä huomionhakua.
Keba: "Tähän voisi melkein kirosanan sanoa! Onneksi kuitenkin muusikoiden.netissä ihmiset osaavat tehdä kappaleita oikein ja hyvin."
lukethesis
02.03.2015 15:38:22 (muokattu 02.03.2015 15:46:24)
sormunen: Kuulin eilen ekaa kertaa kaikki finaalibiisit. Sen perusteella voin sanoa, että PKN:n voitto oli nimenomaan musiikillinen voitto. Sen laatuista geneeristä humppaa kaikki muut olivat

Musiikillinen voitto? Geneeristä humppaa? Kuunneltiinko me nyt samaa ohjelmaa? Mitä muuta se veto nimenomaan on, kuin "geneeristä" punkkia, sillä tasajakoisella hokemalla? Olen sub-zeron kanssa samaa mieltä, että genressäänkin se on heikko esitys, kaikesta huolimatta.

Tämä viesti ei ole PKN:n dissausviesti, ja ymmärrän/tiedän porukan taustat - enkä epäile yhtään biisin sanoman tai poikien aitoutta, kyllä se välittyy. Ja nuo EuroVee-kisathan ovat sellaiset, että erilaisuudella siellä pärjätään.

...niin ja muista UMK:laisista mulle jäi mieleen lähinnä Norlan, että heikkoa se oli muukin puoli. Nimim. jazzmiehen kanssa olen samaa mieltä, että konsepti tosin on oikein hyvä.
Prophet
02.03.2015 15:47:29
Voitaisiin järjestää Euroviisut kahdessa eri luokassa. Siinä toisessa olisi iso kapellimestarin johtama orkesteri taustalla, kuten wanhoina hywinä aikoina.
Vessajono
02.03.2015 16:45:38
Prophet: Voitaisiin järjestää Euroviisut kahdessa eri luokassa. Siinä toisessa olisi iso kapellimestarin johtama orkesteri taustalla, kuten wanhoina hywinä aikoina.

Suotavaa olisi, ettei kilpailemaan pääse lainkaan ilman viiksiä ja/tai pulisonkeja.
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
evo
02.03.2015 17:04:45
Mut emt toi Satin circus vois tolla sinkulla saada aika paljonkin radiosoittoa ulkomailla. Ilman viisuja. Sellasta Sunrise avenue menoa.

Loppupeleissä yks parhaimpia Ammattilaistason kaupallisia popsinkkuja mitä täällä on tehty. Yllätyin kun oli suomalainen kun ylex sitä soitti.
barclay
02.03.2015 20:10:18

evo: Mut emt toi Satin circus vois tolla sinkulla saada aika paljonkin radiosoittoa ulkomailla. Ilman viisuja. Sellasta Sunrise avenue menoa.

Loppupeleissä yks parhaimpia Ammattilaistason kaupallisia popsinkkuja mitä täällä on tehty. Yllätyin kun oli suomalainen kun ylex sitä soitti.

Vitun ärsyttävä hokema on ainakin tossa kertsissä. Njaa, njaa, njan, njan, jan, jaa.. Sietämätöntä. Ei jatkoon. En ymmärrä miksi tommosia änkytyksiä pitää olla nykybiiseissä. Eikö asioita voisi sanoa kerralla ja selvästi? Eikä tuossa ole mielestäni mitään Sunrise avenue -meininkiäkään. S. A. on sentään rokkia, Satin circus muistuttaa enemmän jotain öö.. Maroon 5:a? Eikä tuo vertaus ollut mikään kohteliaisuus.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project
jazzmies
02.03.2015 20:24:32
sub zero: Itselleni tuli kappaleesta tunne, että se on omassa genressäänkin kehno...

Pötyä. Biisissä toimii kaikki.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
evo
02.03.2015 20:49:46 (muokattu 02.03.2015 20:57:31)
barclay: Vitun ärsyttävä hokema on ainakin tossa kertsissä. Njaa, njaa, njan, njan, jan, jaa.. Sietämätöntä.

Onnistuneen sinkun merkki.

E:Maroon vitosen This love on kidutusta. Samoin kaikki 2004 eteenpäin Black Eyed Peas. Gwen Stefanin tuotanto? Mutta ne myy.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)