Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 524 25 26 27 2867 68 69 70 71
Ziggy Bubba
28.07.2007 04:40:18

Alangon Ismo asuu naapurissa, tarkempaa sijaintiani en viitsi mainita :)
You said a' what now?
Bald Anus
28.07.2007 15:45:52 (muokattu 28.07.2007 15:55:42)

Negativen Larry Love ja Uniklubin Teemu ylistivät bändiäni, kun olivat Nuori Kulttuuri -tapahtumassa tuomareina, mikäs siinä, saatiin 100 euroa.
Zero Ninen Maran tunnen kansalaisopiston kautta.
EDIT: Niin ja Stellaa oltiin lämmittelemässä. Autettiin niitä roudaamisessa ja juteltiin, mukavaa porukkaa. Ja olin 51Koodin keikalla ja hain nimmaria, vaikken erityisemmin välitä bändistä. Rumpalille kehaisin, että hyvin soittivat, kiitti, antoi nimmarin ja kehui AC/DC -paitaani :)
Jos haluat tutustua muusikkoon, sinun täytyy kuunnella hänen soittoaan
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
reino
28.07.2007 16:42:59
Taitaa kuuluisin olla Andy Mccoy. Tosin kaveri oli sen verran sekavassa tilassa, että ei oikeen tullut jutustelusta mitään. Pummi vielä mun isältä kaljaa :D

Sitten onhan tuota baareissa tullut enemmän tai vähemmän kuuluisia muusikoita tavattua. Ja sitten joskus kun olen ollut soitinliikkeissä työharjotteluissa niin sitä kautta myös.
ding-dong
Sonormies
28.07.2007 20:44:16
Englantilainen herrasmies nimeltä Brian May.

Ihan vain herran "siviili"uravalinnan vuoksi haluaisin minäkin hänet tavata. Valmistuiko juuri astronomian professoriksi vai miten tämä meni.

Ei Braikku ihan sentään proffa ole, mutta julkaisi jonkun proffan kanssa vastíkään tähtitiedettä käsittelevän kirjan. Näin muistaisin lehdestä lukeneeni. May on muuten viimeisen päälle mukava herrasmies. Diivan elkeet ovat hänestä kaukana. Ja pirun kovassa soittokunnossa. Kannattaa mennä keikalle katsomaan.
"Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen
Ossi
28.07.2007 22:45:40

Jukka Tolonen.
Seba
28.07.2007 23:01:05 (muokattu 28.07.2007 23:03:54)

Ei Braikku ihan sentään proffa ole, mutta julkaisi jonkun proffan kanssa vastíkään tähtitiedettä käsittelevän kirjan.

Tohtoriksi setä juuri väitteli..

Tosin julkaisi myös jonkun kosmologiakirjan parin muun tyypin kanssa, mutta itse sai juuri valmiiksi astrofysiikan tohtorinväitöskirjansa, eikä siinä mennyt kuin 35 vuotta kun oli joku pikku pändiprojekti haittaamassa välissä.
Sonormies
29.07.2007 17:43:23

Tosin julkaisi myös jonkun kosmologiakirjan parin muun tyypin kanssa, mutta itse sai juuri valmiiksi astrofysiikan tohtorinväitöskirjansa, eikä siinä mennyt kuin 35 vuotta kun oli joku pikku pändiprojekti haittaamassa välissä.

No prkl. Muistin sitten väärin.

Ihme juttu, että kaveri antaa muutamien treenien ja parin keikkarundin haitata opiskelujaan. Onhan se loppujen lopuksi hyvä, että pääsee Braikkukin halutessaan oikeisiin töihin. :-)
"Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen
EgbeMio
29.07.2007 20:22:25
Ison Deen tapasin joskus nassikkana keikan jälkeen, joku äidin pikkuserkku tai vastaava kun on.
NHR
29.07.2007 21:04:19

Taiskan mää tapasin eilen just. Pyysin nimmarin keikan jälkeen, mut emmää mitään jutella osaa semmosten kans... siis yleensäkään ihailemieni ihmisten kans... kiitin, kumarsin ja menin pois häirittemästä...
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
K gas
30.07.2007 01:28:46 (muokattu 30.07.2007 01:30:06)
Bob Geldof ja Joe Strummer. Ruisrockissa joskus.

lisäys: eri vuosina siis.
Margarita
30.07.2007 12:23:13
Xiu Xiun Jamie Stewart, pari päivää sitten. Jännitti ihan sikana, koska mä olen fani! Aika hurmuri, etten sanoisi.
Mox
30.07.2007 14:15:42
Kakarana(toki sellainen olen vieläkin) olin vanhempien sekä muiden random sukulaisten kanssa jossain Turussa sijaitsevassa puistossa kuuntelemassa kun Mikko Alatalo nauratti lapsosia laulelemalla känkkäränkästä sun muusta.

Nyt päästään siihen itse tapaamiseen... Reippaana poikana otin sitten tilaisuudesta kiinni ja menin Mikon kanssa ihmismassojen eteen laulamaan itse valitsemaani kappaletta Hämähämähäkki. Oli varmasti elämäni tähän asti isoin keikka (ainoa) joka tosin meinasi loppua lyhyeen kun siinä jännityksessä sanat unohtuivat kohtaan "Tuli sade rankka..." onneksi Mikolla oli sanat paremmin hallussa ja laulu vietiin loppuun yhteislaulun avuin. "Palkaksi" sain karkkia :D

Tapaamisesta ei monta muisti kuvaa ole kun elettyjä vuosia oli takanapäin tuolloin sellaiset viitisen vuotta. Vanhemmalla iällä olen saanut sitten kuulla selostuksen tapahtuneesta, tainnut olla hauskaa... ainakin kuuntelijoilla :D
< fear no beer >
Juustonaksu
30.07.2007 21:19:08

Näin minäkin muistelin. Katsoen päivämäärää ja kellonaikaa edellisessä viestissäni, oli varmasti erilaisilla diureettisilla nesteillä turhaa vaikutusta ajatuksenjuoksuun tittelin nimestä. :-)

Tohtorihan hän ja saapa vihdoin maistaa oikeaa työntekoa. ;-)
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Keppis
30.07.2007 21:35:40
Olenko ainoa joka ihmettelee että missä ne kuuluisat muusikot ovat?

L: Niinjoo, näin Keppimies89:n kaksi vuotta sitten Tampereella.

Jätkä on ollu kyllä oikeessa paikassa oikeeseen aikaan.
Lord of the strings
30.07.2007 21:40:30
Tohtorihan hän ja saapa vihdoin maistaa oikeaa työntekoa. ;-)

Joo. Sais ottaa tukanleikkuun ja mennä oikeisiin töihin. Saatanan hippi.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
-J
31.07.2007 22:15:53
Jostain syystä lähes jokaikisellä kerralla kun vierailen Tampereella, näen Kari Peitsamon kaupungilla.

Asuuko se mies kadulla???
Keittiön henki ja Autokerhon isäntä
Keppis
31.07.2007 23:44:37
Jostain syystä lähes jokaikisellä kerralla kun vierailen Tampereella, näen Kari Peitsamon kaupungilla.

Asuuko se mies kadulla???

näkyy muuten tosi usein.
magnetman 004
01.08.2007 00:08:03

Jaakko Teppo
Maisteri!
sellisti
01.08.2007 00:15:04
Kuuluisin lienee hiljattain edesmennyt Mstislav Rostropovitsh, yksi viime vuosisadan merkittävimmistä muusikoista - sellisti, pianisti ja kapellimestari. Oli vuonna -92 tai -93 Lappeenrannassa konsertoimassa, ja sellistikaverin kanssa mentiin pokkana konsertin jälkeen artistin huoneeseen kiittämään konsertista. Hän oli oikein mielissään tavatessaan nuoria sellistejä ja toivotteli onnea alalla..! :)
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
WinterMad
02.08.2007 00:51:52
No suurimpana mistä olen aina jaksanut vouhottaa niin Iron Maidenin pojat ilman Brucea viimesyksyn Tampereen keikan jälkeen hallin takana. Kiittelin jotain keikasta ja pari sanaa vaihdoin McBrainin kanssa.
Viinaa ja väkivaltaa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)