sellisti 03.05.2005 22:27:53 (muokattu 03.05.2005 23:16:42) | |
---|
Opiskeluaikana kun ei vielä oikein osannut pitää pään lihaksia rentoina soittaessaan, oli kuulemma opettajan mukaan vähän karmivan näköistä kun oppilaskonserteissa vääntelin leukaani aina joka suuntaan. Olen tuota videoltakin nähnyt, ja oli se tosiaan karmivaa. Nyttemmin olen päässyt siitä onneksi eroon, ja koen kykeneväni soittamaan aika rentona. E: Kirjoitusvihre "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Juugeli 03.05.2005 22:49:43 | |
---|
Olen tuota vidoltakin nähnyt, ja oli se tosiaan karmivaa. Jakoon! Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, ÄRLÄ #020, Bella Italia #8
Pastilli? |
cldron 03.05.2005 22:58:48 | |
---|
|
sellisti 03.05.2005 23:16:21 | |
---|
Jakoon! Hmm. Varoittavaksi esimerkiksi..? Täytyy harkita. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
jazzy 04.05.2005 22:09:37 | |
---|
Eipä ole tullut mieleenkään. Satunnaisia kuvia olen nähnyt ja ne ovat olleet kamalia. En tosin muutenkaan ole erityisen kuvauksellinen ihminen, mutta tuskin moni torvensoittaja kovin hyvältä soittaessan näyttää. Näin ainakin vaskisoittajilla. 'Am I singing in this?' |
Öyvind 04.05.2005 22:17:25 | |
---|
ei tarvitse edes soittaa näyttääkseni idiootilta kuvissa. |
Tetsuo 05.05.2005 14:30:21 | |
---|
olen niin saatanan komea, että ei saa varpaillakaan tehtyä tyhmä näköistä. |
Lord of the strings 05.05.2005 15:26:16 (muokattu 05.05.2005 15:27:59) | |
---|
Ainakin yhdessä videopätkässä näytän melkolailla hölmöltä soolon aikana. Naama tapittaa johonkin tiettyyn pisteeseen täysin eleettömänä ja en liiku melkimpä mihinkään, sormet kyllä vispaavat. Erikoisen näköistä. Edit. Ja nunnapuku ei saanut minua näyttämään ainakaan järkevämmältä. En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
elbowski 05.05.2005 18:20:40 | |
---|
Tahtia tulee hakattua plektralla kieliin sillointällöin. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
wewwie 05.05.2005 18:39:37 | |
---|
musta oli jossakin vaiheessa jollain torvisivulla (nyt ei etsinnöistä huolimatta enää löytyny) kuva soittamassa torvea. painoin leukaani alaspäin että mulla oli valtava kaksoisleuka ja tuijotin kieroon ja näytin kaikinpuolin idiootilta. nähtyäni kuvan nauroin kymmenen minuuttia ja itkin viisi. ei se ole helppoa olla näin älykäs... |
R.Syke 06.05.2005 15:21:10 | |
---|
-Ihailen Anssi Nykäsen mimiikkaa ja yritän kovasti imitoida vaikka en rumpari olekaan :D |
Black widow 06.05.2005 15:28:03 | |
---|
Pianolla soittaessa heilun epämääräisesti puolelta toiselle ja istun jalat ristissä. Silmät on kiinni ja kasvoilla jokin aivan outo, kärsivä ilme. Laulaessa klassista vispaan taas käsilläni aivan kuin leikkisin helikopteria ja nostelen kulmakarvojani sitä korkeammalle mitä korkeammalta laulan. En ole nähnyt itseäni basso tai kitara kädessä mutta ei varmaan näytä yhtään fiksummalta. En halua edes tietää miltä näytän soittaessani rumpuja....hrrr... Missä on G-molli?! |
Hohhoijaa 06.05.2005 16:28:33 | |
---|
Sähkökitaraa soittaessa astelen pienesti eteen- ja taaksepäin. Muutenkin kiemurtelen ja hytkyn. |
apenaattori 06.05.2005 16:43:44 | |
---|
Bändin kanssa vispaan jalalla tahtia.. joskus vääntelin myös naamaani soittaessa mutta siitä tavasta ole jo pääsyt eroon. Niin, ja idiootilta näytän myös soittaessani. teloitusvaihtoehdoista kuolemaantuomittu valitsi giljotiinin ja piti päänsä. |
wrshredder 06.05.2005 16:49:13 | |
---|
Huomaan joskus että pitää suoristaa selkä. Ja kerran linja-autossa huomasin pitäväni huuliani samalla lailla törössä kuin ynkkä. hämmästys oli suuri. Ja isoveli nauroi joskus että vääntelen naamaani kun soitan tiluja. Olen syntynyt samana vuodenpäivänä kuin Ynkkä ..ja 100 vuotta Liztin kuoleman jälkeen .. mussa on pakko olla jotai virtuoosiverta tai jotain.. |
saastara 06.05.2005 18:40:57 | |
---|
En soittaessani, saati laulaessani keskity siihen erityisemmin miltä näytän. Enemmän kiinnitän huomiota siihen miltä kuulostan. Sen olen kyllä aina huomannut, että laulaessani (öristen,koristen) olen huomannut ajattelevani paljon enemmän kuin sanoja, sitä kuinka naurettavalta varmaankin kuulostan. Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi. |
Shagroth 12.05.2005 12:16:33 | |
---|
koetko näyttäväsi hyvältä vai kenties idiootilta? oletko nähnyt kuvista tai videolta? ja jos videolta, huomaatko päälle jääneitä tapoja joita et edes välttämättä itse huomaa soittaessasi? itse huomasin yksi päiväsi purreeni melkein huuleni verille kun treenaan pianoa. aloin tarkkailemaan itseäni ja huomasin lähes aina purevani huulta kun olen koskettimien ääressä. Entä naputatteko Aina jalallanne tahtia? Kyllä! Idiootilta näytän kun kitaraa soittelen. Tapana aina on ollu, että imen huuliani sisään koko ajan ja sitten valitellaan sen jälkeen, että kun huulet on niin kuivat. Eli sitten vaan huulirasvaa ostamaan. Kitaransoitossa naputan jalkaan tahdin mukaan vain yleensä silloin, kun äänitän jotain. Tosin laulamisessa se tulee aina... en tiedä mikä ihmeen tapaus olen. |
Henko 12.05.2005 14:19:16 | |
---|
...näytän yhtäaikaa James Hetfieldiltä, Kerry Kingiltä ja Joe Satrianilta! Repikää siitä! Aprillia vittu. Kaikki on aprillia. |
Jimmy Page is hero! 22.05.2005 13:01:18 | |
---|
joo pakko myöntää...hölmön näköstä on. ite en oo viel bändissä päässy soittaa,johtuu kaiketi siit,ett oon lähes "täydellisyyden tavoittelija"eli en kehtaa mennä minnekkää bändiin ainakaa tässä vaiheessa,kun mielessä pyörii vaan miten mä tyrin kaiken ja en todellisuudessa soita mitenkää erikoisesti vielä..mut mitä kaverit ja jotkut muut on nähny mun soittavan ovat sanoneet ilmettäni jähmettyneeks..niin ja aina muitten eessä soiton jälkeen hampaat onkii tod kipeet,ku tulee purettuu hampaita yhteen niin sairaan kovaa! Jimmy Pagen henkeen ja vereen! Amen. |
Feggy 22.05.2005 13:04:12 | |
---|
Mua kiinnostaa kengät noin yleensä vain silloin kun olen lavalla. Less is more. |