Aihe: Vuoden 2008 odotetuimmat levyt?
1 2 3 4 5 610 11 12 13 14
Mipe-iha-ite
15.12.2007 23:06:00
Wintersunin Timea tässä ollaan ooteltu jo melekosesti.
Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä.
Askorbiinihappo
15.12.2007 23:32:56

Oi juma, hienoa jos on! Vol. 3 on ihan saakelin hyvä levy. Toivottavasti pitävät kiinni tästä monipuolisemmasta linjasta.

Joo. Mäkin haluisin kovasti entisenä Slipari-fäninä kuulla niitten uutta tuotantoa. Vol. 3 on mustakin aika hyvä, enemmän sellasta progee ja vähän taidokkaampaa soittoa siinä (vaikka nyt eivät ymmärtääkseni ainakaan kitaristit mitään ihan hirveen teknisiä soittajia ole).
Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI! Ushimir FTW!
Twist
15.12.2007 23:37:25
Buckethead
häneltä odotan levyjä.. ei kyllä tieto milloin ja missä ilmestyy.. mutta häneltä vain odotan *tällä hetkellä*
Oops, I twisted again...
Lauri0
16.12.2007 00:17:59

Wintersun - Time

Tosin mitä kauemmin menee, luultavasti sitä parempaa kamaa tulee.
Stratovarius oli baarissa. Kotipelto ja Kainulainen heittäytyivät uskonnollisiksi. "Jumala on antanut mulle laulamisen lahjan" - Kotipelto "Jumala on antanut mulle soittamisen taidon"- Kainulainen. "Vittu mä teille oo mitään antanut" sanoo Tolkki
Gaines
16.12.2007 14:52:37
Airbournen debyytti kiinnostaa kovasti, eiköhän se liene alkuvuodesta julkaista? YUP kiinnostaa myös.
Sydän lyö ja parta kasvaa!
Gee-
16.12.2007 15:05:39

Airbournen Running Wild, AC/DCn tuleva ja kyllähän se Metallican uus kiinnostaa myös.
"Expand my brains, learning juice." -Homer Simpson
Basari-Jaska
16.12.2007 19:40:00

Mitä nyt menin puhumaan tuollaisista kakkabändeistä tuossa ekassa postauksessani, kun unohdin, että maailmankaikkeuden upein yhtye julkaisee seuraavan levynsä ensi vuonna.

Nimittäin A Silver Mt. Zionin viides pitkäsoitto 13 Blues For Thirteen Moons tulee ulos 25.3.2008. Edellinen Horses In The Sky oli jotain aivan käsittämätöntä kauneutta. Jos uusi levy ylittää tämän niin saan poimia leukaani maasta loppuelämäni.

Kyllä kyllä joo!!!

En tiennytkään, että on tulossa tuommoista. Olen vaan odotellut sitä Fuck you Drakulas -liveä. Olisiko Blind Blind Blind tulossa levylle. Aivan upea biisi.

Horses In The Sky on fantastinen, mutta This is Our Punk Rock on myös niin älyttömän hyvä etten osaa päättää kumpi on se kaikkein suurin mestariteos.
"Kamikaze is not my style. I much prefer the subleties, the low-key approach - because I am, after all, a professional."
Zigura
16.12.2007 22:12:05 (muokattu 16.12.2007 22:16:58)
Kyllä kyllä joo!!!

En tiennytkään, että on tulossa tuommoista. Olen vaan odotellut sitä Fuck you Drakulas -liveä. Olisiko Blind Blind Blind tulossa levylle. Aivan upea biisi.

Tuolla Pitchforkissa kertoivat vähän juttuja uudesta levystä:
http://www.pitchforkmedia.com/page/ … ome-triskaidekaphobia-on-i13-bluesi

BlindBlindBlind on kieltämättä todella kova, kuin myös One Million Died To Make This Sound. Blind ehkä parempi. Upeaa on se, että molemmat tulevat löytymään uudelta rieskalta! Fuck You Drakulasia olen kanssa odotellut, mutta levy-yhtiön mukaan levy on jäissä ainakin tällä hetkellä. Minulla on koneella tuo 5.9.2006 Le Nationalissa vedetty keikka, mikä lupailee livelevyltä paljon. Odotuslistalla myöskin, saapa nähdä koska tulee ulos.

Horses In The Sky on fantastinen, mutta This is Our Punk Rock on myös niin älyttömän hyvä etten osaa päättää kumpi on se kaikkein suurin mestariteos.

Horses tietty ;) Punk rock oli eka levy minkä kuuntelin kunnolla Silver Mt. Zionilta, ja pidän sitä toiseksi parhaana levynä. Kovin rakas levy sekin, mutta Horses on parasta musiikkia mitä olen koskaan kuullut, ja vielä tuore lukemattomien kuunteluiden jälkeen.

Noh, uutta levyä odotellessa... Vähän pelonsekaisin tuntein kuitenkin.

Edit. Niin, ja Pitchforkin mukaan bändi lupasi lähteä kiertueelle 2008. Jos Eurooppaan saapuvat, niin katsomaan täytyy päästä, vaikka henki menisi.
- I got you something for our three week anniversary. - Wow! A Maroon 5 CD! - Yeah, I remember you told me you like terrible music, so I thought you might appreciate it. - Aww, you're so thoughtful.
sikanaama
16.12.2007 22:39:43
Kiinnostaa minkälaisia julkasuja Fonalilta ja Ektrolta tulee.
EI PÄIHTEITÄ YLI 18-VUOTIAILLE!!!!!!
gorgonoidi
16.12.2007 22:44:27

Kiinnostaa minkälaisia julkasuja Fonalilta ja Ektrolta tulee.

Jeah, näitä kyllä. Paavoharjulta tulee uusi levy kai nyt pian.
masterhat
16.12.2007 22:54:14
Siis hengitääkö Babylon whores vielä? mahtavaa, parhaita kotimaisia ikinä
Snails against humanity
Basari-Jaska
16.12.2007 23:26:39 (muokattu 16.12.2007 23:28:49)

BlindBlindBlind on kieltämättä todella kova, kuin myös One Million Died To Make This Sound. Blind ehkä parempi.

One Million Died To Make This Sound on kyllä tosi kova, mutta jotenkin tulee siitä alusta mieleen Godspeedin Albanian.

Edit. Niin, ja Pitchforkin mukaan bändi lupasi lähteä kiertueelle 2008. Jos Eurooppaan saapuvat, niin katsomaan täytyy päästä, vaikka henki menisi.

Pitäisi päästä joo. Tänne eivät varmasti tule, mutta jos vaikka Tukholmaan...

Ennakkotilaukseen meni välittömästi.
"Kamikaze is not my style. I much prefer the subleties, the low-key approach - because I am, after all, a professional."
Spawn
17.12.2007 00:22:08
Siis hengitääkö Babylon whores vielä? mahtavaa, parhaita kotimaisia ikinä

Eikös nuo maaliskuun lopussa heittäneet keikan Semifinaalissa. Punkkifoorumit osaavat kertoa, että Litmasen mukaan uusi materiaali miksausta vaille valmis ja tämäkin huhu lokakuulta.

http://www.punkinfinland.net/forum/ … ays=0&postorder=asc&start=0
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
Tohtori Tonus
17.12.2007 00:57:18
Paavoharjulta tulee uusi levy kai nyt pian.

Ensi kuussa.
Katsokaa tätä häviäjää
dipshit
17.12.2007 02:32:43
Metallican uutta odottelen puhtaasti mielenkiinnosta siihen, että onko pojat saaneet St. Anger-pökäleen jälkeen vielä jotain kuunneltavaa ulos. Itse bändistä en perusta.

Opethin uusinta odotellaan myös täällä päin, Ghost Reveries on, kuten useat ovat jo sanoneet, varmaankin bändin kovin lätty.

Ja tottakai Chinese Democracy, mutta sitä saan varmaan vielä odotella viiden vuoden päästäkin.
Mike M. Hiirenloukku
17.12.2007 11:15:10
Airbournen Running Wild, AC/DCn tuleva ja kyllähän se Metallican uus kiinnostaa myös.

Minä ootinkin millon joku saa tämmösen listan ja pääsen peesaamaan ;) Jossain näin Airbournen plätyn ilmestvän 28.1. ja sehän siis ei taida Suomessa olla lainkaan myynnissä...
That's the spirit - Tuo on pirtua.
Tampio
17.12.2007 11:50:10
Metallica kiinnostaa tottakai... Saas nähä mitä tulee.
YUP. Leppymättömät oli aika väsyny, Keppijumppa... Noh, jotenkin epätasainen eikä ole juuri soittimeen eksynyt. Tehdas on kyllä ehkä paras biisi ikinä.
Rammstein? Reise, Reise toimi, Rosenrot ei niinkään.
Mikään ei voita kunnon viskiä. Paitsi kunnon tuplaviski. -Eddy
masterhat
17.12.2007 11:51:38 (muokattu 17.12.2007 11:52:59)
Eikös nuo maaliskuun lopussa heittäneet keikan Semifinaalissa. Punkkifoorumit osaavat kertoa, että Litmasen mukaan uusi materiaali miksausta vaille valmis ja tämäkin huhu lokakuulta.

http://www.punkinfinland.net/forum/ … ays=0&postorder=asc&start=0

Itse en o oikeestaan medioita seurannut kovinkaan tarkasti. Hienoa ja upeaa samaan aikaan. Debyytti ja king fear omat suosikit!

EDIT: Ja pakko korjata sen verran, että mikäs se EP on mitä löytyy Hellboy? viis biisiä sillä tais olla ja joku tosi vanha ja harvinainen levy. Se on rautaa

Off:
Tietääkös muuten kukaan mistä löytyisi King Fear aitona? mulla on enää vain kotelo jäljellä, kun auton vaihdon yhteydessä unohtui Cd- soittimen sisään tuo levy, ja kaiken lisäksi se oli vielä kaverin levy. Kerroin kyllä kaverille, ja ei se siitä ollut moksiskaan, mutta kuitenkin haluaisin hänelle hommata tuon aitona
Snails against humanity
KillingMachine
18.12.2007 14:02:15
Näistä mitä mahdollisesti on odotettavissa niin suurin odotus kohdistuis mahdolliseen Black Sabbathin uuteen levyyn ja jos vielä Ozzy on mukana kuvioissa.

Toisena on The Curen seuraava lätty, josta kuulemma tulee tupla-levy.

Mitään en vuodelta 2008 odota niin paljon kuin Massive Attackia.

Tätäkin odottelen mielenkiinnolla.
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
IiroKoo
18.12.2007 16:04:09
AC/DC:n levy tammikuussa, ja kun lähtevät maailmankiertueelle niin käväisen katsomassa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)