Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 519 20 21 22 2367 68 69 70 71
SARJE
12.06.2007 23:07:57
Poets of the fallin tyypit olen tavannut, sekä roudannut boksia, missä oli Heikki Silvennoisen marshall-nuppi.

ja olen ollut noin puolen metrin päässä carlos saintzista (rallikuski). Pyydettiin nimmaria lehteen, nii se luki varmaan 10 minuuttia sitä lehtä ja kirjotti sitte vasta.
InYourFace90
13.06.2007 00:37:51
Poets of the fallin tyypit olen tavannut, sekä roudannut boksia, missä oli Heikki Silvennoisen marshall-nuppi.

ja olen ollut noin puolen metrin päässä carlos saintzista (rallikuski). Pyydettiin nimmaria lehteen, nii se luki varmaan 10 minuuttia sitä lehtä ja kirjotti sitte vasta.

Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu? - Rallikuski-Saintz
:D
Up The Irons!
Cimble
13.06.2007 01:03:24
Olenko ainoa joka ihmettelee että missä ne kuuluisat muusikot ovat?

Siis kuinka moni teistä on _tavannut_ niitä, jutellut jne eikä nähnyt jossain. Öö!

Samaa mieltä. Tiedän ettei täällä oo pakko lukea näitä juttuja, mut olis parempi jos jengi kertos vaan tapauksia kun on tavannu kuuluisia muusikoita. Siis niin että molemmat osapuolet on noteerannu toisensa. Tuo fanitus jonkun Uniklubin lämppäribändin ex-kitaristin naapurin varjon vilauksen nähtyään on vähän turhaa. Eikö ne pitänyt olla kuuluisia ja nimenomaan muusikoita?

Ja tämähän on muusikoiden net, luulis että sen jäsenet on edes musiikkia harrastavia ja nähneet näin ollen jotain. Esim. keikkailuun tai muuhun semmoiseen liittyvissä tilanteissa liikkuu paljon näitä virtasia, aaroneita ja niskalauksia, joiden näkeminen on monesti about arkipäivää. Sitten se olisi jo kuuluisan muusikon tapaaminen, jos olisi tavannut henkilökohtaisesti esimerkiksi jonkun Ritchie Blackmoren, Celine Dionin tai vaikkapa sitten Suomesta Ville Valon. Olihan täällä onneks tosin näitä Phil Collinseja, Chick Coreoita ja muita. Eri asia sitten jos "tavallisen suomalaisen kehärokkarin" tapaamiseen liittyy vaikka jotain hauskaa tai sit se suomalainen on kunnon musarispektiä ansaitseva "legenda".

Tiedän että tämmöinen "valitus" ärsyttää osaa porukasta, mut ei voi mitään. :)

Onhan noita tullut nähtyä eri tilanteissa, mut tämmöiset on jääny mieleen: Eräällä ko. artistien keikalla 2005 tapasin bäkkärillä Jim Pembroken ja Jukka Tolosen. Haluan mainita, koska kunnioitan tämmöisiä äijiä paljon, eikä niitä todennäköisesti tule tavattua montaa kertaa elämässään. Paukautin esiintymispaikan perähuoneeseen tiskiltä ostettujen juomien kera, mut herrat eivät halunneet ottaa alkoa...! Tolonen ei paljoa puhunut mut Jimppa jaksoi rupatella niitä näitä. Yllätyin miehen sujuvasta suomenkielestä, mut onhan aikaa ollut harjoitella... Herra vieläpä onnitteli minua ja samoin silloin pyöreitä täyttävää ikätoveriani Wigwamin Nuclear Nightclub-levyä ;)

Ollessani piipahtamassa Playa del Inglesissä istuttiin iltapäivää Sakari Kuosmasen ravintolan naapuribaarissa heittäen läppää baarimikon kanssa. Sakukin vilahti siinä ja Sakun poika Veikko tuli leikkimään baaritiskille meidän kans. Sillä oli leikkiauto, jolla se heitteli meitä surutta päähänkin... Meni muutama tunti ja oltiin lähdössä toiseen baariin tapaamaan kamua. Baarimikon vuoro päättyi ja se lupautui opastamaan meitä. Käveltiiin vähän matkaa kun alkoi kuulua hirvee tööttäily. Kuosmanenhan se siellä jahtas meitä jollain miniautolla, oli puvunkin vetäny päälle. Se pyysi baarimikon tuuraamaan jotain sairaustapauksen takia. Saku lupas sitten heittää meidät autolla sinne meidän päämäärään ja ahtauduttiin kaikki siihen kiesiin. Sangria poreili päässä jo siihen malliin, että aloin imitoimaan Sakulle Tarotin Pecu Cinnaria, jonka Kuosmanenkin hyvin tietää. Tajusin siinä sitten että kuulostankin ihan Kuosmas-irvuilijalta, koska näiden molempien herrojen puhe kuulostaa hiukka samalta. Saku oli vähän aikaa hiljaa ja hörähti sitten sanoen kuosmas-imitaatio-äänellä, että "hei, helvetin hyvä imitaatio"!

Kaveri oli vuosia sitten heittämässä miksauskeikkaa ja olin siinä käymässä apuna. Paikka oli eräänlainen pikkuteatteri ja esiintyjänä Kummeli. Ei siinä tosin ollut kuin Silvennoinen ja Hela tuntemattomampien muusikoiden kera. Minua pyydettiin kasaamaan rummut, kun rumpali ei ollut vielä paikalla. Sit alkoi soundcheck ja minua taas pyydettiin rumpujen taakse..!! Siinä sitten tapailtiin bluesia Silvennoisen kitaroidessa. Yeah!! :)

Ulkomaiden julkkumuusikoita en oo tavannu. Ei taideta laskea Jens Johanssonin jututtamista. Sillä hullulla oli kainalot täynnä naisia ja melkein säikähti kun hyökkäsin höpöttämään. ;)
LamaAjanElvis
13.06.2007 02:29:59
Kerran näin Kari Tapion ostamassa kaljaa. Kävelin ohi noin viiden metrin päästä. Kyllä oli erivänkää.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista.
Silkki
13.06.2007 09:37:51
Olen ollut Kirkan kanssa kusella Luumäen Pitkä-Shellillä. Samana iltana sain häneltä paidan.

Muistaakseni olen joskus tänne asiasta kirjoitellutkin..
"The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer
MV
13.06.2007 10:42:43
Hoho, tämmöinenkin topic on näköjään tullut avattua joskus. Ja heti ekalla sivulla huonoa perseilyä omasta osoitteesta:)
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
Jebe-
13.06.2007 10:56:02
Muutamia "kuuluisuuksia" tullut tavattua ja höpistyä heidän kanssaan:

Andy McCoyhin tullut pariin kertaan törmäiltyä. Vielä kun hän asui Kruununhaassa häneen törmäsi Liisankadulla suht usein kylpytakki ja tohvelit päällä ja kahvikuppi ja tupakka kädessä. Vissiin lisää tupakkaa menossa ostamaan, mutta jäänyt meille höpisemään kun ollaan istuttu lähikaupan portailla.
Kun hän asui Toukolassa häneen törmäsi usein paikallisessa kapakassa. Kesällä istuttiin pizzalla ja Andy tepasteli sisään. Kapakka tyhjillään, joten hän päätti liittyä meidän seuraan kertomaan tarinoita ja hörppimään tuoppia.

Flaming Sideburns -laulaja Eduardo Martinezin kanssa tullut hengailtua kanssa pari kertaa. Tosin Smackfaces-keikkojen yhteydessä. Bändi siis soittelee Smack- ja Fishfaces-bändien covereita ja Eduardo laulaa tuossa coverbändissä. Kaverin edesmennyt veli on tuo Smack-bändin laulaja Claude, joten muutaman kerran Eduardo tullut meidän mukaan hörppimään punaviiniään ja muistelemaan.

LostProphets-bändin tapasin backstagella heidän Nosturin-keikallaan pari vuotta sitten. Ihan mukavia heppuja, mutta ei heidän vahvasti Wales-aksentista meinannut selvää saada. Ihmettelivät ruisleipää ja sanoivat sen maistuvan salmiakille. Tiedä sit...

Dark Tranquillityn basistin kanssa tuli höpistyä Rautatientorilla Tuska 2005 aikana. Tosin keskustelu taisi olla suht yksipuolista, kun en humalatilastani johtuen muista pahemmin mistä juteltiin. Ainoa mitä muistan on keskustelun alku eikä sekään kauheen suuria lupaa. Basisti tepasteli ohi ja huomasi DT-paidan päälläni: "Hey cool shirt!" Siinä sitten vähän aikaa katselin, että kukas hiton kaljupää mulle tulee haastamaan, mutta tajuttuani päästin suustani humalaisen "yeah man, great gig... etc jne..."
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
SARJE
13.06.2007 11:08:48
Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu? - Rallikuski-Saintz
:D

no en lukenu otsikkoa niin tarkkaan, antakaa armoa.
Umas
13.06.2007 11:17:20 (muokattu 13.06.2007 11:19:27)

Lindholmin Daven kans joskus juteltiin kuinka hienoja SGt on. Kuulemma jutellut froikkareiden basistin kans pitkät tovit, itse en muista mitään sekin selittää jo että froikkareiden roudari joutu tunkeen sormensa mun kurkkuun loppu illasta prkl.
edit. Niin ja Mustajärven Pate oli mun kyydissä, ei tosin samana iltana =D
Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v.
zombywoof
13.06.2007 11:31:11
Oon tavannu Gamma Rayn jätkät ja moikannu Dave Mustainea (moikkasi takas).
DVD-SOITIN
13.06.2007 12:14:31
Ainoa tapaaminen omalla kohdallani oli Cannibal Corpsen Rob Barrett maaliskuussa Nosturin keikalla, Helsingissä. Mies seisoskeli Nosturin aulassa ja jutteli muutaman ulkolaisen fanin kanssa niitä näitä, ja kun Barrett irtautui porukasta, menimme kaverimme kanssa pyytämään signeerauksia. Omani sain Kill-albumin kansilehteen. Siinä sitten kättä paiskattiin, ja myöhemmin samana iltana vielä kaveri vaihtoi muutaman sanan äijän kanssa minun seistessäni vieressä vaan fiilistelemässä. :-) Kovin aktiivisesti hra Barrett ei ollut halukas keskustelemaan, mutta kaverini sai lypsettyä kuitenkin sellaista tietoa että kovin on vanhan liiton metallimiehiä, mitä musiikinkuunteluun tulee. Slayerista, Testamentista etc, diggailee. Oli siistiä.
Unspoken
13.06.2007 13:46:19 (muokattu 13.06.2007 13:46:32)
No lähinnä kaikkia lempi bändien tyyppejä ja muita tuttuja bändejä. Eli esim. Gemini Five, Negative, Private Line, Uniklubi, Technicolourin Jimi ja Gary, Flinch, Bloodpit jne. tuollasia, joihin törmää lähes joka festarilla.
Unspoken pain, I feel nothing.
Jmvk
13.06.2007 14:03:35
Hoho, pakko on möläyttää mut ei voi muuta.

ALEXI LAIHO!

No joo.. Myöskin Roope Latvala on tullu tavattua ja Timppa Rautiainen.
Tähän kun ei voi millään keksiä mitään järkevää niin laitetaan tälleen sitten...
J.C
13.06.2007 14:35:28
Tumppi Varosen olen monestikkin tavannut, kun se oli töissä Synapsia (kuntoutuskeskus selkäydinvammaisille), oikein mukava tyyppi, kertoili paljon vitsejä.
Ja sitten Pelle Miljoona on sanonu mulle, että Dark Side Of The Moon on helvetin kova levy, kun hänellä oli keikka tuolla synapsiassa, niin menin keikan jälkeen vaihtamaan Pellen kanssa pari sanaa muutenkin.
That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! Lemmy Kilmister
Ukko
13.06.2007 14:36:14

Meinasin kerran tavata Einin mutta en sitten lähtenytkään sinne tanssitalolle hänen keikkaansa seuraamaan.
L4t3
13.06.2007 15:28:23
Of Sorrow'n soittajat ovat erittäin tuttuja, basisti ja kitaristi/vokalisti erityisesti. Abbathin kanssa olen keskustellut, hänen ollessaan vierailulla entisessä koulussani.
Hevarit tappaa räpärit.
Jesmies
13.06.2007 15:42:35
En ole tavannut ketään. nähnyt olen.
Torilla myynnissä Behringer 412S kaappi. kohtapuolin ehkä tulossa myyntiin harvinainen BC Richin Assassin, NJ neckthru seriesiä, 80-luvun tuotos, saa kysellä ;)
StJerky
13.06.2007 15:49:15 (muokattu 13.06.2007 15:49:27)
Meinasin kerran tavata Einin mutta en sitten lähtenytkään sinne tanssitalolle hänen keikkaansa seuraamaan.

Olen tavannut Anita Hirvosen. Kirjoitti nimmarin käteen sillä ehdolla, että en pyydä Paula Koivuniemeltä. Olin 15.

Vesa Sytelällle myös yritimme vessanovesta työntää kättä signeerattavaksi... Huh.
Mediamoguli
13.06.2007 17:00:36
No tavannut ja tavannut mutta haastatteluissa olen puomimikkiä roikuttanut Apulannan, Eppujen, Daven ja Otto Donnerin päitten yllä. Donner myös kertoi myöhemmin kuinka takavuosina Ruisrockissa tms. teloi kätensä kun pullo lensi lavan taakse.

Aku Syrjän kanssa olen jutellut Eppujen seikkailuista Mauri Kunnaksen Nyrok Cityssä, Torvisen kanssa myös jotain. Olli Lindholm kysyi multa missä on vessa.

Olavi Uusivirran ja tämän Aleksi "Illi" Sariolan kanssa on jotain jutusteltu (samalla reissulla myös Jaakko Selinin, mutta hän ei liene muusikko).

Heikki Silvennoisen seurassa on töissä tullut roikuttua, mutta en oo varmaan moita enempää sille sanonut. Soitin kyllä sen kitaraa.

Fiksuna teininä selitin aikoinaan Ian Gillanille, kuinka tälle sopi pitkät hiukset paremmin (eikös sillä taas oo suht pitkät hiukset..?). Paikalla oli myös Glover ja Morse, kyseessä oli siis tämmöinen Free Record Shopissa järkätty nimmareidenjakotilaisuus.

Aiempi kirjoittaja mainitsi Vesa Sytelän, hänet oon tavannu muutamaan otteeseen. Tähän asti en oo tienny kuka hän oikeastaan on, piti tarkistaa ihan tän takia.
Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus
poppamies
13.06.2007 17:33:49

Tästä tulikin mieleen että olenhan minä Eininkin tavannut. Soitettiin keikka Mäkkärin synttäreillä ja juuri kun lähdimme tauolle niin Einin keikkabussi ajaa pihaan ja kysyivät kiltisti jos saisivat vetää muutaman biisin niin kauan kun me olimme kahvilla. Sai ne ja niin musa soi tauotta Mäkkärin synttäreillä.
G strings are for strippers!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)