Aihe: seiskan sivuilta ulkona pysymis -sopimus?
1 2 3 4
leka
18.08.2005 21:31:28
Onpa muuten mahtava joskus selailla noita lehtiä. En tunnista juuri ketään niistä "julkkiksista".

"Popstars-eskon koira kävi kakalla!"
"Tangoprinssi tilittää: Olin huono koulussa"

jepjep... mutta kai se edistää niiden uraa.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
sellisti
18.08.2005 23:32:50
Niinhän sitä luulee, kun ei tiedä. Todellisuudessa luultavasti tekisit kuten kaikki järkevät ihmiset, ja juoksisit vessaan piiloon heti kun Rita Tainola lähestyy.
:-)

Se ei oliskaan huono idea. Yks sukulainen on jonkun sortin julkkis, ja hänen avioliittonsa päätyi eroon muutama vuosi sitten. Tainola oli salamana haaskalla ja ilmoitti puhelimessa sukulaiselleni tekevänsä asiasta jutun lehteen ja haluavansa kommentteja. Sukulainen sanoi ettei hän halua sellaista juttua ja ettei näin ollen anna kommenttejakaan. Tainola oli sitten töksäyttänyt jokseenkin sanatarkasti näin: "Kuule, mä teen sen jutun joka tapauksessa. Sä saat nyt tässä päättää tuleeko siihen tosiasiaa vai pelkkää paskaa". Oli sukulainen sitten katsonut parhaaksi antaa kommentit, ettei olis rouva toimittaja kirjoittanut mitä sylki suuhun tuo.

Eli sitä korppikotkaa kannattaa todellakin juosta pakoon.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Fuzzy Boner
19.08.2005 01:21:08
Paitsi toi Tainola kirjoittaa noista ystävällisimpiä juttuja; ei välttämättä sanaakaan faktaa mutta negatiivisia juttuja yks sadasta. Sellast hömppää se harrastaa. Eli noi kasipäiväät sun muut on iha eri kastia. Tainolahan pelastelee noita julkimoita usein noilta pahimmilta hailta.
Yeah!
Notefix
19.08.2005 09:00:43 (muokattu 19.08.2005 09:01:28)

Onpa muuten mahtava joskus selailla noita lehtiä. En tunnista juuri ketään niistä "julkkiksista".

Hoho, ihan sama täällä! Kuin myös Iltalehden lööpeissä esiintyvät tyypit...En varmaan ole sitten kohderyhmää, niinku tupataan sanoa.
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Chunga
19.08.2005 09:26:34

Paitsi toi Tainola kirjoittaa noista ystävällisimpiä juttuja; ei välttämättä sanaakaan faktaa mutta negatiivisia juttuja yks sadasta. Sellast hömppää se harrastaa. Eli noi kasipäiväät sun muut on iha eri kastia. Tainolahan pelastelee noita julkimoita usein noilta pahimmilta hailta.

tässä olen samaa mieltä. Tainola on mielestäni aika hyvä toimittaja että vaikka jutut olisi keksittyjä ja rankasti väritettyjä niin ne eivät yleensä ole ilkeitä.
niin no.. tainolan työpaikkakin kertoo jo jotain(sehän on siis iltis), ja voinen siellä käyneenä sanoa että häntä kyllä arvostetaan siellä.
If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle! ##Mega Man-Club 013: Metanol Man DVD-kokoelmani:
zorro
19.08.2005 11:13:12
"Tangoprinssi tilittää: Olin huono koulussa".

hoho. Just näitä se on suurimmaksi osaksi.
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. Suhteettomat toverit #6 IMIK #34
sellisti
19.08.2005 22:38:26 (muokattu 19.08.2005 22:41:48)

No jaa, mutta ei iltalehtisanomien taso enää useinkaan ylitä seiskan ynnä muiden vastaavaa, etenkään tämän tyyppisten "juorujen" yhteydessä vaikka niitä yleensä jotenkin arvostetumpina lehtinä pidetäänkin. Tänäänkin lööppi oli suoraan seiskan uutisesta; "Seiskan paljastus: Jenni löysi Kimin sängystä toisen naisen!" Ja tämä isona lööpissä, ikään kuin valtakunnan tärkeimpänä uutisena. En kyllä pidä näitä lehtiä enää kovinkaan tasokkaina.

Tainola on mielestäni aika hyvä toimittaja että vaikka jutut olisi keksittyjä ja rankasti väritettyjä niin ne eivät yleensä ole ilkeitä.

Onko sellainen hyvä toimittaja joka keksii juttuja omasta päästään?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Leikari
19.08.2005 23:17:00
tiedättekö että voiko ihminen, eli vaikka muusikko tehdä sellaisen sopimuksen, että vaikka on levyjä myyvässä pändissä soittajana, niin soittajaa ei luokitella julkkikseksi. eli että mitkään seiskat ynnä muut lehdet eivät saa kirjoittaa kyseisestä soittajasta, niinkuin ei muistakaan kansalaisista ilman lupaa?

no mitäs mielenkiintoista sinä sitten olet tehnyt???

kassajonossa tavataan ;-P
Soitetaan jamia!
zorro
20.08.2005 11:45:34
Tänäänkin lööppi oli suoraan seiskan uutisesta; "Seiskan paljastus: Jenni löysi Kimin sängystä toisen naisen!" Ja tämä isona lööpissä, ikään kuin valtakunnan tärkeimpänä uutisena.

ja sekin juttu oltiin tehty kokonaan seiskan jutun perusteella, joten tiiä vaikka olisi ollut 80% paskaa.
Fuzzy Boner
20.08.2005 13:08:20
ja sekin juttu oltiin tehty kokonaan seiskan jutun perusteella, joten tiiä vaikka olisi ollut 80% paskaa.

Ja olikin. 95%
Yeah!
sellisti
20.08.2005 14:17:03

Ja mitä se kertoo iltapäivälehtien tasosta? Ollaan olevinaan vakavasti otettavaa mediaa mutta vajotaan heti roskalehtien tasolle kun on joku mehukas juoru kiikarissa, sama se onko se totta vai ei.
justjoo
20.08.2005 16:05:11
tässä olen samaa mieltä. Tainola on mielestäni aika hyvä toimittaja että vaikka jutut olisi keksittyjä ja rankasti väritettyjä niin ne eivät yleensä ole ilkeitä.
niin no.. tainolan työpaikkakin kertoo jo jotain(sehän on siis iltis), ja voinen siellä käyneenä sanoa että häntä kyllä arvostetaan siellä.

Eli toimittaja, joka valehtelee on mielestäsi hyvä toimittaja?
Fuzzy Boner
20.08.2005 16:42:48
Eli toimittaja, joka valehtelee on mielestäsi hyvä toimittaja?

Toimittaja joka valehtelee on toimittaja. Ei siinä kummempaa.
Yeah!
Tempura
20.08.2005 16:45:33
Toimittaja joka valehtelee on toimittaja. Ei siinä kummempaa.

Toimittaja joka ei valehtele on sitten yli-ihminen?

Valehtelevat paskat, joilla ei ole omaatuntoa vituiksikaan, ja jotka vetoavat siihen että "näin sitä muuallakin", saisivat puolestani menettää näkökykynsä ja kyvyn saada orgasmeja. Ellei ole jo mennyt.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Fuzzy Boner
20.08.2005 16:49:01
Toimittaja joka ei valehtele on sitten yli-ihminen?

Eiku varmaan se on jossain muussa ammatissa
Yeah!
leka
20.08.2005 17:15:07
voi jeesus... nyt ne kimin sänkykaverit sitten tunkee julkisuuteen.

sinkkua odotellessa
shovi
20.08.2005 17:22:42

sinkkua odotellessa

Hoho, niinpä. Paikkojen paljastukset tapahtuu kyllä ensin.
"Hoho." -Samuel Hovi
zorro
20.08.2005 18:17:58

sinkkua odotellessa

nehä nimenomaan ei oo sanonu mistään mittään, ku ne haluaa että ne jätetään rauhaan.
leka
20.08.2005 18:25:59
nehä nimenomaan ei oo sanonu mistään mittään, ku ne haluaa että ne jätetään rauhaan.

no miksi ne sitten tilittää katuvansa lööpissä?
zorro
20.08.2005 19:22:17
no miksi ne sitten tilittää katuvansa lööpissä?

sen takia ku ne reportterit painostaa niitä. eiköhän ne kohta luovuta ja kerro kokopaskan ja äänitä sinkun jne.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)