Aihe: Kikka R.I.P
1 2 3 4
Sävis
08.12.2005 08:53:56
Lepää rauhassa Kikka ja otan osaa.

Kikan biisit ovat olleet aina ehtymätön ilon lähde, kun on istuttu pitkään bussissa kuoromatkoilla.
"Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
"Sävis on semmoinen kiva pätkä." -Juoppohurtta
HaloOfFlies
08.12.2005 09:27:10

Onneksi kerkesin nähdä artistin esiintyvän livenä parikolme vuotta takaperin. Kyllä se viihdyttävä keikka oli mun mielestä, vaikka musiikillisesti olen nähnyt parempiakin. "Mä haluun viihdyttää"-biisin musavideon muistan myös hyvin. Kikka kiemursi pinkissä mekossa ja aina varjokuvien aikana kiskoi esiin enemmän paljasta pintaa. Oikke.

Mutta niin siinä käy välillä ikävästi että elämä jättää. Ei muuta kun tutuilleen jaksamisia.

Tuosta Mä Haluun Viihdyttää-kappaleesta tuli mieleeni (itsekin muistan elävästi sen videon kyllä) että monikohan tietää kuka sen kappaleen on säveltänyt? Kirsi Sunila lukee teksteissä, mutta nimimerkin alta paljastuu Juha "Watt" Vainio.
First they steal your mind and then they steal your soul
reijoteppo
08.12.2005 16:30:43
R.I.P. Kikka...
efunkelist
08.12.2005 20:04:12

Lepää Rauhassa, Kikka.
Eemil
09.12.2005 00:43:14
Tuosta Mä Haluun Viihdyttää-kappaleesta tuli mieleeni (itsekin muistan elävästi sen videon kyllä) että monikohan tietää kuka sen kappaleen on säveltänyt? Kirsi Sunila lukee teksteissä, mutta nimimerkin alta paljastuu Juha "Watt" Vainio.

Mä muistan kuulleeni tuosta ennenkin.
Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös. K100 #2
Juho L
09.12.2005 09:11:50
Ensin Captain Jack ja nyt Kikka! Seuraavaksi varmaan Reetu tai Dr.Alban. Surullista, että parhaat lähtee aina ensin ja nuorena.
(Pekko-äänellä) Kauhee trässi päällänsä! Metal mili-shäääää!
IMIK - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
sartzan
09.12.2005 11:47:37
Ensin Captain Jack ja nyt Kikka! Seuraavaksi varmaan Reetu tai Dr.Alban. Surullista, että parhaat lähtee aina ensin ja nuorena.

Aistinko kirjoituksestasi vähättelyä, vai olenko paranoid? Jos aistimukseni on faktaa, eikä vainoharhaa, niin minusta se ei sovi tänne, eikä tämän paikan "kaikki artistit on samanarvoisia"-periaatteeseen.
"Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu"
mira.
09.12.2005 12:30:27

Kikka oli kuitenkin suomalaisen hömppäiskelmädiscon kuningatar! Hieno roolisuoritus! Rauha Kikan muistolle!
vanttera
09.12.2005 14:14:16
Faija kerto että sillä on tallessa SIlja Linellä kuvattu kotivideopätkä vuodelta -89 tms. jossa Kikka on risteilyemäntänä ja tanssittaa mua väkisin. Aion vakaasti siirtää sen digitaaliseen muotoon ja laittaa linkin tänne sitte niinko juu.
*h4liih* sperma-agglutinaatio to fak!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)